Еми не знам мойте и предните и задните са Monroe Дали са оригинални не знам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква марка пружини за Типо
Collapse
X
-
Не друга е платформата. На типо ставата от Tempra/Bravo/Brava/Coupe. Lancia Dedra/Delta. Alfa 155/145/146||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Колега гледах снимката на Бравото по-отгоре.... първо-виж го че е спряно на бордюр макар и нисък,той също я е свалил малко. Освен това ми се вижда че гумата е 205 на 50 може би. Демек все едно да сложиш 195/55. Това мисля че също е от значение за запълването на калника. Аз сега съм със нормални пружини и 195/60 отзад и не е такава голяма дупката която остава между гумата и калника,както когато бях със 195/50Та има в предвид че ако сложиш по-висока гума(не че знам сега със каква си) и ще запълниш калника.Или другия вариант е да сложиш по големи джанти с ниски гуми.(сегашните не са ли ти 14-ки или са 15)?Не мисля че е удачно да преправяш амортисьора,това не е ли по-опасно от това да режеш пружина дори.Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Колега гледах снимката на Бравото по-отгоре.... първо-виж го че е спряно на бордюр макар и нисък,той също я е свалил малко. Освен това ми се вижда че гумата е 205 на 50 може би. Демек все едно да сложиш 195/55. Това мисля че също е от значение за запълването на калника. Аз сега съм със нормални пружини и 195/60 отзад и не е такава голяма дупката която остава между гумата и калника,както когато бях със 195/50Та има в предвид че ако сложиш по-висока гума(не че знам сега със каква си) и ще запълниш калника.Или другия вариант е да сложиш по големи джанти с ниски гуми.(сегашните не са ли ти 14-ки или са 15)?Не мисля че е удачно да преправяш амортисьора,това не е ли по-опасно от това да режеш пружина дори.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Свали чашката по-надолу! Не пипиай долу че в неравности амортесьора може да се удари в шенкела и тогава не се знае какво ще се счупи и какво може да стане!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
По-голямата гума не решава проблема колега :D Защото колата е по-ниска отзад а за мене това е отвратително плюс това твърдата возия не е проблем а проблема е как да го направя здраво Executer благодаря за съвета ти и ще те послушам освен ще преместя чашката на амортисьора по-надолу и така ще е. Ако се сети някой за други варианти пишете колегиТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Ааххаа сега разбирам защо искаш да я сваляш още! :D И при мен положението е така, но това е защото сложих пружини от купе и поради лекият двигател отпред, се вирна предницата! Аз чакам да мине зимата и тогава ще оправям тоя проблем. Или ще местя чашката по-надолу или ще режа пружината! Не искам да сменям пружините със напълно спортни, защото така хем е стабилна (карах на калояново с това окачване - амортесьорите са газови monroe) хем возията е доста добра! И неща да си развалям ежедневката, въпреки че я поразвалих с тая генерация! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Ами моето Типо е 1.8 с двата вала 2.0 16v не е кой знае колко по-тежко отпред и не вярвам да клекне още отпред И аз съм с амортисьори Monroe и возията не е толкова твърда но пък в завой пружините държат и са хубави за всекидневно каране Не си режи пружината щом е спортна защото има вероятност да се счупи и колата ще стане много по-твърда ако я отрежеш По-добре свали чашката по-надолу и колата ще стане малко по-ниска. хубавото да преместиш чашката е че после може да я върнеш където си е била а ако отрежеш пружината после връщане назад нямаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
///// написа:Valiosport написа:ще отрежа планките на амортисьора отдолу които са и ще ги завара по-високоТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Да бе и аз си мислих да ти кажа за последствията от загряването на газа+маслото в амортисьора,ама не знаех какви са точно. Може би наистина ще се получи нещо взривоопасно! И на въпроса ти дали са газови- Ами ако са черни,значи са ти Монро Оригинал демек маслени,ако са сиви значи са Монро Рефлекс,демек газово-маслени.Ама все пак внимавай като заваряваш.....постепенно да не напраиш някоя запръжкаFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Значи мойте пружини не са спортни, ако бяха спортни избощо нямаше да мисля да ги режа, защото нямаше да го има тоя проблем! Те са обикновенни от купе + газови амортсьори, обаче понеже съм с 1.4 (http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos..._3579802_n.jpg - тука се вижда че коша няма накъде да е по-празен! :D) и предницата се вдигна. А това за амортесьорите е правилно и изобщо не се бях сетил за тоя "ефект". Ако са газ забрави да ги режеш и заваряваш, с масло по-става. Вероятно е и да са газ-масло.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар