Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Конверсия към задни дискови спирачки на Мареа JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BO написа:
    Поздравления!Аз искам само да попитам. За какво ги извършвате тези конверсии?Точно за тази първична система за разпределение на спирачното усилие не виждам смисъл от въпросната замяна.Най-интересно ще се получи примерно лек пясък, натискаш леко спирачката, ЕБД-то се задейства, клапана затваря, педала се втвърдява и да не се наложи да донатиснете спирачката за екстремно спиране. Тогава ще усетите много по-лошо спиране от барабанната спирачка.Това, усещане за задните спирачки, че спирала по-добре е много подвеждащо. Просто колата спира по-добре с по-малко усилие на спирачния педал, ама при нормално каране - примерно да си спрете на поредния светофар.Ама като се сложат едни дискове отзад с комбинация от този блок на АБС-а и става приключение, както обясних.Особено зимата става по-зле от барабана. Ще доживеете и ще видите.Много по-радикално е да си замените предните дискове с някакви 284мм примерно. Тогава ще видите наистина разликата в спирането на автомобила. И няма да е само субективна.
    Ще поживеем и ще видим как е, надявам се. Аз лично го направих поради няколко причини - визия, по-лесен контрол на състоянието, лесно обслужване и по-висока надеждност, по-добро спиране.За предни дискове от големите мотори съм мислил, но освен апаратите, ще се наложи подмяната и на спирачната помпа вероятно. Съмнявам се моята спирачна помпа да работи ефективно с големи дискове отпред.

    Коментар


      #17
      Е аз пък се чудя,защо на моторите 1.6 примерно отзад е с барабан,а на 2.0 е диск?п.п.Колега и аз имам един комплект,даже 2 комплекта задни апарати и мисля и аз да сложа на мойта,ама си иска лека ревизийка.Ти каква ревизия им направи на твойте апарати?
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #18
        pecata написа:
        Е аз пък се чудя,защо на моторите 1.6 примерно отзад е с барабан,а на 2.0 е диск?п.п.Колега и аз имам един комплект,даже 2 комплекта задни апарати и мисля и аз да сложа на мойта,ама си иска лека ревизийка.Ти каква ревизия им направи на твойте апарати?
        Довечера ще пусна снимки и от разглабянето. Иначе - свалих водачите, инспектирах им маншоните, свалих буталото, инспектирах му маншона. Всичко беше като ново буквално. За това реших да не свалям гадна зегерка, както е описано в темата на 1115, а само почистих и гресирах с медна паста каквото трябваше, теглих една боя и това е.

        Коментар


          #19
          Причините са много, поне според мен. Сигурност, обслужване, качество на спиране /има възможност да се постигне по различни начини, по-скъпи или ефтини/, дизайн и визия.Във връзка с АБС модула имам питане обаче: при подмяна на спирачна течност или друга механична част от спирачната система има ли някаква сервизна инструкция за начина на обезвъздушаване? Въобще някога предвижда ли се обезвъздушаване на спирачната помпа или пък АБС модула?И защо майсторите коментират : "в най-високата точка се събирал въздуха" и почват от най-далечната, като най-високата точка е казанчето, след това АБС и после сп.помпа?А помпата на съединителя трябва ли да се обезвъздуши?
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #20
            Явно никой не е наясно с обезвъздушаването на спирачни системи с АБС !?Имам важна забележка във връзка с конверсията от барабани към дискове и по-специално за ревизията на дисковите апарати!!!
            ...Много важно!!! Ако някой се реши да разглобява изцяло парата,т.е. да сваля прословутата зегерка, да има предвид следното: тази зегерка държи ЗДРАВО механизма за ръчната спирачка. Затова ТРЯБВА да сте сигурни ,че е сложена на мястото и!!! Самият механизъм трябва да е много стегнато хванат за апарата, т.е. за да сложите зегерката е нужно да се натисне механизма, от към буталото и тогава да се щракне зегерката. Ако това не е направено както трябва ,резултата е ,че нямате ръчна и лостчетата на механизма И не се връщат сами. Спирачки отзад може и да имате, и пак да е изпуснала тая зегерка!!!При ремонтиран апарат, правилно и вярно, бъдете сигурни,че ръчната е ЗВЕРСКИ здрава!п.п. говоря от опит, щото въпреки мерака ми и уж възможностите ми , не успях да се справя и зегерките и на двата апарата бяха изпуснали. в следствие на това натягах ръчната без успех и в един момент колелото почваше да задържа! след нужното отремонтиране ръчната е уникална. ...
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #21
              Зегерката се слага много лесно,само трябва да се използват ПРАВИ зегер клещи,които струват 5лева.За 5 лева се спестяват доста нерви.
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #22
                pecata написа:
                Зегерката се слага много лесно,само трябва да се използват ПРАВИ зегер клещи,които струват 5лева.За 5 лева се спестяват доста нерви.
                Покажи ми толкова дълбоки зегер клещи и ще си купя веднага!

                Коментар


                  #23
                  Искам да направя един ъп на тази по - старичка тема, за да каже автора дали е имал някакви проблеми при зимно шофиране. Bo беше написал, че според него ще се види в приключение автора на темата заради недоброто разпределение на спирачното усилие. Нека да сподели за бъдещите мераклии към конверсия.поздрави
                  Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                  Коментар


                    #24
                    Ще трябва да изчакаш, колегата скоро направи конверсията.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      dvoinikat написа:
                      Искам да направя един ъп на тази по - старичка тема, за да каже автора дали е имал някакви проблеми при зимно шофиране. Bo беше написал, че според него ще се види в приключение автора на темата заради недоброто разпределение на спирачното усилие. Нека да сподели за бъдещите мераклии към конверсия.поздрави
                      Не виждам причина да имам различно разпределение на спирачното усилие.

                      Коментар

                      Working...
                      X