Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква марка пружини за Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Еми не знам мойте и предните и задните са Monroe Дали са оригинални не знам
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #17
      Някой знае ли дали пружини от Пунто ще станат на Типо
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #18
        Не друга е платформата. На типо ставата от Tempra/Bravo/Brava/Coupe. Lancia Dedra/Delta. Alfa 155/145/146
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #19
          Executer ще ти кажа какво измислих ще отрежа планките на амортисьора отдолу които са и ще ги завара по-високо
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #20
            Колега гледах снимката на Бравото по-отгоре.... първо-виж го че е спряно на бордюр макар и нисък,той също я е свалил малко. Освен това ми се вижда че гумата е 205 на 50 може би. Демек все едно да сложиш 195/55. Това мисля че също е от значение за запълването на калника. Аз сега съм със нормални пружини и 195/60 отзад и не е такава голяма дупката която остава между гумата и калника,както когато бях със 195/50Та има в предвид че ако сложиш по-висока гума(не че знам сега със каква си) и ще запълниш калника.Или другия вариант е да сложиш по големи джанти с ниски гуми.(сегашните не са ли ти 14-ки или са 15)?Не мисля че е удачно да преправяш амортисьора,това не е ли по-опасно от това да режеш пружина дори.
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #21
              PaUnOff написа:
              Колега гледах снимката на Бравото по-отгоре.... първо-виж го че е спряно на бордюр макар и нисък,той също я е свалил малко. Освен това ми се вижда че гумата е 205 на 50 може би. Демек все едно да сложиш 195/55. Това мисля че също е от значение за запълването на калника. Аз сега съм със нормални пружини и 195/60 отзад и не е такава голяма дупката която остава между гумата и калника,както когато бях със 195/50Та има в предвид че ако сложиш по-висока гума(не че знам сега със каква си) и ще запълниш калника.Или другия вариант е да сложиш по големи джанти с ниски гуми.(сегашните не са ли ти 14-ки или са 15)?Не мисля че е удачно да преправяш амортисьора,това не е ли по-опасно от това да режеш пружина дори.
              Отговарям веднага Значи с гума 175/65/14 съм, но ако кача на 15 цола което в скоро време ще стане отивам на 195/50/15 и външния диаметър става с 1мм. по-малък Следователно даже разтоянието става още по-голямо просто гумата ще стане по-широка. На по-голям диаметър няма да качвам защото и километража почва да лъже Пружината не искам да я режа защото е спортна и после не мога да я възтановя пък и не знам и каква марка е (така купих колата) Искам да пробвам с амортисьора защото доста са поомекнали и дори да ги съсипя ще сложа спортни (по-къси). Не мисля че е опасно защото ще го направя стабилно хубава заварка. Колата не е всекидневна имам си друга и тази повече стои
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #22
                Свали чашката по-надолу! Не пипиай долу че в неравности амортесьора може да се удари в шенкела и тогава не се знае какво ще се счупи и какво може да стане!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #23
                  Еми прави ги както мислиш обаче със 15-ката може и да сложиш 195/55 гума поне щото много твърдо вози да знаеш. По-ниската гума и гумата с борд возят по-вдървено,отколкото спортното окачване
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #24
                    По-голямата гума не решава проблема колега :D Защото колата е по-ниска отзад а за мене това е отвратително плюс това твърдата возия не е проблем а проблема е как да го направя здраво Executer благодаря за съвета ти и ще те послушам освен ще преместя чашката на амортисьора по-надолу и така ще е. Ако се сети някой за други варианти пишете колеги
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #25
                      Ааххаа сега разбирам защо искаш да я сваляш още! :D И при мен положението е така, но това е защото сложих пружини от купе и поради лекият двигател отпред, се вирна предницата! Аз чакам да мине зимата и тогава ще оправям тоя проблем. Или ще местя чашката по-надолу или ще режа пружината! Не искам да сменям пружините със напълно спортни, защото така хем е стабилна (карах на калояново с това окачване - амортесьорите са газови monroe) хем возията е доста добра! И неща да си развалям ежедневката, въпреки че я поразвалих с тая генерация! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #26
                        Ами моето Типо е 1.8 с двата вала 2.0 16v не е кой знае колко по-тежко отпред и не вярвам да клекне още отпред И аз съм с амортисьори Monroe и возията не е толкова твърда но пък в завой пружините държат и са хубави за всекидневно каране Не си режи пружината щом е спортна защото има вероятност да се счупи и колата ще стане много по-твърда ако я отрежеш По-добре свали чашката по-надолу и колата ще стане малко по-ниска. хубавото да преместиш чашката е че после може да я върнеш където си е била а ако отрежеш пружината после връщане назад няма
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #27
                          Valiosport написа:
                          ще отрежа планките на амортисьора отдолу които са и ще ги завара по-високо
                          Сакън, недей, че знаеш ли как гърми газов амортисьор като го заваряваш?

                          Коментар


                            #28
                            ///// написа:
                            Valiosport написа:
                            ще отрежа планките на амортисьора отдолу които са и ще ги завара по-високо
                            Сакън, недей, че знаеш ли как гърми газов амортисьор като го заваряваш?
                            Е ти к’во искаш спортните пружини ли да съсипвам Ще изместа чашката на амортисьора където ляга долу пружината ако се сещаш Аз съм махнал гумените тампони под лагерите но си мисля че не е добре да се кара без тях Че амортисьорите газови ли са
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #29
                              Да бе и аз си мислих да ти кажа за последствията от загряването на газа+маслото в амортисьора,ама не знаех какви са точно. Може би наистина ще се получи нещо взривоопасно! И на въпроса ти дали са газови- Ами ако са черни,значи са ти Монро Оригинал демек маслени,ако са сиви значи са Монро Рефлекс,демек газово-маслени.Ама все пак внимавай като заваряваш.....постепенно да не напраиш някоя запръжка
                              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                              Коментар


                                #30
                                Значи мойте пружини не са спортни, ако бяха спортни избощо нямаше да мисля да ги режа, защото нямаше да го има тоя проблем! Те са обикновенни от купе + газови амортсьори, обаче понеже съм с 1.4 (http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos..._3579802_n.jpg - тука се вижда че коша няма накъде да е по-празен! :D) и предницата се вдигна. А това за амортесьорите е правилно и изобщо не се бях сетил за тоя "ефект". Ако са газ забрави да ги режеш и заваряваш, с масло по-става. Вероятно е и да са газ-масло.
                                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                                Коментар

                                Working...
                                X