Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с спирачки на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Не съм голям разбирач но ми обясниха че щото предницата е по-тежката част от колата, спирачките отпред трябва да са по-здрави. Задните са за стабиност при спиране в завой повече, отколкото за спиране. Звучи ми логично.При моторите е ясно, там имаш лека задница и си на 2 колела. При тях или заднат закъснява или е по-силната спирачка. Аз лично карам колело доста ( добър метод за пестене на бензин ) и там ефекта от висока скорост и предна спирачка си е убийствен. Не съм видял обаче спиране на един тон кола при което колата да се обърне на покрив чрез заковаване на място...Ако обаче спира само със задните, доста ще се влачи, като тежеста е повече отпред.
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #32
      тръбичките които идват от спирачната помпа първо влизат в една квадратна джаджа (ако сте виждали как се удължава тръбичка на газ-тази джаджа е същата но двойна)та от нея продължават към кантарчето и после към колелатаако някой иска да премахне кантарчето:тръбичките се махат от кантарчето и се завиват на мястото на другите 2 тръбички които са м/у кантарчето и онази джаджа преди него,като се използват същите тръбички но се откачат от щипките на моста,аз карам така вече повече от месец,разликата е че спирам по хубаво

      Коментар


        #33
        Че спираш по добре сигурно е вярно.Но пробвал ли си какво ще стане ако речеш да спреш по интензивно в завои.Така нареченото авариино спиране.Завъртването ти е 100 %,разбира се ако не си с АБС-контрол на спирачната система.Съвета ми е:възстанови фабричното състояние.Фирмите производители на автомобили не са нито глупави нито прости.....,нито са склонни да си дават парите за излишни неща.Поздрави от мен.

        Коментар


          #34
          Здравейте колеги!Като четох какво пише за този регулатор на спирачното усилие реших да погледна и моя! Не изглежда зле, но рамото си виси свободно, като пружината, която би трябвало да го връща не е напрегната. Като го натоваря леко мърда, но не знам дали така трябва да е. Въпросът ми е : рамото трябва ли винаги да е напрегнато (аз смятам, че трябва) или трябва да се "вее" докато не му се приложи някакво усилие? защото при мен, според мен, е в едно от двете състояния - или е изцяло отворен, или е запецнал на някакво положение, дето пуска по малко, колкото да се каже, че работи. И колко трябва да е хода на рамото? Да го регулирам ли така, е да се обтегне до положение на лек начален опън на пружината на празна кола?Май станаха много въпросите, но на такива отговори не можах да намеря и мисля, че ще е полезно да се знае!Благодаря предварително!Поздрави!
          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

          Коментар


            #35
            За регулатора..

            Точно така трябва да го регулираш.При празна кола луфта при кукичките на пружината да е нула.Успех.

            Коментар


              #36
              проблема е в автомати4ните регулатори за задните барабанни с

              проблема е в автоматичните регулатори за задните барабанни спирачкикато остареят спират да работят, налага се ръчно регулиране

              Коментар


                #37
                Спирачки...

                Затова сериозните автомобили са с дискови задни спирачки.

                Коментар


                  #38
                  Re: Спирачки...

                  Stefan Nikolov написа:
                  Затова сериозните автомобили са с дискови задни спирачки.
                  това май няма връзка - предназначението на регулатора за спирачно усилие е да регулира усилието в зависимост от натоварването на осите, така че и при дисковите спирачки би трябвало да има подобен механизъм, който да разпределя това усилие.
                  "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                  (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                  Коментар

                  Working...
                  X