Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тропане в завой (не е каре)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тропане в завой (не е каре)

    Привет,Дойде време и аз да се запиша с проблем по окачването. В какво се състои проблемът - при ляв завой по кофти паваж се чува доста силно клопане в предната дясна част на колата и доста по-леко в лявата (за лявата може и да се заблуждавам, защото е доста леко). При десен завой по същия маршрут още не съм изтествал, но в следващите дни ще го направя.Та... сменил съм носачи преди 1 година с OCAP, амортисьори и тампони Монро - преди няколко седмици, биалети - нови. Преди да сменя амортисьорите с все тампони това тропане си го имаше, след смяната продължава да си го има. По време на смяната ми провериха окачването и уж всичко е наред, но явно не е. Какви са вашите предложения и препоръки за диагностициране на проблема?

    #2
    Тампоните на стабилизиращата щанга? Или друго, което си мисля - рейката. Добре е да се вдигне предницата във въздуха и като се свие пълен ляв - да се разклати нагоре-надолу дясната кормилна щанга. Веднага ще си проличи дали е от стержена. Съмнява ме луфт във рейката.

    Коментар


      #3
      ///// написа:
      Тампоните на стабилизиращата щанга? Или друго, което си мисля - рейката.
      Тампоните ги гледаха уж... и били наред - как да проверя на канал най-правилно? Как да проверя и рейката?

      Коментар


        #4
        Добре е да се вдигне предницата във въздуха и като се свие пълен ляв - да се разклати нагоре-надолу дясната кормилна щанга. Веднага ще си проличи дали е от стержена. Ще се чуе същото клопане. Съмнява ме луфт в рейката.

        Коментар


          #5
          ///// написа:
          Добре е да се вдигне предницата във въздуха и като се свие пълен ляв - да се разклати нагоре-надолу дясната кормилна щанга. Веднага ще си проличи дали е от стержена. Ще се чуе същото клопане. Съмнява ме луфт в рейката.
          А възможно ли е от разбит вътръшен или външен кормилен накрайник да хлопа само в завой и да не се хваща проблем в нормално положение?

          Коментар


            #6
            За тампоните на щангата имаше предложение от Stefan Hadjov, в друга тема, да разкачиш биелетите за пробно каране и да видиш дали ще изчезне тропането. Това в случай, че не си напълно сигурен в мнението на тези, които са я гледали.

            Коментар


              #7
              Airfan написа:
              А възможно ли е от разбит вътръшен или външен кормилен накрайник да хлопа само в завой и да не се хваща проблем в нормално положение?
              Теоретично - има такава възможност, но е с много малка вероятност.

              Коментар


                #8
                Аз също се съмнявам в разбита втулка на рейката. Когато навиеш ляв и от дясно рамото става по голямо и затова тропа. Другото което съм забелязал е, че кормилните накрайници се разбиват на определено място и когато въртиш на някъде волана се променят. Тампони и биалетки на стабилизиращата щанга на завой утихват, тропат предимно направо.

                Коментар


                  #9
                  Днес направих малко тестове на въпросния завой - при ляв завой по това място има зверско чукане, при десен - пак има, но е много много слабо. Следващия уикенд ще откача стабилизиращата щанга и пак ще тествам по същия маршрут.Рейката ще я тествам в петък, защото тогава ще имам работа по колата на канала и ще използвам момента. Продават ли се резервни втулки за десния край на рейката?

                  Коментар


                    #10
                    Ако имаш поглед над нещата,вдигни колата и сам си провери окачването.При мен ocap издържаха 5хил км. като се има впредвид че си пазя колата.Късат се маншончетата на шарнирите,аз естествено не очаквам и неги поглеждам за да ги сменя и става пастет.За рейка и мен ме съмнява.Моята също е с разбити втулки,ама не тропа.
                    Fiat Tipo
                    Corsa b комби !

                    Коментар


                      #11
                      pecata написа:
                      Ако имаш поглед над нещата,вдигни колата и сам си провери окачването.При мен ocap издържаха 5хил км. като се има впредвид че си пазя колата.Късат се маншончетата на шарнирите,аз естествено не очаквам и неги поглеждам за да ги сменя и става пастет.За рейка и мен ме съмнява.Моята също е с разбити втулки,ама не тропа.
                      Горе-долу се справям. В петък на канала ще проверя сам всичко. Силно се надявам да излезе, че е от стабилизиращата щанга.

                      Коментар


                        #12
                        Airfan написа:
                        Продават ли се резервни втулки за десния край на рейката?
                        За Мареата има всичко. А за Стилото още няма втулки,а моята потраква Свали втулката и тогава търси,защото са два вида,както и тампоните на стаб. щанга.Само че при тампоните единият модел върви в комплект с цялата щанга.П.С.Проблема може и да е от дългият накрайник след рейката.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #13
                          iakvvu написа:
                          Airfan написа:
                          Продават ли се резервни втулки за десния край на рейката?
                          За Мареата има всичко. А за Стилото още няма втулки,а моята потраква Свали втулката и тогава търси,защото са два вида,както и тампоните на стаб. щанга.Само че при тампоните единият модел върви в комплект с цялата щанга.П.С.Проблема може и да е от дългият накрайник след рейката.
                          Накрайник или тампони да са - няма да ме притесни, но не искам да е рейка, защото е много неприятно свалянето й.

                          Коментар


                            #14
                            Колега, само потропване ли е,или като прищракване?
                            brava 1.412v Punto1.1 Nissan Stanza Punto 1.2i 16v Sporting 2000

                            http://www.bmwpower-bg.net/forums/vi...c.php?t=115270

                            Коментар


                              #15
                              fav написа:
                              Колега, само потропване ли е,или като прищракване?
                              Тропане - все едно си увил две железа в гума 1 мм и ги удряш едно в друго в такт с дупките.

                              Коментар

                              Working...
                              X