BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Конверсия към задни дискови спирачки на Мареа JTD 105
Collapse
X
-
-
pecata написа:Е аз пък се чудя,защо на моторите 1.6 примерно отзад е с барабан,а на 2.0 е диск?п.п.Колега и аз имам един комплект,даже 2 комплекта задни апарати и мисля и аз да сложа на мойта,ама си иска лека ревизийка.Ти каква ревизия им направи на твойте апарати?
Коментар
-
Причините са много, поне според мен. Сигурност, обслужване, качество на спиране /има възможност да се постигне по различни начини, по-скъпи или ефтини/, дизайн и визия.Във връзка с АБС модула имам питане обаче: при подмяна на спирачна течност или друга механична част от спирачната система има ли някаква сервизна инструкция за начина на обезвъздушаване? Въобще някога предвижда ли се обезвъздушаване на спирачната помпа или пък АБС модула?И защо майсторите коментират : "в най-високата точка се събирал въздуха" и почват от най-далечната, като най-високата точка е казанчето, след това АБС и после сп.помпа?А помпата на съединителя трябва ли да се обезвъздуши?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Явно никой не е наясно с обезвъздушаването на спирачни системи с АБС !?Имам важна забележка във връзка с конверсията от барабани към дискове и по-специално за ревизията на дисковите апарати!!!...Много важно!!! Ако някой се реши да разглобява изцяло парата,т.е. да сваля прословутата зегерка, да има предвид следното: тази зегерка държи ЗДРАВО механизма за ръчната спирачка. Затова ТРЯБВА да сте сигурни ,че е сложена на мястото и!!! Самият механизъм трябва да е много стегнато хванат за апарата, т.е. за да сложите зегерката е нужно да се натисне механизма, от към буталото и тогава да се щракне зегерката. Ако това не е направено както трябва ,резултата е ,че нямате ръчна и лостчетата на механизма И не се връщат сами. Спирачки отзад може и да имате, и пак да е изпуснала тая зегерка!!!При ремонтиран апарат, правилно и вярно, бъдете сигурни,че ръчната е ЗВЕРСКИ здрава!п.п. говоря от опит, щото въпреки мерака ми и уж възможностите ми , не успях да се справя и зегерките и на двата апарата бяха изпуснали. в следствие на това натягах ръчната без успех и в един момент колелото почваше да задържа! след нужното отремонтиране ръчната е уникална. ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Искам да направя един ъп на тази по - старичка тема, за да каже автора дали е имал някакви проблеми при зимно шофиране. Bo беше написал, че според него ще се види в приключение автора на темата заради недоброто разпределение на спирачното усилие. Нека да сподели за бъдещите мераклии към конверсия.поздравиFiat Bravo 1,6 16V 103 hp
Коментар
-
dvoinikat написа:Искам да направя един ъп на тази по - старичка тема, за да каже автора дали е имал някакви проблеми при зимно шофиране. Bo беше написал, че според него ще се види в приключение автора на темата заради недоброто разпределение на спирачното усилие. Нека да сподели за бъдещите мераклии към конверсия.поздрави
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар