Колеги,проблема е,че предницата хлопа и диагностиката показа -разбити биалетки и тампони на стаб.щанга.Въпроса ми е има ли колеги които са сменяли тези тампони и има ли ефект.Разбрах,че работата е трудоемка,но дали се сменят сполучливо тези тампони.Щанга комплект с тампоните от 200лв е дълбок резервен вариант.Важно е дали поотделно могат да се сменят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Марея JTD 105-стабилизираща щанга.
Collapse
X
-
ogi28b написа:Разбира се, 4-те тампона на стабилизиращата щанга се продават отделно, последния път като ходих в магазина на АХМ в София - имаха вътрешните. Евтини са, но за смяната май се сваля моста.... Откачай я от биалетите, и не се занимавай, тамън по-меко ще ти вози.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
kimirai написа:А,с стабилноста на колата какво става.Да не се отъркалям някъде.
Коментар
-
ogi28b написа:kimirai написа:А,с стабилноста на колата какво става.Да не се отъркалям някъде.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
ogi28b написа:Разбира се, 4-те тампона на стабилизиращата щанга се продават отделноAlfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
kimirai написа:ogi28b написа:kimirai написа:А,с стабилноста на колата какво става.Да не се отъркалям някъде.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:kimirai написа:ogi28b написа:kimirai написа:А,с стабилноста на колата какво става.Да не се отъркалям някъде.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Никой не кара колата си без стабилизираща щанга, защото всеки разсъждава по този начин: "Щом е там - значи има защо." Едно време баба ми само със стабилизирщи щанги си е карала колите.... Не се е претърколила на завой. gamma - имам предвид че и биалетите също са тампони на щангата. Затова казах 4, но всъщност си прав - 2 тампона държат щангата към моста, и 2 биалети я държат към носачите/амортисьорите.На вашето внимание - За или против стабилизиращата щанга
Коментар
-
Колега, как най-бързо, лесно и безболезнено може да се "махне" щангата? Достатъчно ли е само да се откачи от биалетите, и как трябва да се застопори , за да не мърда? Например с универсално закрепване тип "скоба за таЗа на гоуфо" (свинска опашка) ? Сега като сменям гумите, бих опитал, но все пак не съм сигурен къде , и как да я застопоря?
Коментар
-
ogi28b написа:Колега, как най-бързо, лесно и безболезнено може да се "махне" щангата? Достатъчно ли е само да се откачи от биалетите, и как трябва да се застопори , за да не мърда? Например с универсално закрепване тип "скоба за таЗа на гоуфо" (свинска опашка) ? Сега като сменям гумите, бих опитал, но все пак не съм сигурен къде , и как да я застопоря?
Коментар
-
Благодаря ти, след седмица-две ще споделя впечатленията си. Моето каране е изключително в градски условия, и не смятам че ще усетя липсата и, освен в положителна посока, предвид пълната независимост на лявото и дясното колело. По принцип имам едно неприятно тропане, което се чува много глухо при най-леките неравности, предимно отдясно, и подозирам щангата - вътрешните и тампони, или тампона на амортисьора. Сега поне едното подозрения ще отпадне, а ако е от него - ще изчезне завинаги Все пак - нещо пречи ли щангата да остане закачена за моста само на вътрешните тампони? Май не може да се извади без да се свали моста...
Коментар
-
ogi28b написа:Все пак - нещо пречи ли щангата да остане закачена за моста само на вътрешните тампони? Май не може да се извади без да се свали моста...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар