Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат пунто има ли хидравлика на волана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат пунто има ли хидравлика на волана

    здравейте колеги може ли някой да ми каже пунто 97г дали има хидравлика на волана защото от време на време нещо се включва и волана става много лек и като се изключи става ужасен просто няма въртене на едно място а и не виждам някакво казанче за хидравлична течност пунтото е 97г 55коня 3 врати снимки ще кача по късно
    FIAT BRAVA SX 1.6 16V

    #2
    Някои имат, други нямат.
    _/''''''''''''''''''''''''\_
    //---------------\\
    [( )== //// ==( )]
    |_|'------------'|_| ....Punto

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Повечето са с електрически усилвател на усилието.
      Несъм чувал на Пунто МК1 да монтират ел. усилвател.На другото ми пунто нямам хидравлика и когато съм на супер гладка настилка волана се варти съпер лесно все едно съм с хидравлика.

      Коментар


        #4
        кола

        55 няма ако е ELX тогава ще има трябва да има помпа отпред до ремъцитеи казанче за течност една червена при левия амортисьор извади си VIN № и го сложи тук http://www.spangerum.com:7080/navi?G...&MAKE=F&SBMK=F
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          JacK`DanielS написа:
          Tornado написа:
          Повечето са с електрически усилвател на усилието.
          Несъм чувал на Пунто МК1 да монтират ел. усилвател.На другото ми пунто нямам хидравлика и когато съм на супер гладка настилка волана се варти съпер лесно все едно съм с хидравлика.
          Мда грешката е моя и се поправям.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            JacK`DanielS написа:
            Tornado написа:
            Повечето са с електрически усилвател на усилието.
            Несъм чувал на Пунто МК1 да монтират ел. усилвател.На другото ми пунто нямам хидравлика и когато съм на супер гладка настилка волана се варти съпер лесно все едно съм с хидравлика.
            Мойто е 94-та и има само че е ELX : Yellow_Flash_Colorz_PDT_17

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              55 няма ако е ELX тогава ще има трябва да има помпа отпред до ремъцитеи казанче за течност една червена при левия амортисьор извади си VIN № и го сложи тук http://www.spangerum.com:7080/navi?G...&MAKE=F&SBMK=F
              Колега не че нещо ама след като напишеш дадено съобщение след това поглеждаш ли какво си написал? много от съобщенията ти са неясни и с многобройни правописни грешки. не че аз или който и да е не правим грешки но при теб това е редовно. от доста време зе зачитам в твоите съобщения и до сега несъм видял нещо да е както трябва. Нищо лично! просто те саветвам като приател!аз пък съм виждал пунто S 55hp. със хидравлика. Попринцип хидравличната помпа се монтира в предната част на двигателя, но не на всяко пунто е така. Казанчето за хидравличната течност се монтира на "десния" амортисьор (винаги даден детаил по автомобила се определя дали е ляво или дясно когато сте вътре в копето а не пред автомобила) и е бяло на цвят. а самата хидравлична течност е със червен цвят, но ако не е сменяна тя става черна. ако е от някой долнопробна марка течноста си е прозрачна с леко кехлибарен цвят.това е от мен дано съм бил полезен

              Коментар


                #8
                ivan_cirkov90 написа:
                JacK`DanielS написа:
                Tornado написа:
                Повечето са с електрически усилвател на усилието.
                Несъм чувал на Пунто МК1 да монтират ел. усилвател.На другото ми пунто нямам хидравлика и когато съм на супер гладка настилка волана се варти съпер лесно все едно съм с хидравлика.
                Мойто е 94-та и има само че е ELX : Yellow_Flash_Colorz_PDT_17
                изкаш да ми кажеш че си със електроусилвател на волана така ли? ако това изкаш да кажеш значи някой те е излъгал. пък камоли 94г.я качи някой снимка да видим Ел. усилвателя тогава

                Коментар


                  #9
                  Offtopic: Аз пък защо ли знам,че ляво,или дясно за нещата в двигателния отсег се определя като застанеш пред колата ?
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #10
                    PaUnOff написа:
                    Offtopic: Аз пък защо ли знам,че ляво,или дясно за нещата в двигателния отсег се определя като застанеш пред колата ?
                    тук говорим за копето не за двигателя. Двигателя е ясен

                    Коментар


                      #11
                      Нямаш Ядове ’’JACK DANIELS ’’ В обедната почивка щи го щракна

                      Коментар


                        #12
                        Заповядай...
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          JacK`DanielS написа:
                          Колега не че нещо ама след като напишеш дадено съобщение след това поглеждаш ли какво си написал? много от съобщенията ти са неясни и с многобройни правописни грешки. не че аз или който и да е не правим грешки но при теб това е редовно. от доста време зе зачитам в твоите съобщения и до сега несъм видял нещо да е както трябва. Нищо лично! просто те саветвам като приател!аз пък съм виждал пунто S 55hp. със хидравлика. Попринцип хидравличната помпа се монтира в предната част на двигателя, но не на всяко пунто е така. Казанчето за хидравличната течност се монтира на "десния" амортисьор (винаги даден детаил по автомобила се определя дали е ляво или дясно когато сте вътре в копето а не пред автомобила) и е бяло на цвят. а самата хидравлична течност е със червен цвят, но ако не е сменяна тя става черна. ако е от някой долнопробна марка течноста си е прозрачна с леко кехлибарен цвят.това е от мен дано съм бил полезен
                          JacK`DanielS написа:
                          изкаш да ми кажеш че си със електроусилвател на волана така ли? ако това изкаш да кажеш значи някой те е излъгал. пък камоли 94г.я качи някой снимка да видим Ел. усилвателя тогава
                          JacK`DanielS написа:
                          тук говорим за копето не за двигателя. Двигателя е ясен
                          Тук май крадецът вика "Дръжте крадеца!" , а? Погледни се първо ти, и после прави забележки на другите, че иначе не върви. Потърси запетаята, а за да започнеш изречение с главна буква, можеш да използваш Shift + буквата. Стига сте коментирали къде е ляво, и къде е дясно. Лявото е отляво, това е. Лява гума, ляв амортисьор, лява чистачка, ляво огледало. Ако ще да застанеш под ъгъл 73 градуса спрямо колата, лявото пак си остава отляво. Я помислете върху това - коя е предната част на двигателя, и коя - задната? И съответно - коя е лявата, и коя е дясната.

                          Коментар


                            #14
                            ами на мойто няма такова казанче това значи че нямам хидравлика но защо тогава понякога е супер лек волана а понякога не е
                            FIAT BRAVA SX 1.6 16V

                            Коментар


                              #15
                              damqn_84 написа:
                              ами на мойто няма такова казанче това значи че нямам хидравлика но защо тогава понякога е супер лек волана а понякога не е
                              Ми зависи и от настилката !! Пробвай на място на лед :D с едно пръстче ше си го въртиш! Също така и гумите има значение с новите зимни си е доста по лекичко

                              Коментар

                              Working...
                              X