В търсачката намерих една тема която горе-долу дава представа за нещата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EB%E0%E4%EA%E8 Разликата е следната. Автомобила е Опел Тигра, накладки Pagid.Барабаните излезнаха трудно, имаше ръб около 1-2 мм. Съответно барабаните ги минаха на струг. Задно дясно колело имаше изпуснал механизъм, по-точно накладката беше изскочила встрани от леглото си в спирачното буталце, оттам скъсан маншон, накриво работило задно бутало. С една дума - изхвърлих го и взех ново. След сглабянето последва обезвъздушаване, напасване на ръчната, лагерите на барабана и т.н. както си му е редът. При тестовото кръгче което направих се чува отзад вдясно в зависимост от скоростта, едно туп-туп. Точно както колегата по горе го оприличава. Това става само при, да кажем, средно усилие на спирачките. При леко натискане, по-силно или рязко, звукът не се чува. Къде може да съм сбъркал?Не е Фиат, но се надявам на компетентно мнение.БлагодаряГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на задни накладки
Collapse
X
-
Лагерите на барабана са добре. Остава варианта при струговането да се е получила кривина. Днес я оставих на бащата да я кара още някаде да и хвърлят един поглед, че аз нямах време. В ланча форума има още едно интересно мнение, вариант за по дълъг болт, тъй като са сменени алуминиеви джанти с тенекиени. Все пак обичайния шофьор е момиче пък било то строителен инженер, и са възможни такива варианти
Коментар
-
///// написа:При по-дълъг болт тупкането ще е постоянно, независимо от спирачките. Този проблем съм го имал на корса Б поради недобро центроване на барабаните на струга, спрямо лагерите.
Коментар
-
колега аз имах почти същия проблем .., една вечер спуках гума и понеже съм фланци 15мм и болтове с изместен център който са доста по дълги и ми се наложи да ползвам резервната гума и си бях оставил старите болтове от джантите в колата и старите болтове имат разлика в дължината предните са с 4 5 мм по къси от задните и бях завил 3 къси болтове и 1 дълаг .., резултата беше едно похлопване в начялото и ... после явно болта се беше поуял и спря , след това резултата беше , заминала резбата на главината , че правих нова ... , та идеята ми е поухлаби малко болтовете и пробваи така ако се оправи да знаеш че болтовете идват дълги и за това така бие или ги извади един по един и ако има някаде ядено да знаеш това е твоят болт късмет :PГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Някой знае ли човек който разбира от политика какъв сатва,ами таксиметров шофьор. Същото е и с майсторите в България, който неможе да се реализира на пазара на труда става автомонтьор-разбирач. Ходи взема дадена стока от магазина със отстъпка и после я препродава на клиента си и го удира за "монтерлъка". Те не са майстори ами просто едни подменчици.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар