Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на задни накладки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след смяна на задни накладки

    В търсачката намерих една тема която горе-долу дава представа за нещата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EB%E0%E4%EA%E8 Разликата е следната. Автомобила е Опел Тигра, накладки Pagid.Барабаните излезнаха трудно, имаше ръб около 1-2 мм. Съответно барабаните ги минаха на струг. Задно дясно колело имаше изпуснал механизъм, по-точно накладката беше изскочила встрани от леглото си в спирачното буталце, оттам скъсан маншон, накриво работило задно бутало. С една дума - изхвърлих го и взех ново. След сглабянето последва обезвъздушаване, напасване на ръчната, лагерите на барабана и т.н. както си му е редът. При тестовото кръгче което направих се чува отзад вдясно в зависимост от скоростта, едно туп-туп. Точно както колегата по горе го оприличава. Това става само при, да кажем, средно усилие на спирачките. При леко натискане, по-силно или рязко, звукът не се чува. Къде може да съм сбъркал?Не е Фиат, но се надявам на компетентно мнение.БлагодаряГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Най-вероятно не си сбъркал никъде. А стругаря ..... Подобно тупкане би могло да се получи при изместване на центъра на окръжността на барабанна, от този на лагера....
    FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

    Коментар


      #3
      А с лагерите на барабана, какво направихте, че нещо не ми стана ясно?
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Лагерите на барабана са добре. Остава варианта при струговането да се е получила кривина. Днес я оставих на бащата да я кара още някаде да и хвърлят един поглед, че аз нямах време. В ланча форума има още едно интересно мнение, вариант за по дълъг болт, тъй като са сменени алуминиеви джанти с тенекиени. Все пак обичайния шофьор е момиче пък било то строителен инженер, и са възможни такива варианти

        Коментар


          #5
          Измери вътрешния диаметър на барабаните.Ако след струговането е вече над максим. допустимия не можеш да имаш качеств. спирачки.Само нови барабани.Успех.
          BRAVA TD100 ELX `98

          Коментар


            #6
            При по-дълъг болт тупкането ще е постоянно, независимо от спирачките. Този проблем съм го имал на корса Б поради недобро центроване на барабаните на струга, спрямо лагерите.

            Коментар


              #7
              ///// написа:
              При по-дълъг болт тупкането ще е постоянно, независимо от спирачките. Този проблем съм го имал на корса Б поради недобро центроване на барабаните на струга, спрямо лагерите.
              И аз клоня вече към това мнение Ще се покара малко и ако няма промяна, ще се сменя и барабан. Понеже не съм гледал колко е максималното износване на барабана, измерих ръба на барабаните. Единия беше 1,2мм, другия - 1,6мм. Както и да е ще чакаме резултати .

              Коментар


                #8
                колега аз имах почти същия проблем .., една вечер спуках гума и понеже съм фланци 15мм и болтове с изместен център който са доста по дълги и ми се наложи да ползвам резервната гума и си бях оставил старите болтове от джантите в колата и старите болтове имат разлика в дължината предните са с 4 5 мм по къси от задните и бях завил 3 къси болтове и 1 дълаг .., резултата беше едно похлопване в начялото и ... после явно болта се беше поуял и спря , след това резултата беше , заминала резбата на главината , че правих нова ... , та идеята ми е поухлаби малко болтовете и пробваи така ако се оправи да знаеш че болтовете идват дълги и за това така бие или ги извади един по един и ако има някаде ядено да знаеш това е твоят болт късмет :P
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  #9
                  Напълно подкрепям колегата YAROSHKH. Ходи при този стругар и да види какво нищо е направил. Ако не те помни просто му кажи да ги види, не му споменавай че сги е развалил той. Просто му вземи нещо скъпо и си плюй на петите.
                  Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                  харчи: DOSTA

                  Коментар


                    #10
                    Извинявам се че съм оставил темата недовършена. Въпросното Пежо, от цитирана в първия пост тема, се оправи след смяна на четерите задни тампона на моста.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Е всъщност се оказа крив барабан. Поне така ми съобщиха. Дали сега е от стругаря или пък е изметнал чугуна, което не ми се вярва ... нови барабани и всичко е ок.

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        аз като сменях жилата за ръчната също няма спирачки свалиха всичко и пак ги наредига и се оправи както трябва иначе и на мен ми казваха че трябва да сменям барабани а преди това ги мях сменил
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Някой знае ли човек който разбира от политика какъв сатва,ами таксиметров шофьор. Същото е и с майсторите в България, който неможе да се реализира на пазара на труда става автомонтьор-разбирач. Ходи взема дадена стока от магазина със отстъпка и после я препродава на клиента си и го удира за "монтерлъка". Те не са майстори ами просто едни подменчици.
                          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                          харчи: DOSTA

                          Коментар

                          Working...
                          X