Обяснението е, че вътре в тях се използват не качествени материали. Всяко едно нещо като е с занижено качество и хоп проблем.
Хайде на бас, че ако вземем някакъв материал, който пръв ни попадне под ръка и излеем някакво каучуково подобно изделие, ще изкара повече от има няма 6 месеца, преди да се разпадне така.Това си е нарочно направено и грийн пийс имат пръст в цялата работа, сигурен съм Сори за спама, ама 6 месеца, шест месеца, това си е някаква наглост и въобще няма да се трудя да се разправям за едното тъпо маншонче. Карам ги 2 години така и ако се разхлопа директно им ги бутам под носа. А ако откажат има институции за тази работа.Не може да проверявам по-често маншоните на носачите дали са ми се скъсали, от маслото на колата примерно, бах.И ако се късат на всеки 6 месеца, то елементарната сметка показва:4 махания и слагания х 2 носача = 8 интервенцииВсяка интервенция няма да се разминете под 10лв на носач в първия сервиз = 80лвТова автоматично оскъпява всеки носач по 40лв.От там имате и 4 ходения по средно 10км = 40км за разправии което х 10л/100км = още по 5лв на носачНерви - ако някой може да ги оцени ОК.Излизат ли хубави и евтини въпросните носачи? Аз бих се замислил?п.п. Добре, че не се налага и на всеки 6 месеца да се свалят и да се карат на рентген за пукнатини да се търсят, за да важи гаранцията примерно.
Абсолютно до същия извод стигнах и аз. Безумие е да си гледаш маншоните едва ли не всяка седмица! Без да разочаровам събствениците на Фаст, но скоро и от тампони ще се оплаквате - моите са омекнали и ги сгъвам с щангата като за добър ден.
Открих един нов магазин за авточасти в Стара Загора ,продават окачване АсМетал. Цените са много добри в сравнение с другите магазини.Намира се в Търговията портала срещу Оптиком.
Нали АсМетал не правеха носаб за Фиат???Пак ще напиша, че аз вече на 25 000км карам с езиклиран носач в Казанлък и нямам проблем. То беше купен като нв смарка МУГ, но се азхлопа шарнира на 12 000км. Значи тапмоните му са над 37 000 км. На другият ми носач не сее налагало рециклиранена шарнира. Сменял съм само тмампоните Сега съм със МУГ и Сасик. Може би над 17-18 000 км съм с тях.Затова мисля от тук нататък само да рециклирам, защото е много поздраво и евтино. Аз не гледам а е евтио, а здраво, но то излиза и по-евтнио.
Открих един нов магазин за авточасти в Стара Загора ,продават окачване АсМетал. Цените са много добри в сравнение с другите магазини.Намира се в Търговията портала срещу Оптиком.
Тия тук не са вчерашни трудно се връзват на новооткрити магазини от нови съфорумци. А и знаят, че не са им нужни по-скъпи носачи от Frap. На моето браво веднъж смених носачи, после карах поне 20000 км и така го продадох, без изобщо повече да се обади носач.
Колеги,кажете тогава някои читави тампони за носачаСлучаино докато се рових в мазето си открих десния носач с които си доиде колата,всичко му е здраво с изключение на предния тампон които направо се е разпаднал и има нужда от маншонче че в момента е на сегашния носачСегашните носачи са Фиорела от T&N cars и са на 13000,минаваики през Враца днес имах чувсвото че щеше да ми изпадне цялата гума
Сложих един брой Moog, заден тампон на носача, щото оригиналния скърцаше.Минах 11000км - бетон, купих останалите 3 и ги смених и тях. Пак Moog. Вече ..... каквото сабя покаже.
Преди да си продам Мареата и сложих най-евтините,които намерих на магазина,а именно Акрон-Мало.За две години при зверска експлоатация от бъдещия собственик за служебна кола все натоварена все още не са хлопнали,че да видим занапред.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
аз съм само за мук.карал съм всякакви носачи и повече от 20 000км не издържат.муковете на бравата са на 47 000 и се движат стегнато и мазно.е,вярно е че като нови ги разпробих и им сложих гресорки и ги пълня редовно ,но качеството си е качество.
Тъи като и цената е важен фактор се налага да изклуча Мууг от списъка.Вариантите с които разполагам са предни тампони на SWAG,на TRW единствените с които разполагаме са задни и краиния вариант е цял носач на RUVILLE.Някои ползвал ли е някоя от тези марки?
аз съм само за мук.карал съм всякакви носачи и повече от 20 000км не издържат.муковете на бравата са на 47 000 и се движат стегнато и мазно.е,вярно е че като нови ги разпробих и им сложих гресорки и ги пълня редовно ,но качеството си е качество.
Прощавайте, че ви се бъркам... Колега, на MOOG ли казваш "мук"?
Виждам че март месец 2011 съм писал в тази тема,че до тогава са били 15 000км, сега съм минал от март 2011 още 30 000, общо 45 000. Тропане няма. Дали има скъсано, не съм гледал.
Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Не бе, както ти е удобно чети и пиши, нали не сме литературен форум? Ако все пак те интересува - последната буква е Г, а двете О-та се изговарят като У с удължение. Най-правилно е да се изпише "Мууг". То и "хляб" се чете "хлиап", но доколко е разбираемо... Въпросите не завършват с точка.
Коментар