Здравейте колеги!Моят автомобил удари вече 50 000км. Имам за смяня двете предни биалети! Като цяло съм доволен от окчването, защото 1/3 от тези километри са по черен изключително лош път. Много исках да заложа на АС Метал но: моите са дълги 31,5см.(мерено между центровете на ябълковидните болтове)! АС Метал имат 30,5см и 32,5см. Понеже ще сменя и двете бях решил да купя но - стабилизиращата щанга минава между носача и полуоската. При напълно разгънат макферсон, тя почти опира в носача - това изключва по-дългият вариант автоматично. И сега се чудя за по-късият! Какво е мнението ви? Малко ми е трудно да събера макферсона нагоре.В Александзър Ауто ми предлагат Текнорот, но разбрах че вече се правели в Китай!В Ауто италия искат 70лв. за брой Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Фаст не ми се слага. Вече си мисля дали да не ги рециклирам, може да се окаже по-здраво.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Биалети - може ли да варирам с конструктивната дължина?
Collapse
X
-
кола
Първо смени магазините виж тук има и отстъпка бул. "Ал. Стамболийски" 155, точно до канала - тел. 920 01 81; и ЛЮЛИН 3 блок 363 0885/919 633Младост 1 блок 54 0884889215 а това ли е колата Panda Climbing 4x4 1,2 FIREпосле провери тук каква е твоята биалетка не се купува на око Тук ако си сложиш VIN № и излиза каква трябва да бъде ЛИНК
-
Здравейте колеги!Само да припомня, че закупих предни биалети от ASMetal с 1см. по-къси от заводските. Умувах, мерих и така. Освен това таксиметровите шофьори ги слагат точно тези по пандите, а предниците почти нямат разлики, да не кажа никакви! Монтирани са, засега проблеми няма. С тях стаб. щанга се доближи малко повече до полуоските но не е нещо фрапиращо, не могат да опрат. Стабилността на колата рязко се подобри - то старите си бяха разбити. Новите биалети са с по-големи ябълковидни болтове, дано изкарат повече. Освен това капачките са метални а не пластмасови като оригиналните. Ами това е!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Та какви са резултатите след известно каране с биалетите на АС Метал. За 6000км. не са мръднали. ОБАЧЕ дългата полуос в дадена ситуация е тръкнала стаб. щанга. Било е за много кратко защото белега е на 1/4 от диаметъра на полуоската. В крайна сметка се оказа, че тези биалети са за Мареа. Както и да е. Смених ги с каквато трябва дължина на Технорот купени от Александър Ауто. Увериха ме, че ще мина с тях доста километри Хората са компетентни, поне в магазина, освен това вече ме познават и им се доверих. Но ябълките на тези биалети са по-малки от тези на АС Метал. Освен това са затворени с пластмасови капачки, като оригиналните. Вообще изглеждат ми по-слаби.Затова си мисля за преработка на биалетите на АС Метал. Да ги срежа по средата, за да съм далече от ябълките. От старите ще отрежа материал за удължаване и ще го заваря. В същото време ще нахлузя и тръбичка с подходящ диаметър, върху заварките и ще заваря и нея, за по-здраво. Как мислите, дали ще е надежно?Естествено това ще го правя, след като разбера, колко ще изкарат тези на Технорот. Защото ако изкарат 40 000км. може би ще си оправдаят цената от 19лв на брой.Поздрави!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар