Подмених си предните дискове комплект с нови накладки.Спирачния ефект на новите детайли е доста по-слаб.Интересува ме някой има ли наблюдения колко горе долу километра трябва да мина за да се сработят новите накладки и диска за да се подобри спирачния момент.Това естествено е приблизително защото всеки използва различно време спирачките. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нови дискове- сработване ???
Collapse
X
-
Re: Нови дискове- сработване ???
sacho написа:Подмених си предните дискове комплект с нови накладки.Спирачния ефект на новите детайли е доста по-слаб.Интересува ме някой има ли наблюдения колко горе долу километра трябва да мина за да се сработят новите накладки и диска за да се подобри спирачния момент.Това естествено е приблизително защото всеки използва различно време спирачките. :DEx. Grande Punto Driver
-
Да това ми е пределно ясно.Смазката съм я почистил и обезмаслил.Другата седмица ми предстои пътуване около 400 километра и се надявам да ги" поизтъркам" тогава :D Ама като се знам че много обичам да карам по инерция :D :D :D .Питането ми е породено от това че при смяна само на накладки не съм забелязвал чак такова намаляване на спирачния ефект докато сега и със нови дискове ??? Между другото много трудно демонтирах старите дискове.Бяха залепнали за главините в челната си част и голяма мъка беше. Оргиналните ги свалих на 300 000 км.Основното износване беше от външната страна докато от вътре не бяха мръднали.Тези спирачни апарати със 1 буталце незнам защо но не могат да износват симетрично и самите накладки.Външната накладка се яде повече от вътрешната.Съпоставяйки с другите коли които съм карал със стандартни апарати с 2 буталца не съм забелязал такава разлика. :DАЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
jamie написа:.Яде накладките неравномерно понеже ти заяждат супортите или буталцето в апарата.АЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
sacho написа:jamie написа:.Яде накладките неравномерно понеже ти заяждат супортите или буталцето в апарата.
Коментар
-
sacho написа:Какво точно наричате "супорт" ??? Това водачите които дъжат спирачния апарат ли са ???
Коментар
-
Съжалявам че няма как да ги снимам .При УНО 75ie.целия спирачен апарат се държи от 2 метални профила Г образни които законтрят апарата към другата отливка и в края си отвътре им се пъха в отвора една законтряща пружинка против вадене.Тази сглобка е съвсем външна и няма нищо което да я пази.Бих могъл да ги сваля и обмажа тънко с грес но това едва ли ще се задържи дълго време при условията на работа :DАЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
http://www.fiat-spider.net/servicema...es/brakes1.JPGТака ли изглеждат ?Ако да, апарата (половинката) е нещо такова:http://www.scmiec.com/images/4q.jpgВ него се навиват 2-те прътчета (супортите) по които се движи другия детайл (отливка).Ето ги и тях:http://www.international-auto.com/in...d/2635/sc/8140Понякога те се зацапват с прахоляк, може и да ръждясат, може дори да са криви.
Коментар
-
Не Като гледаш картинката от втория ти линк но без отворите в края.Значи при мен "плава" целия апарат но не посредством кръгли водачи а посредством Г образни планки в крайщата на корпуса му.Като махна тези планки апарата се вади настрани и остава да виси на маркуча. Но това всъщност няма особено значение.Ти го взе много на сериозно :D :D :DАЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
Копирано от "Купе клуб Англия":"Don’t forget to bed your new discs in properly, which contrary to usual belief is best done with used pads, although this may not be possible because of the condition of the pads !! This process is known as Tempering and changes the composition of the steel in the discs. Steel atoms are grouped into tiny crystals, and brand new discs are comprised mostly of MARTENSITE which are long and thin Crystals, this type of steel is very hard but prone to cracking and warping with excess heat. By tempering the steel you’ll change the MARTENSITE into a CEMENTITE and FERRITE combination which are more rounded, fatter crystals, this isn’t as hard but less brittle and much less likely to crack and warp.To do this it’s a matter of heating up the brakes slightly and and letting them cool slightly; find an empty stretch of road drive at about 60mph brake with medium pressure to about 30mph. Don’t stop as the cooling flow of air is important, continue driving moderately for 2 minutes and then repeat the braking process at least 10 times. Now stop for at least 3 hours so the disc cool down completely. When they have run through the cycle again this time with firmer braking pressure, stop and let the disc cool completely for a few hours again and go through the process again 10 times with even firmer braking, let them cool down again and for the 4th set of ten runs brake harder yet again. Your discs should then be almost fully tempered, but it’s best to avoid really hard use for at least 500 miles. After this the discs should be able to cope with as much use as you can give them. I would say 99.99% of people don’t even know about this yet alone do it, and explains why many people fit new discs and before they know it they complain of the discs being warped."
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар