Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Различни водачи при задни дискови спирачки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Различни водачи при задни дискови спирачки

    Привет,Малко преди деня за монтаж установих, че водачите на бъдещите ми задни дискови спирачки са различни. По-долу ще видите снимка на комплекта, който извадих от лявата страна, а същия комплект е наличен и от дясно. Така както гледате снимката - левия водач и от двете страни има луфт, а десния и от двете страни няма луфт.Водачите ли са сменяни или просто отгоре е единия тип, а отдолу другия?Поздрави

    #2
    Сменяни са.Принципно всички са еднакви (заводско) !
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      pecata написа:
      Сменяни са.Принципно всички са еднакви (заводско) !
      Ясно, ще потърся за нови, пък да видим.

      Коментар


        #4
        Днес се консултирах на няколко места за тези водачи и се оказа, че точно така трябва да бъдат - различни. Този, който е стъпаловиден бил долен водач.

        Коментар


          #5
          На мен на предните апарати са ми еднакви всичките,на задните които купих допълнително също.Не що ми се струва,че са те подвели,ама така си мисля аз.Не виждам причина да са различни,ама знае ли човек !!
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #6
            Re: Различни водачи при задни дискови спирачки

            Airfan написа:
            Привет,Малко преди деня за монтаж установих, че водачите на бъдещите ми задни дискови спирачки са различни. По-долу ще видите снимка на комплекта, който извадих от лявата страна, а същия комплект е наличен и от дясно. Така както гледате снимката - левия водач и от двете страни има луфт, а десния и от двете страни няма луфт.Водачите ли са сменяни или просто отгоре е единия тип, а отдолу другия?Поздрави
            Здрасти колега!Според мен, на левият водач(по-тънкият) липсва един гумен цилиндър. Той е доста тънък и твърд, но все пак е гумен. Почти съм сигурен в това. На Пандата са по същия начин. Потвърждавам го и за още 3 автомобила, не ФИАТ, за които сега се сещам. Винаги, когато сменям накладки, изваждам водачите, почиствам ги и смазвам с подходяща грес. На тези, които са само метални, се поставя медна. Тези които съдържат гумени или пластмасови детайли - силиконова. Възможно е тези гумени цилиндри да са били износени, скъсани и т.н. и да са махнати, защото са задържали апаратите.Просто го имай в предвид като възможност. Все пак не съм 100% сигурен.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Сега ако кажеш, че апаратите са Бош, ще съм сигурен на 99%.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар

              Working...
              X