За моята носача /носача е капсула с шарнирния болт/ ми излезе 1х70 лв + 1х20 смяната, кормилен накрайник 2х13 лв. + 2х5 лв. смяна, реглаж 1х17 лв.,но това в Плевен
в сф всичко по 2 за труда, щото тук са най-големите майстори
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
За моята носача /носача е капсула с шарнирния болт/ ми излезе 1х70 лв + 1х20 смяната, кормилен накрайник 2х13 лв. + 2х5 лв. смяна, реглаж 1х17 лв.,но това в Плевен
в сф всичко по 2 за труда, щото тук са най-големите майстори
Вярно е колега. Всичко ми е х2 тук и затова си сервизирам Фифи в Плевен. А къде са най-големите "майстори" не знам, но мога да кажа, че всичките са един дол дренки, че и се опитват понякога да се изкарат и "факири", за който Фиат е ............ все тая не ги слушам Ходя си при един, за който автомобила няма марка, не определя цената според марката или човека, а това какво е свършил.
Днес като я искарах от автомивката и тръгвайки по булеверда започна непрекъснато да припуква и спрях в една уличка и викам си да взема да погледна болтовете и когато видях,секретния болт си беше развит И толкова бях бесен че мислех да отида при гумаджията и да го ...... ,И сега от както го завих всичко си е ОК и ше го следя да не се развие пак(да не е причината в болта)
Днес като я искарах от автомивката и тръгвайки по булеверда започна непрекъснато да припуква и спрях в една уличка и викам си да взема да погледна болтовете и когато видях,секретния болт си беше развит И толкова бях бесен че мислех да отида при гумаджията и да го ...... ,И сега от както го завих всичко си е ОК и ше го следя да не се развие пак(да не е причината в болта)
хахаха ама иначе и на майстор си ходил
Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар