Освободи късият накрайник на рейката от шенкела и разклати рамото силно с натиск в близост до рейката.Може да се окаже втулката.До колкото зная,може да се смени на място без да сваляш рейката.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Освободи късият накрайник на рейката от шенкела и разклати рамото силно с натиск в близост до рейката.Може да се окаже втулката.До колкото зная,може да се смени на място без да сваляш рейката.
Дори и без да се освободи трака ако е разбита тази втулка. В петък на подемника ще си покаже кон боб яде ли.
http://www.youtube.com/watch?v=e1sGo4A-CgkНа 13, 14 и 15 секунда, особено на 13 и 14 се чува как започва да тропа гадно, а към 15-а секунда се чуват боклуците от багажника и столчето на детето вече. Като се има предвид, че заради спрелия бял автомобил не минах по оптималната за тропане траектория. За съжаление снимах с телефона, че камерата не ми беше под ръка.
Че това си хлопа доста...Няма да е от втулка на рейката. А мислил ли си да провериш тампона на амортисьора,този който е най-горе,дето се хваща за камбаната.В него има един лагер,който се разбива и трака по подобен начин.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Че това си хлопа доста...Няма да е от втулка на рейката. А мислил ли си да провериш тампона на амортисьора,този който е най-горе,дето се хваща за камбаната.В него има един лагер,който се разбива и трака по подобен начин.
Чисто нов е, сменен преди 2 седмици. И преди и след смяната тропането е налично.
колега при мен тропането беше почти идентично и се оказа втулки на стабилизиращата + липса на болтове на рейката смисъл държеше се на 1 болт + по страшното за мен но не главния виновник за това адско "блъскане" на желязо беше липсата на дългите болтове на магарето
Толкова е лесно да поправяш другите. Толкова е трудно да поправяш себе си
Новини.Днес качих колата на канал и с асистент, който да ми върти волана започнах проверката. Има много ясно и силно тропане в левия по посока на движение вътрешен накрайник. Тропането се предава и на десния. За съжаление там не виждам как мога да хвана шарнира на накрайника под маншона, защото нямам достъп. Ако имате идеи - споделете ги.Ако се увисна на десния накрайник, то тропането от ляво почти изчезва. Другото ново е, че скърца нещо леко като въртя волана или минавам през неравности.
Коментар