Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тропане в завой (не е каре)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Airfan написа:
    fav написа:
    Колега, само потропване ли е,или като прищракване?
    Тропане - все едно си увил две железа в гума 1 мм и ги удряш едно в друго в такт с дупките.
    Ми тогава мисля,че колегата който ти е казъл за накрайник е прав.Дано да е това та да се разминеш с 15лв и 5мин работа
    brava 1.412v Punto1.1 Nissan Stanza Punto 1.2i 16v Sporting 2000

    http://www.bmwpower-bg.net/forums/vi...c.php?t=115270

    Коментар


      #17
      Освободи късият накрайник на рейката от шенкела и разклати рамото силно с натиск в близост до рейката.Може да се окаже втулката.До колкото зная,може да се смени на място без да сваляш рейката.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #18
        iakvvu написа:
        Освободи късият накрайник на рейката от шенкела и разклати рамото силно с натиск в близост до рейката.Може да се окаже втулката.До колкото зная,може да се смени на място без да сваляш рейката.
        Дори и без да се освободи трака ако е разбита тази втулка. В петък на подемника ще си покаже кон боб яде ли.

        Коментар


          #19
          Успех!
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #20
            iakvvu написа:
            Успех!
            Мерси.Бърз въпрос - от разбит накрайник може ли да дърпа лекинко нанякъде волана, въпреки че сходимостта е перфектна?

            Коментар


              #21
              Airfan написа:
              Бърз въпрос - от разбит накрайник може ли да дърпа лекинко нанякъде волана, въпреки че сходимостта е перфектна?
              Лично на мен не ми се е случвало,макар че има логика.По скоро от гумите ще дърпа.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #22
                Airfan написа:
                iakvvu написа:
                Успех!
                Мерси.Бърз въпрос - от разбит накрайник може ли да дърпа лекинко нанякъде волана, въпреки че сходимостта е перфектна?
                там дори и много да чука хлабините са минимални и няма как да влияе на колатаайде да става петък, че нямам търпение да разбера какъв е проблема
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар


                  #23
                  alvanovo написа:
                  Airfan написа:
                  iakvvu написа:
                  Успех!
                  Мерси.Бърз въпрос - от разбит накрайник може ли да дърпа лекинко нанякъде волана, въпреки че сходимостта е перфектна?
                  там дори и много да чука хлабините са минимални и няма как да влияе на колатаайде да става петък, че нямам търпение да разбера какъв е проблема
                  И аз нямам търпение, а и тогава ще монтираме спирачни дискове отзад на мястото на барабаните.

                  Коментар


                    #24
                    http://www.youtube.com/watch?v=e1sGo4A-CgkНа 13, 14 и 15 секунда, особено на 13 и 14 се чува как започва да тропа гадно, а към 15-а секунда се чуват боклуците от багажника и столчето на детето вече. Като се има предвид, че заради спрелия бял автомобил не минах по оптималната за тропане траектория. За съжаление снимах с телефона, че камерата не ми беше под ръка.

                    Коментар


                      #25
                      Че това си хлопа доста...Няма да е от втулка на рейката. А мислил ли си да провериш тампона на амортисьора,този който е най-горе,дето се хваща за камбаната.В него има един лагер,който се разбива и трака по подобен начин.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #26
                        iakvvu написа:
                        Че това си хлопа доста...Няма да е от втулка на рейката. А мислил ли си да провериш тампона на амортисьора,този който е най-горе,дето се хваща за камбаната.В него има един лагер,който се разбива и трака по подобен начин.
                        Чисто нов е, сменен преди 2 седмици. И преди и след смяната тропането е налично.

                        Коментар


                          #27
                          колега при мен тропането беше почти идентично и се оказа втулки на стабилизиращата + липса на болтове на рейката смисъл държеше се на 1 болт + по страшното за мен но не главния виновник за това адско "блъскане" на желязо беше липсата на дългите болтове на магарето
                          Толкова е лесно да поправяш другите. Толкова е трудно да поправяш себе си

                          Коментар


                            #28
                            Малко да ъпна темата с новини от днес - при преминаване през легнал полицай скърца.

                            Коментар


                              #29
                              Новини.Днес качих колата на канал и с асистент, който да ми върти волана започнах проверката. Има много ясно и силно тропане в левия по посока на движение вътрешен накрайник. Тропането се предава и на десния. За съжаление там не виждам как мога да хвана шарнира на накрайника под маншона, защото нямам достъп. Ако имате идеи - споделете ги.Ако се увисна на десния накрайник, то тропането от ляво почти изчезва. Другото ново е, че скърца нещо леко като въртя волана или минавам през неравности.

                              Коментар


                                #30
                                Днес в един сервиз в Пловдив диагностицираха тропането, че идва от шарнира на десен носач - Ocap на 10 000 км и 1 година.

                                Коментар

                                Working...
                                X