Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

типо скорости, влизат под диагонал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    типо скорости, влизат под диагонал

    Здравейте на всички ! Надявам се да пиша в правилния раздел ( ако не моля да ме извините ).Става въпрос за следното нещо. Колата на приятеля ми - Типо 1.6 HSD има странен проблем ( или може би странен за мен ). Изведнъж както си работеше перфектно започнаха да й влизат трудно скоростите и да се изключват сами. Приятелят ми предположи, че трябва да се сменят тампоните на двигателя. Закарахме я на майстор, който подтвърди. Оставихме я за смяна и вечерта като си я взехме скоростите бяха мнооого странни. Влизат си лесно и не се изключват, но влизат под диагонал. Това е супер странно. Като вкараш първа предавка ръката ти отива доста наляво.Всякакви коли ( и раздрънкани и поломени ) съм виждала, ама такова нещо не съм. Имате ли представа какво може да е се е случило?Днес закарах повторно колата с рекламация и майстора обеща да я погледне.Информацията, до която аз се докопах е следната: трябвало да се види и при нужда да се регулира хода на лоста от щангите.Вие как мислите?
    Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
    AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

    #2
    След като се е скъсал тампона е възможно щангите да са се изкривили! Но първо не е лошо да се смени втулката на скоростния лост. Тя е около 1-2 лв. А щангите са 3 по 24 лв всяка...
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Мерси колега !И на мен ми се струваше нещо нередно и това изкривяване на щангите ми звучи правилно за ситуацията.Ама дори не знаех как да го нарека, защото не разбирам толкова.Събирам информация, за да не ми каже отново майстора "ами само това може да се направи".
      Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
      AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

      Коментар


        #4
        На типото не могат да се регулират скоростите. Там е една цяла система и трябва да се провери от край до край всеки възел и детайл дали функционира правилно. Само ако можех да го погледна, че всякакви неща за скоростите бях чувал, ама да влизат "на диагонално"...

        Коментар


          #5
          А възможно ли е да не е поставил правилно тампоните или да е сложил някви други и да се получава усукване?
          Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
          AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

          Коментар


            #6
            Абсолютно всичко е възможно. Типо-то има най-сложната система за включване на предавките и затова трябва да се огледа много внимателно. Ама аз от 400 км няма как да го направя.

            Коментар


              #7
              И някой знае ли как се преценя колко трябва да се затягат гайките които държат тампоните.Също така като разклатя двигателя с ръка рамото което държи десния тампон има луфт така ли трябва да е?
              Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
              AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

              Коментар


                #8
                Имам идентично включване на 1-ва на 155-цата. Лоста забива яко у Уево . Въпреки това, 1-ва се включва и не излиза сама. Това се получи след като строших дифа и смених скоростите, левият тампон(този на рога) и удължавах типови щанги (такива ми бяха продали за алфови нашите любими търгаши). Всички други скорости влизат като на нова кола, но тая първа... Бтв. преди това карах със супер разбити щанги за превключване (и 3-те) и обикалях с лоста като шофьор на стар Икарус. Към момента си карам така... Та и аз си мисля, към щангите (целия механизъм + втулката на рейката отгоре) да се насочиш.
                AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                Коментар


                  #9
                  В Събота смятаме да я разчовечим и да прегледаме целият механизъм както писаха колегите по горе. Хванахме и едно момче дето мн разбира да помага. Ще пиша за резултата.Благодаря на всички
                  Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
                  AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

                  Коментар


                    #10
                    А забравих да спомена има и друг проблем от както си взехме колата от майстора.Не ми работи оборотомера и бордивия копютър,но незнам дали има връзка.И ако някой знае от какво може да е да драсне някой ред.Благодаря
                    Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
                    AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

                    Коментар


                      #11
                      това да не е костенурка от 65а година, че да влизат по диагонал...като ще ровите - прегледайте щангите и тампоните. няма какво да се донаглася.ако е бъркано отгоре може да е натиснал бая работи, за да не ти работи оборотомера...
                      В сервиза съм!

                      Коментар


                        #12
                        В Събота прегледахме колата обстойно и всичко си беше наред. Странна работа. Съмняваме се в едно - да не би майстора да е разменил щангите, които превключват скоростите. Някой знае ли дали са с една и съща дължина, защото дори и да има малка разлика от примерно сантиметър, два определено би оказало влияние.
                        Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
                        AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

                        Коментар


                          #13
                          Да щангите са различни! Така наречената "Пеперуда" на скоростите сменена ли е ?
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            Пеперудата не е сменена, но с нея всичко си е наред. Съмняваме се, че ако щангите са с различна дължина ( както потвърди ) едната идва по-къса и ако са сменени местата им ето ти диагонално влизащи скорости... Инъче си влизат мн добре. Ужасно е така, щото хем нямаш действителен проблем, хем не е както трябва...
                            Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
                            AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

                            Коментар


                              #15
                              По принцип сменянето на шангите е чанч! Ако нямъш пък инструменти е още по-гадно! Може да размените само 2! Другата е по специална щото тя контактува с лоста!Понеже и аз съм имам проблеми от тоя сорт и съм разменял шанги. При грешка ефекта е че лоста блокира почти напълно! :D
                              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                              Коментар

                              Working...
                              X