Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

типо скорости, влизат под диагонал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ако майстора е сменял само тампоните на двигателя, то щангите няма причина изобщо да ги е пипал.

    Коментар


      #17
      Знам ли го майстора кво е вършил ?!Трябваше само тампоните на двигателя да смени.При смяна на 2-те щанги казваш, че скоростния лост блокира, май тва ще да е нашият проблем, защото като се РАЗВИНТИ гайката на двата лоста си влизат добре ( само че диагонално ), но като се ЗАТЕГНЕ ( както трябва да е всъщност ) почти блокират.Благодаря колеги !
      Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
      AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

      Коментар


        #18
        Щангата с планката трудно може да се обърка. Другите 2 са с различна посока на шарнирите в 2-та им края. Имам предвид щанги 1 и 3 на картинката. На едната шарнирчетата са в една посока, а на другата са под ъгъл 90 гр. посоките им. Само тези 2 щанги могат да се объркат, и ако това стане, както написа колегата преди мен - няма включване.
        Прикачени файлове
        AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
        AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

        Коментар


          #19
          TRENDi, разбрах те какво искаш да кажеш. Тогава вече си нямам идея какво да правим. За момента се изчерпах.
          Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
          AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

          Коментар


            #20
            ///// написа:
            Ако майстора е сменял само тампоните на двигателя, то щангите няма причина изобщо да ги е пипал.
            Новото инфо е, че майстора изобщо не е пипал щангите, като е сменял тия прословути тампони. При всички положения не са объркани, всичко си е както трябва.Но възможно ли е нещо да се е усукало или нещо да е станало при пропадането на двигателя? Бил пропаднал 4 пръста. Нова насока и нова тема за размисъл. Идеи ?!
            Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
            AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

            Коментар


              #21
              Вчера карахме колата в 2 сервиза и никой не можа да каже къв й е дерта.Предложиха да я разчаркосат, ама не ни се стори добра идея и отказахме.Тва е, за сега ще се кара така.
              Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
              AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

              Коментар


                #22
                Ето една снимка на механизма по-отблизо. Гуменото маншомче е махнато, а зегера малко е скрит от спирачната тръбичка.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  Вижда ми се особено трудно да размениш местата на щангите (: Няколко пъти съм разглобявал целия механизъм и не успях да объркам нищо въпреки че се съмнявах, че ще стане от първия път :D Та като сме на тази тема смених кутията тези дни и всичко е ок, но някой път като включвам задната и при натиснат съединител яко задира и усещам че нещо се върти в кутията дали съединителя не иска натягане ? проблема е наличен само на задна скорост ... Имам 3 нови лостчета и гумената джиджавка ми е сменена с нова, не съм отварял само как са нещата със самият лост от купето до рейката
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар

                  Working...
                  X