Replay написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредната тема за носачи
Collapse
X
-
Skip_01 написа:Някой има ли инфо за качеството или впечатления за носачи ... и въобще части по окачването на белгийската фирма Sidem ...Носач за Браво/а 105JTD e към 90 лв. ...В Белгия ли ги правят или в някоя фабрика от източноевропейска страна ...Косер май ги търгуват ... http://www.sidem.be/lowres/Това лято май ще се наложи смяна на носачи, че на FAST маншоните са зле - единия засега само яко напукан, а другия вече скъсан ....Та сега избирам на кое поредно менте де налетя ...Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
Колеги, имам едно досадно пукане при слизане от бордюр и лек завой. Ходих на канал и установих , че имам заминал заден тампон на десен носач! Шарнирите са здрави, другите тампони също. Това единствения косур по ходовата част.Като гледам отзивите от носачи почвам да си мисля, че ще е по-добре да сменя само тампона. Вие какво бихте ме посъветвали?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Колеги, имам едно досадно пукане при слизане от бордюр и лек завой. Ходих на канал и установих , че имам заминал заден тампон на десен носач! Шарнирите са здрави, другите тампони също. Това единствения косур по ходовата част.Като гледам отзивите от носачи почвам да си мисля, че ще е по-добре да сменя само тампона. Вие какво бихте ме посъветвали?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Лятото ми се наложи да правя носачи и тампони. На нови носачи заедно с тампоните цените започваха от 70 лв и не ме съветваха да ги купувам. Аз рециклирах шарнирите купих 4 тампона и всичко излезе за около 70 лв на носач от които 15 лв е труда (на носач), 15 лв е рециклирването на маншона, по 17 лв, 2 броя бяха тампоните (мисля че бяха МООГ) и една гумичка - "капачка на шарнира" (не я помня каква цена имаше ). Това ми казаха е най-евтиния вариант и що годе си заслужава парите. Резултат: за сега вече 15000 няма проблемиPlay Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Айде, и аз в кюпа. Носачите са FAST. Ето снимки на маншони на шарнирите:десен:ляв:
Сега гледах документа от сервиза: дата на смяна: 15.10.2010г. пробег: 199100км. Към днешна дата, колата е на 203015 километри. Непълни 4000 километри
. Бих казал, че карам доста внимателно. Освен това над половината от тези километри съм ги изминал извънградско, тъй като работата ми е доста близо, и си ходя често с колело. По павета също гледам бавничко. Просто качеството е под всякаква критика.Самите шарнири не мога да кажа дали са заминали, поне аз не съм осетил, просто трябва да се проверят. Обаче маншони трябва да се сменят в най-скоро време. Ще видим какво ще кажат относно гаранцията.п.п. поправих се.
Коментар
-
nikolce написа:Ходих днеска, описах проблема, ще ми дадът нови силиконови маншончета да си ги смена сам. Гаранцията си остава, тъй като шарнирите са здрави. Това е.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Започвам да си мисля, че тези носачи са ЕКО ориентирани.Като ги поставиш и след има няма от 6 до 12 месеца се разграждат и изчезват, за да не замърсяват околната среда.Ням друго обяснение.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
chaveto написа:Обяснението е, че вътре в тях се използват не качествени материали. Всяко едно нещо като е с занижено качество и хоп проблем.Сори за спама, ама 6 месеца, шест месеца, това си е някаква наглост и въобще няма да се трудя да се разправям за едното тъпо маншонче. Карам ги 2 години така и ако се разхлопа директно им ги бутам под носа. А ако откажат има институции за тази работа.Не може да проверявам по-често маншоните на носачите дали са ми се скъсали, от маслото на колата примерно, бах.И ако се късат на всеки 6 месеца, то елементарната сметка показва:4 махания и слагания х 2 носача = 8 интервенцииВсяка интервенция няма да се разминете под 10лв на носач в първия сервиз = 80лвТова автоматично оскъпява всеки носач по 40лв.От там имате и 4 ходения по средно 10км = 40км за разправии което х 10л/100км = още по 5лв на носачНерви - ако някой може да ги оцени ОК.Излизат ли хубави и евтини въпросните носачи? Аз бих се замислил?п.п. Добре, че не се налага и на всеки 6 месеца да се свалят и да се карат на рентген за пукнатини да се търсят, за да важи гаранцията примерно.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:chaveto написа:Обяснението е, че вътре в тях се използват не качествени материали. Всяко едно нещо като е с занижено качество и хоп проблем.Сори за спама, ама 6 месеца, шест месеца, това си е някаква наглост и въобще няма да се трудя да се разправям за едното тъпо маншонче. Карам ги 2 години така и ако се разхлопа директно им ги бутам под носа. А ако откажат има институции за тази работа.Не може да проверявам по-често маншоните на носачите дали са ми се скъсали, от маслото на колата примерно, бах.И ако се късат на всеки 6 месеца, то елементарната сметка показва:4 махания и слагания х 2 носача = 8 интервенцииВсяка интервенция няма да се разминете под 10лв на носач в първия сервиз = 80лвТова автоматично оскъпява всеки носач по 40лв.От там имате и 4 ходения по средно 10км = 40км за разправии което х 10л/100км = още по 5лв на носачНерви - ако някой може да ги оцени ОК.Излизат ли хубави и евтини въпросните носачи? Аз бих се замислил?п.п. Добре, че не се налага и на всеки 6 месеца да се свалят и да се карат на рентген за пукнатини да се търсят, за да важи гаранцията примерно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар