Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на задни амортисьори на Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна на задни амортисьори на Пунто

    Купил съм си задни амонтисьори за колата и вчера реших да ги смея ама нещо не можах да се справя само с крик и ключове .Трябва си колата да е на подемник или канал .Горните болтове ги развих ама долните няма как трябва нещо като лост да се напъне ключа
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    #2
    кола

    То било почти лесна работа сманата на задните амортисьори дори не свалям и гумата само дигам колата че е доста ниса има по 2 болта №16и /18 развиват се и се сменя с новия и готово
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Може ли малко по-подробно да опишеш реда,че и аз ще се пробвам,ама май трябва да се свали ауспуха,за да се стигне до горния болт на левия!?! И като се свали самия амортисьор трябва ли носача да е подпрян отдолу с нещо (пр.трупче)за да не изпадне пружината?

      Коментар


        #4
        Нищо не се повдига и никакви пружини не падат, трябва ти само подемник или канал.

        Коментар


          #5
          И аз минах през операцията смяна на задни амортисьори на пунто.Само едно гедоре и крик е нужно.Аз го направих на пода в гаража, без никакъв канал и никакъв подемник и без скоби за пружината.Не трябва да се вдига много колата или да се маха гумата защото при развиването на гайките и свалянето на амортисьора носача пада и пружината изкача. Аз така на дясната гума бях повдигнал колата максимално много и бях легнал под нея и като махнах амортисьора носача падна и се наложи с кози крак да намествам пружината и леко да сваля колата за да си дойде на мястото. После сложих амортисьора.От другата страна само леко повдигнах колата и с гъвкав накрайник (за да не свалям гарнето) достигнах до горната гайка на амортосьора. Там нещата станаха доста по-бързо и по-лесно.
          _/''''''''''''''''''''''''\_
          //---------------\\
          [( )== //// ==( )]
          |_|'------------'|_| ....Punto

          Коментар


            #6
            Благодаря ви за отговорите! Днес ги смених амортисьорите! Наистина най-лесно се оказа на канал,защото отпада качването на крик и сваляне на гумата.Само развиване на 4 болта(по два на амортисьор)смяната им с новите и завиването на болтове.Моите бяха зверски стегнати и се наложи да използвам тръба за да удължа рамото Иначе самите амортисьори не бяха изпуснали,а се бяха разбили гуменометалните им втулки.Предполагам,че можеше и да се ремонтират ама не ми се занимаваше

            Коментар


              #7
              Хаха, затова я обичам толкоа тая кочинка, и аз в гаража спестих едни 20лв

              Коментар


                #8
                Колеги имам амонтисьори от Браво 1,4 видимо са еднакви с тези от Пунтото и по габарити са еднаквита ако някои може да каже в какво се различавати дали мога да ги сложа евентоално на Пунто 1,7ТД?
                Fiat Punto 1.7 td
                Ford Scorpio 2.0 DOHC
                Ford Scorpio 2.9 V6

                Коментар

                Working...
                X