Търся причината за много твърдо минаване на задна дясна гума през дупки и дребни неравности на пътя. За проба смених заден десен амортисьор с втора употреба. След смяната нищо не се промени, дори усещането ми е, че започна още по-твърдо да минава през неравности. "Новият" амортисьор е червен на цвят. Не видях какво пише на него. Старите са сини и на този, който го свалихме, пише Gas...нещо си.Имам два въпроса:1. Каква е разликата между червен и син заден амотисьор? Питам, защото се чудя дали да дам още 10 лв. пак да ми върнат стария син, или мога да остана с червения.2. Идеи за твърдото минаване на задна дясна гума? Усещането е, че все едно минавам през неравностите с много твърда или с много нископрофилна гума. Причината явно не е амортисьор, тестван е и лагера на носача и също е здрав. Не е в добро състояние тампона на задния мост в дясно, но аз поне не чувам да се удря задния мост в пода на колата. Ако все пак е възможна причина, колко горе-долу струва смяната? Знам че е доста трудна, сваля се всичко, което пречи: гърнета, резервоар, тръбички на газовата, накладки...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Червен и син амортисьор
Collapse
X
-
Re: Червен и син амортисьор
snake написа:Търся причината за много твърдо минаване на задна дясна гума през дупки и дребни неравности на пътя. За проба смених заден десен амортисьор с втора употреба. След смяната нищо не се промени, дори усещането ми е, че започна още по-твърдо да минава през неравности. "Новият" амортисьор е червен на цвят. Не видях какво пише на него. Старите са сини и на този, който го свалихме, пише Gas...нещо си.Имам два въпроса:1. Каква е разликата между червен и син заден амотисьор? Питам, защото се чудя дали да дам още 10 лв. пак да ми върнат стария син, или мога да остана с червения.2. Идеи за твърдото минаване на задна дясна гума? Усещането е, че все едно минавам през неравностите с много твърда или с много нископрофилна гума. Причината явно не е амортисьор, тестван е и лагера на носача и също е здрав. Не е в добро състояние тампона на задния мост в дясно, но аз поне не чувам да се удря задния мост в пода на колата. Ако все пак е възможна причина, колко горе-долу струва смяната? Знам че е доста трудна, сваля се всичко, което пречи: гърнета, резервоар, тръбички на газовата, накладки...
-
snake написа:Имах предвид дали цветът не означава различен тип амортисьор. Например: син-газов, червен-маслен?Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
То и аз правя едни сметки без кръчмаря, ама нали все гледаме да спестим някой лев . Бях убеден, че като сменя амортисьора и ще се оправи, а то дори стана по-зле. Но сега ще направя още една проба, с която по принцип трябваше да започна: на колата ще оставя двата стари сини амортисьора, но ще им разменя местата. Ако твърдото минаване се премести в ляво-причината е амортисьор, ако пък си остане в дясно-ще търся друга причина.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Оригиналните амортисьори на мареа уйкенд са сини отзад и зелени отпред. Поне при мен са така и са със щампата на фиата.Колата е на 90К км и съм сигурен,че не са сменяни ( има сервизна книжка с подробно история на ремонтите)Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар