Значи проблема се състой в това след нормална всекидневна експлотация на Типото по Софийските "улици" като всяка пролет се поразтопаха носачите - нормално.Движението е отиграно подмених ги и двата заедно с биелетките.Голямото хлопане изчезна но все пак остана но това е по-малкия проблем по - сериозния е че остана едно странно пукане което се чува отляво тоно в краката ми при по рязко потегляне или при по-енергично спиране.Прегледах отново всичко даже я разпъвахме на тръсачката в работата нищо.Моля дайте съвет каде да търся проблем съмнявам се в тампоните на мотора и в накрайниците.А ако дадате съвети как да се преборя и с останалото тропане отдясно ще съм благодарен.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с преден мост на Типо - Помогнете!!!
Collapse
X
-
Подобен проблем го имах и аз на Темпра. Виж тази темаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...093&highlight=Fiat Marea 1,6 16V 1998
Lancia Y 1.2 8v 1997
Fiat Tempra 1.6 1991
-
Магарето (предния мост) е захванато към роговете и към пода (към краката на шофьора и пасажера)! Да не ти е загнило зимата и сега да пука ?||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
angyshev написа:Благодаря за съветите тропането мосля че го открих монтирания преди 1 месец десен носач вече е заминал шарнира по точно, а и има малко луфт и в десния външен накрайник.И аз се съмнявам в магарето дайте съвети какво да правя ако се окаже то,има ли варианти за смяна?
Коментар
-
Предният мост винаги може да се смени. Няма проблем.Трябва да се подпре колата стабилно на праговете и да се намери начин да се подсигури двигателят, защото се налага свалянето на централният тампон, който се хваща за пода на купето и се намира по средата на "магарето" (предния мост).== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Airfan написа:angyshev написа:Благодаря за съветите тропането мосля че го открих монтирания преди 1 месец десен носач вече е заминал шарнира по точно, а и има малко луфт и в десния външен накрайник.И аз се съмнявам в магарето дайте съвети какво да правя ако се окаже то,има ли варианти за смяна?
Коментар
-
Смених накрайника и по съвет на майстор тампоните на мотора ефект 0.Пукането продължава мисля че го чувам когато колата се накланя надлъжно т.е. когато предницата "потъва" или се изправя и вече не съм сигурен откаде го чувам но е отпред.Ако е магарето т.е. предния мост откаде да го търся и заслужава ли си да се захващам,все пак сме на години типото е 92 година
Коментар
-
А тампони на стабилизиращата щанга защо не смениш ? Те са точно в краката на шофьора и пасажера!Maгарето едва ли ти е изгнило.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Затегни по-добре шарнира. При мен след смяна на външен маншон при бавно движение около блока (лунен пейжаз, наклони всякакви) изпукваше вдясно. Ходих на сервиз, гледаха окачването - нямало проблеми. Въпреки, че шарнира беше доста добре стегнат с голям зор му направих още 1/4 оборот и пукането спря.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Благодаря за саветите при първа възможност ще ги изпълня.Само да попитам защото биелетките и тампоните към носачите ги смених когато сменях носачите а за вътрешните тампони(тези които реално са наистина в краката на шофьора и пътника) се били сменяли много трудно и трябвало да се сваля магерото - наистина ли е така.
Коментар
-
angyshev написа:Благодаря за саветите при първа възможност ще ги изпълня.Само да попитам защото биелетките и тампоните към носачите ги смених когато сменях носачите а за вътрешните тампони(тези които реално са наистина в краката на шофьора и пътника) се били сменяли много трудно и трябвало да се сваля магерото - наистина ли е така.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар