Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с преден мост на Типо - Помогнете!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с преден мост на Типо - Помогнете!!!

    Значи проблема се състой в това след нормална всекидневна експлотация на Типото по Софийските "улици" като всяка пролет се поразтопаха носачите - нормално.Движението е отиграно подмених ги и двата заедно с биелетките.Голямото хлопане изчезна но все пак остана но това е по-малкия проблем по - сериозния е че остана едно странно пукане което се чува отляво тоно в краката ми при по рязко потегляне или при по-енергично спиране.Прегледах отново всичко даже я разпъвахме на тръсачката в работата нищо.Моля дайте съвет каде да търся проблем съмнявам се в тампоните на мотора и в накрайниците.А ако дадате съвети как да се преборя и с останалото тропане отдясно ще съм благодарен.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Подобен проблем го имах и аз на Темпра. Виж тази темаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...093&highlight=
    Fiat Marea 1,6 16V 1998
    Lancia Y 1.2 8v 1997
    Fiat Tempra 1.6 1991

    Коментар


      #3
      Магарето (предния мост) е захванато към роговете и към пода (към краката на шофьора и пасажера)! Да не ти е загнило зимата и сега да пука ?
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        Благодаря за съветите тропането мосля че го открих монтирания преди 1 месец десен носач вече е заминал шарнира по точно, а и има малко луфт и в десния външен накрайник.И аз се съмнявам в магарето дайте съвети какво да правя ако се окаже то,има ли варианти за смяна?

        Коментар


          #5
          angyshev написа:
          Благодаря за съветите тропането мосля че го открих монтирания преди 1 месец десен носач вече е заминал шарнира по точно, а и има малко луфт и в десния външен накрайник.И аз се съмнявам в магарето дайте съвети какво да правя ако се окаже то,има ли варианти за смяна?
          От чисто любопитство - какъв е носачът?

          Коментар


            #6
            Ще те излъжа но не оригинален не е Ocap или нещо от този сорт закупих го от ахм ауто и беше 56 или 58 лева.

            Коментар


              #7
              angyshev написа:
              Ще те излъжа но не оригинален не е Ocap или нещо от този сорт закупих го от ахм ауто и беше 56 или 58 лева.
              Фаст?

              Коментар


                #8
                Предният мост винаги може да се смени. Няма проблем.Трябва да се подпре колата стабилно на праговете и да се намери начин да се подсигури двигателят, защото се налага свалянето на централният тампон, който се хваща за пода на купето и се намира по средата на "магарето" (предния мост).
                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                Коментар


                  #9
                  Airfan написа:
                  angyshev написа:
                  Благодаря за съветите тропането мосля че го открих монтирания преди 1 месец десен носач вече е заминал шарнира по точно, а и има малко луфт и в десния външен накрайник.И аз се съмнявам в магарето дайте съвети какво да правя ако се окаже то,има ли варианти за смяна?
                  От чисто любопитство - какъв е носачът?
                  Какъвто и да е,всичко което се продава у нас е боклук.Разликите са само че едни са пълен боклук,а други по малък боклук.Едните изкарват 5-10000 клм,а други 15-20000 клм.Заради тези носачи е излязло име на Фиатите,че имат слаби предници.

                  Коментар


                    #10
                    Смених накрайника и по съвет на майстор тампоните на мотора ефект 0.Пукането продължава мисля че го чувам когато колата се накланя надлъжно т.е. когато предницата "потъва" или се изправя и вече не съм сигурен откаде го чувам но е отпред.Ако е магарето т.е. предния мост откаде да го търся и заслужава ли си да се захващам,все пак сме на години типото е 92 година

                    Коментар


                      #11
                      А тампони на стабилизиращата щанга защо не смениш ? Те са точно в краката на шофьора и пасажера!Maгарето едва ли ти е изгнило.
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        Затегни по-добре шарнира. При мен след смяна на външен маншон при бавно движение около блока (лунен пейжаз, наклони всякакви) изпукваше вдясно. Ходих на сервиз, гледаха окачването - нямало проблеми. Въпреки, че шарнира беше доста добре стегнат с голям зор му направих още 1/4 оборот и пукането спря.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря за саветите при първа възможност ще ги изпълня.Само да попитам защото биелетките и тампоните към носачите ги смених когато сменях носачите а за вътрешните тампони(тези които реално са наистина в краката на шофьора и пътника) се били сменяли много трудно и трябвало да се сваля магерото - наистина ли е така.

                          Коментар


                            #14
                            angyshev написа:
                            Благодаря за саветите при първа възможност ще ги изпълня.Само да попитам защото биелетките и тампоните към носачите ги смених когато сменях носачите а за вътрешните тампони(тези които реално са наистина в краката на шофьора и пътника) се били сменяли много трудно и трябвало да се сваля магерото - наистина ли е така.
                            Наистина е така!Но ако ще сваляш това магаре на предния мост за да сменяваш тампоните, 1000 пъти е по добре да изхвърлиш щангата комплект с тампоните и биалетките.Хем ще те вози по добре и безшумно по уличните кратери,хем никога повече няма да се занимаваш с тампони,биалетки и др.подобни.

                            Коментар


                              #15
                              Тампоните може да ги смениш и без да сваляш моста,малко по тегаво е да разцепиш планките им.

                              Коментар

                              Working...
                              X