Моят го махнах преди 2-3 месеца. Интересното беше, че на самия механизъм нищо му нямаше. Проблемът идваше от рамото , на което е закачена пружината - беше се "заварило" направо от ръжда. Следователно не може да натиска и отпуска цилиндърчетата, който регулират усилието. Ако има интерес ще направя снимки на самото устройство и на детайлите за да представя по-нагледно действието му. Сега за спирането - празен или пълен автомобил - няма значение. Усилието всеки път е едно и също. Свиква се ( тук ще отбележа, че карам така временно - регулатора ще се монтира със сигурност, след като направя от неръждавейка ръждясалитераменца), но всеки път при спиране в завой се активира системата за активен контрол на спирачките, намираща се дълбоко в малкия ми мозък ( малкия мозък контролира заучените, автоматизирани двигателни функции на тялото
). Това е общо взето - без регулатора си е опасно - особено на лед и пясък в завой.

Коментар