Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредната тема за носачи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Replay написа:
    Skip_01 написа:
    Някой има ли инфо за качеството или впечатления за носачи ... и въобще части по окачването на белгийската фирма Sidem ...Носач за Браво/а 105JTD e към 90 лв. ...В Белгия ли ги правят или в някоя фабрика от източноевропейска страна ...Косер май ги търгуват ... http://www.sidem.be/lowres/Това лято май ще се наложи смяна на носачи, че на FAST маншоните са зле - единия засега само яко напукан, а другия вече скъсан ....Та сега избирам на кое поредно менте де налетя ...
    Маншончето струва лев-че , а ти носачи си тръгнал да купуваш.Сменяй смело и ще се учудиш колко още ще изкара.Успех.
    Аз от 6 месеца съм със силиконово маншонче на единия носач, монтирано с пръстен отдолу. Засега е добре и ще ог следя как ще се държи. Ще сменям маншончетата и на биалетките, че те от там заминават.Сменяй веднага маншончетата, докато не е разбит шарнира.
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    Коментар


      #92
      Skip_01 написа:
      Някой има ли инфо за качеството или впечатления за носачи ... и въобще части по окачването на белгийската фирма Sidem ...Носач за Браво/а 105JTD e към 90 лв. ...В Белгия ли ги правят или в някоя фабрика от източноевропейска страна ...Косер май ги търгуват ... http://www.sidem.be/lowres/Това лято май ще се наложи смяна на носачи, че на FAST маншоните са зле - единия засега само яко напукан, а другия вече скъсан ....Та сега избирам на кое поредно менте де налетя ...
      и аз това искам да питам ?технорот също ми се струва че се налагат на пазара
      Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

      ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

      Коментар


        #93
        Колеги, имам едно досадно пукане при слизане от бордюр и лек завой. Ходих на канал и установих , че имам заминал заден тампон на десен носач! Шарнирите са здрави, другите тампони също. Това единствения косур по ходовата част.Като гледам отзивите от носачи почвам да си мисля, че ще е по-добре да сменя само тампона. Вие какво бихте ме посъветвали?
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #94
          dimmX написа:
          Колеги, имам едно досадно пукане при слизане от бордюр и лек завой. Ходих на канал и установих , че имам заминал заден тампон на десен носач! Шарнирите са здрави, другите тампони също. Това единствения косур по ходовата част.Като гледам отзивите от носачи почвам да си мисля, че ще е по-добре да сменя само тампона. Вие какво бихте ме посъветвали?
          разбира се, че само тампона.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #95
            Лятото ми се наложи да правя носачи и тампони. На нови носачи заедно с тампоните цените започваха от 70 лв и не ме съветваха да ги купувам. Аз рециклирах шарнирите купих 4 тампона и всичко излезе за около 70 лв на носач от които 15 лв е труда (на носач), 15 лв е рециклирването на маншона, по 17 лв, 2 броя бяха тампоните (мисля че бяха МООГ) и една гумичка - "капачка на шарнира" (не я помня каква цена имаше ). Това ми казаха е най-евтиния вариант и що годе си заслужава парите. Резултат: за сега вече 15000 няма проблеми
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #96
              Айде, и аз в кюпа. Носачите са FAST. Ето снимки на маншони на шарнирите:десен: ляв: Сега гледах документа от сервиза: дата на смяна: 15.10.2010г. пробег: 199100км. Към днешна дата, колата е на 203015 километри. Непълни 4000 километри . Бих казал, че карам доста внимателно. Освен това над половината от тези километри съм ги изминал извънградско, тъй като работата ми е доста близо, и си ходя често с колело. По павета също гледам бавничко. Просто качеството е под всякаква критика.Самите шарнири не мога да кажа дали са заминали, поне аз не съм осетил, просто трябва да се проверят. Обаче маншони трябва да се сменят в най-скоро време. Ще видим какво ще кажат относно гаранцията.п.п. поправих се.
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                #97
                Маншоните не тампоните.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #98
                  nikolceAко си си купил носачите от AXM,с тия поцепени маншончета забрави за гаранция.Тая гаранция е фиктивна работа.За шарнира важи,ама ако му е здрав маншона и се е появила хлабина с здравия маншон.Абе глупости..
                  Fiat Tipo
                  Corsa b комби !

                  Коментар


                    #99
                    Когато ги купувах, изрично питах, за кое важи гаранцията? Маншони, тампони? Отговора бе: За всичко. Ще пиша след ден/два, какво е станало.
                    00' Bravo 105 JTD

                    Коментар


                      Ходих днеска, описах проблема, ще ми дадът нови силиконови маншончета да си ги смена сам. Гаранцията си остава, тъй като шарнирите са здрави. Това е.
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        nikolce написа:
                        Ходих днеска, описах проблема, ще ми дадът нови силиконови маншончета да си ги смена сам. Гаранцията си остава, тъй като шарнирите са здрави. Това е.
                        Колега вместо да се разкарваш още един път до Люлин по добре си купи 2 маншончета по 1 лев-по евтино ще ти излезне.
                        Fiat Tipo
                        Corsa b комби !

                        Коментар


                          Започвам да си мисля, че тези носачи са ЕКО ориентирани.Като ги поставиш и след има няма от 6 до 12 месеца се разграждат и изчезват, за да не замърсяват околната среда.Ням друго обяснение.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            Обяснението е, че вътре в тях се използват не качествени материали. Всяко едно нещо като е с занижено качество и хоп проблем.

                            Коментар


                              chaveto написа:
                              Обяснението е, че вътре в тях се използват не качествени материали. Всяко едно нещо като е с занижено качество и хоп проблем.
                              Хайде на бас, че ако вземем някакъв материал, който пръв ни попадне под ръка и излеем някакво каучуково подобно изделие, ще изкара повече от има няма 6 месеца, преди да се разпадне така.Това си е нарочно направено и грийн пийс имат пръст в цялата работа, сигурен съм Сори за спама, ама 6 месеца, шест месеца, това си е някаква наглост и въобще няма да се трудя да се разправям за едното тъпо маншонче. Карам ги 2 години така и ако се разхлопа директно им ги бутам под носа. А ако откажат има институции за тази работа.Не може да проверявам по-често маншоните на носачите дали са ми се скъсали, от маслото на колата примерно, бах.И ако се късат на всеки 6 месеца, то елементарната сметка показва:4 махания и слагания х 2 носача = 8 интервенцииВсяка интервенция няма да се разминете под 10лв на носач в първия сервиз = 80лвТова автоматично оскъпява всеки носач по 40лв.От там имате и 4 ходения по средно 10км = 40км за разправии което х 10л/100км = още по 5лв на носачНерви - ако някой може да ги оцени ОК.Излизат ли хубави и евтини въпросните носачи? Аз бих се замислил?п.п. Добре, че не се налага и на всеки 6 месеца да се свалят и да се карат на рентген за пукнатини да се търсят, за да важи гаранцията примерно.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                BO написа:
                                chaveto написа:
                                Обяснението е, че вътре в тях се използват не качествени материали. Всяко едно нещо като е с занижено качество и хоп проблем.
                                Хайде на бас, че ако вземем някакъв материал, който пръв ни попадне под ръка и излеем някакво каучуково подобно изделие, ще изкара повече от има няма 6 месеца, преди да се разпадне така.Това си е нарочно направено и грийн пийс имат пръст в цялата работа, сигурен съм Сори за спама, ама 6 месеца, шест месеца, това си е някаква наглост и въобще няма да се трудя да се разправям за едното тъпо маншонче. Карам ги 2 години така и ако се разхлопа директно им ги бутам под носа. А ако откажат има институции за тази работа.Не може да проверявам по-често маншоните на носачите дали са ми се скъсали, от маслото на колата примерно, бах.И ако се късат на всеки 6 месеца, то елементарната сметка показва:4 махания и слагания х 2 носача = 8 интервенцииВсяка интервенция няма да се разминете под 10лв на носач в първия сервиз = 80лвТова автоматично оскъпява всеки носач по 40лв.От там имате и 4 ходения по средно 10км = 40км за разправии което х 10л/100км = още по 5лв на носачНерви - ако някой може да ги оцени ОК.Излизат ли хубави и евтини въпросните носачи? Аз бих се замислил?п.п. Добре, че не се налага и на всеки 6 месеца да се свалят и да се карат на рентген за пукнатини да се търсят, за да важи гаранцията примерно.
                                Абсолютно до същия извод стигнах и аз. Безумие е да си гледаш маншоните едва ли не всяка седмица! Без да разочаровам събствениците на Фаст, но скоро и от тампони ще се оплаквате - моите са омекнали и ги сгъвам с щангата като за добър ден.

                                Коментар

                                Working...
                                X