Мисля че освен километрите, значение имат и годините - гумата старее, независимо дали се кара, или не. Но мнението ми е че щом носач куча и евтина марка може да изкара 2 години и 20 000 км, то каква е причината по-добра и скъпа марка да изкара само година и да считаме, че сме доволни?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропане в завой (не е каре)
Collapse
X
-
ogi28b написа:Мисля че освен километрите, значение имат и годините - гумата старее, независимо дали се кара, или не. Но мнението ми е че щом носач куча и евтина марка може да изкара 2 години и 20 000 км, то каква е причината по-добра и скъпа марка да изкара само година и да считаме, че сме доволни?
Коментар
-
Airfan написа:Ето защо оригиналните части винаги изкарват повече от каквато и да е друга нова част.
Коментар
-
ogi28b написа:Мисля че освен километрите, значение имат и годините - гумата старее, независимо дали се кара, или не. Но мнението ми е че щом носач куча и евтина марка може да изкара 2 години и 20 000 км, то каква е причината по-добра и скъпа марка да изкара само година и да считаме, че сме доволни?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
nikolce написа:Airfan написа:Ето защо оригиналните части винаги изкарват повече от каквато и да е друга нова част.
Коментар
-
milenka написа:По какво да позная ,че рейката е износена. В момента е свалена , течове няма , видими износвания също , но когато волана се завърти надясно издава звук , нещо като пукане. Почти цялата предница е сменена. Става въпрос за Браво 1.6.
Коментар
-
А защо е свалена? На място при изгасен двигател всички хидравлични рейки на нашите машини чукат.След ходене по много майстори е сменена цялата предница и волана продължаваше да пука. Последно ми казаха , че е рейката и затова в момента е свалена и незнам дали да я изхвърля или да си купя друга. Не ми се иска да купувам друга, защото тази изглежда, че няма наранявания по нея и не тече. Преди да сменя накрайници и носачи пукаше само на дясно, а след това започна и на ляво. И след толкова разправии не може да се установи защо все още пука. От какво може да е ? А при изгасен двигател нищо не пука , само когато правиш завой и то в началото.
Коментар
-
Прочетох внимателно всичко /което открих/ в темите за носачите, консултирах се и с мой близък, работещ във верига за авточасти и от там /Варна/ си взех марка TRW. През уикенда ще го сменям, защото след като смених преди десетина дни само маншоните се оказа, че десният все пак е заминал - тампоните му, а шарнирът потропва. Надявам се да нямам проблеми с TRW, след като в сайта на фирмата четох, че продуктите им се използват от много производители за първоначално вграждане.
Коментар
-
=Rudi= написа:Прочетох внимателно всичко /което открих/ в темите за носачите, консултирах се и с мой близък, работещ във верига за авточасти и от там /Варна/ си взех марка TRW. През уикенда ще го сменям, защото след като смених преди десетина дни само маншоните се оказа, че десният все пак е заминал - тампоните му, а шарнирът потропва. Надявам се да нямам проблеми с TRW, след като в сайта на фирмата четох, че продуктите им се използват от много производители за първоначално вграждане.
Коментар
-
Airfan написа:То вече е произведено по съвсем друг стандарт и се гони ниска цена, а не високо качество. Сподели след време какво е положението.
Коментар
-
neonglow написа:150 е оригиналния на стилото, защо да купуваш друг за 20 лв разлика?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар