Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ръчна спирачка ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ръчна спирачка ?

    колеги имам следния въпрос какво трябва да направя за да си оправя ръчната спирачка след смяна на задни накладки понеже сега вече не работи .... пробвах да я натягам но без резултат ... /натегнах я почти до край с сила трябва да я дърпаш за да качи 4-5 зъба и пак не лови/ ако има някаква специфика пруи сменяването на тея задни накладки моля помогнете ми
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    Колега като за начало саморегулиращите механизми отзад! При мен просто не се самолегулираха явно не са както трябва-нямах ръчна и педала потъваше по надолу от преди смяната, затова отвий ги или ги завии на ръка- смисъл барабанът да влиза плътно до накладката при слагането, но не и прекалено за да не загреят(колелото да се върти свободно). Това го правиш при отпуснато жило на ръчната спирачка-отпуска се вътре от купето точно под лоста на ръчната(предполагам знаеш). След направеното до тук при нужда може да натегнеш съвсем леко жилото на ръчната пак от купето вътре.При мен така се оправи проблема с ръчната, иначе я нямаше никаква! След като ги направих така сега и двете колела влачат в движение и мога да влизам с вратите в завоите
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      Регулирай механизмите отзад ръчно като за първи път.От там нататък те сами се оправят ,но ако си ги свил докрай няма как да започнат работа.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        ами до край съм ги навил механизмите за сваморазвиване понеже неможеше да влезне барабана като бяха леко развити...
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          ivan_dice написа:
          ами до край съм ги навил механизмите за сваморазвиване понеже неможеше да влезне барабана като бяха леко развити...
          Това НИКОГА не се прави! Има една камара теми за смяна на задни накладки и дори бях писал, как си изпатих от подобна моя глупост... И в сервизното ръководство и в указанието приложено към новите челюсти е изрично казано, че саморегулиращите механизми не трябва да се пипат! По мои наблюдения максимум един оборот могат да се върнат назад, като това се прави изключително внимателно! Пластинките на регилиращите механизми са много финни. Под лоста на ръчната в купето имаш гайка с, която се натяга и разхлабва жилото. Отвий гайката докрай (при мен стана на ръка дори) и върни механизмите в същото положение в, което са били. Ако барабана не влиза върни половин, или един оборот!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар

          Working...
          X