Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ВЪПРОС ???? ПРЕДНИ и ЗАДНИ ДИСКОВЕ С НАКЛАДКИ BRAVO 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Мареа Jtd 130 не е ли и тя с дискове отзад. Има една минала през таван и стои на паркинга в бачкането и до колкото имам спомен е с дискове отзад.

    Коментар


      #17
      Моето браво(1.9 jtd 105) отзад е с барабан. От каква кола трябва да си взема апаратчета? Нямам АБС.
      I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

      Коментар


        #18
        cls618 написа:
        Моето браво(1.9 jtd 105) отзад е с барабан. От каква кола трябва да си взема апаратчета? Нямам АБС.
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43401

        Коментар


          #19
          chaveto написа:
          Мареа Jtd 130 не е ли и тя с дискове отзад. Има една минала през таван и стои на паркинга в бачкането и до колкото имам спомен е с дискове отзад.
          Да и Мареа ЖТД130 върши работа. Предполагам и от Купе и Алфа ще са еднакви, но трябва да се види в Епер-а конкретно.

          Коментар


            #20
            Здравейте колеги вече си имам задни спирачни апарати и дискове,сега ще ги отворя и почистя и след тва една бойца и всичко е ОК !Мислех да взема и главините,но мойте ще станат предполагам,ВЗЕЛ СЪМ ВСИЧКО КЪМ ТЯХ,ОСТАНА САМО ГОЛ НОСАЧ С ГЛАВИНАТА И ГАЙКАТАНещо ако има да ме посъветвате спрямо почистването и ако трябва нещо да се замини с ново КАЗВАЙТЕ,а и не можах да взема спирачните тръбички,това проблем ли е,мога ли да ползвам мойте или трябва да купувам нови ?

            Коментар


              #21
              jin_4o написа:
              Здравейте колеги вече си имам задни спирачни апарати и дискове,сега ще ги отворя и почистя и след тва една бойца и всичко е ОК !Мислех да взема и главините,но мойте ще станат предполагам,ВЗЕЛ СЪМ ВСИЧКО КЪМ ТЯХ,ОСТАНА САМО ГОЛ НОСАЧ С ГЛАВИНАТА И ГАЙКАТАНещо ако има да ме посъветвате спрямо почистването и ако трябва нещо да се замини с ново КАЗВАЙТЕ,а и не можах да взема спирачните тръбички,това проблем ли е,мога ли да ползвам мойте или трябва да купувам нови ?
              Ще искат малко огъване, за да паснат, защото твоите са по-дълги. Ще ти трябва и крайния маркуч, защото при дисковете системата завършва с маркуч, а при теб е с тръбичка. Освен това ти трябва планката, където се свързват тръбичката с маркуча, дано си я взел.

              Коментар


                #22
                да да имам я планката,а тръбичката ще се угъне малко -аз ще взема нови спир.маркучи и нов работен комплект за апаратите,ще ги раздвижа малко и ще ги пръсна,но как ще премие от тръба към маркуч,трябва ли някъв преходник или не ?

                Коментар


                  #23
                  Ето тази пластинка ти върши работа за закрепване и съответно осъществява прехода от металната тръбичка към гумения мъркуч.Дистанционната шайба пък е като тази която имаш от барабаните , но е с по-малка височина, зада компенсира дебелината на носещата планка!
                  Прикачени файлове
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #24
                    всичко е както трябва,ще покажа крайния резултат след няколко дни,че така като гледам ще отнеме бая време като се има на предвид,че през деня съм на работа

                    Коментар


                      #25
                      jin_4o написа:
                      всичко е както трябва,ще покажа крайния резултат след няколко дни,че така като гледам ще отнеме бая време като се има на предвид,че през деня съм на работа
                      Разбрах, че си готов вече. Сподели!

                      Коментар


                        #26
                        аххахахаха,дам много добре стана и ръчната ми е страшна :P

                        Коментар


                          #27
                          jin_4o написа:
                          аххахахаха,дам много добре стана и ръчната ми е страшна :P
                          Колко те ръснаха за процедурата ако не е тайна?

                          Коментар


                            #28
                            Прави ми впечатление, че въпреки еднаквите или почти еднакви апарати има огромна разлика в позициата им спрямо остта на колелото?!Фактически вгражданите във Фиат апарати са два модела: такъв като на 1115 и мойте -Лукас-чугунени, а другия модел ,по-нов и може би с алуминиев корпус също Лукас. Тези вторите се вграждат в адски много автомобили: WV-голф4; Ауди-Б4,А6; Шкода Октавия;Сеат; Алфа 145,146...за тези зная.При колегата PB 5976 BC са доста по-високо изнесени, при jin_4o ми се виждат все едно висят леко надолу. Така ли е реално?Защо се случва това?
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              #29
                              Цялата процедура идва към 300 лв с чаркълъците,като след това може да се продадът задните барабани комплект, в това влиза прочистване на цялата спир. си-ма,2бр.спир.маркучи,работен комплект+разглобяване+раздвижване+пръскане+монтаж и демонтаж

                              Коментар

                              Working...
                              X