Здравейте на всички ....малко история за проблема ... преди няколко дни бях на пистата на с.Карналово да пробвам как върви моята калинка .... та настъпвам си я аз вдигам 180км./ч на разстояние близо 4км. .... и та залисах се малко и видях края на асфалта, нямах време да спра на спирачка, дръпнах ръчната и завъртях колата с скорост около 50-60км. след което забелязах че ми светна лампата на АБС-а ....за самия проблем .... от както се случи това ... лампата когато свети ... АБС-а не работи ... но понякога израсне и си мислиш че всичко си е ОК но не е така ... когато изгасне дори и при най-лекото натискане на педала при сух асфалт педала рита независимо с колко караш (70-90-130 ...) при намаляне за да спреш пак същата история .... точно преди колата да спре (когато се движеш с 4-5км/ч) педала започва да рита и продължаваш по пътя си независимо накаде води той ... моля помогнете ... благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ABS сериозен проблем
Collapse
X
-
Според мен имаш дефектирал датчик на някое от колелата. Върви на диагностика, АБС модула се диагностицира, а като за начало отвори кутията с надпис FUSE и извади бушона с надпис ABS поне да не ти прави проблеми, за да можеш да си караш.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
колега van_dal изключил съм АБС-а ... но проблема трябва да се отстрани .... и както казваш май ще трябва да ходя на диагностика някаде .... но проблема е че тука в Сандански няма кой-знае колко добри майсториAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Еми... колега нашите коли не са спортни автомобили все пак така, че имай едно на ум другият път! Някой датчик е дал фира, или по-скоро залагам на магнитните рингове на главините отзад. Може заради напичането на ръчната да се натрупали много боклуци и стружки между ринговете и датчиците.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колега днес се сетих за твоя проблем и ми дойде нещо като идея в главата което може да е причинител на проблема. След като си дръпнал ръчната при тази скорост предполагам добре си се по пързалял и гаранция гумите в момента са износени на едно място в повече и гумата тупка. Виждал съм го много пъти при натискане на спирачки и дърпане на ръчна как гумата се износва и после................ Мисълта ми е, че заради това подскачане/тупкане или както и да е може АБС-са да почва да при тропва. Погледни си гумите и кажи дали има нещо по тях и ако наистина има такова износване ще трябва да пробваш с други гуми дали пак ще има проблем.
Коментар
-
здравейте колеги ... днес времето беше хубаво и реших да си сменя задните накладки + жилата за ръчната (понеже старите бяха преебани) а и си мислех че АБС-а не ми работи заради тях .... след разглобването на задните барабани установих че няма грам феродо по накладките и точно на време ги сменям преди да започнат да преебват барабаните .... та смених накладките ... свалих старите жила ... сложих новите ... и зглобих всичко .... ала хоп проблем ... спирачки има ... в смисал и 4-те колела като натиснеш спирачката закопват .... ала нямам ръчна ... пробвах да я натягам ... ама не помогна ... някой може ли да ми даде съвет как да си оправя ръчната че сега ми е яко гано не лови изобщо ... а относно АБС=а ... по принцип до колкото виждам на предните колела има една забчадка/предполагам че така се нарича понеже е назъбен от външната му страна/ ... която на задното колело изглежда е гумена ... и си е заминала ... и предполагам поради тая причина ми рита постоянно педала .... и засега карам с свален бушон докато намеря такава зъбчатка ...AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Погледни по-сериозно на това, което съм написал и потърси с търсачката, как се сменят задни накладки (челюсти). Сега тепърва не ми се обяснява за принципа на действие на АБС, за въртящите се магнитни рингове и за датчиците... За натягането на ръчната използвай гайката под маншона на лоста, НО само при положение, че саморегулиращите механизми между челюстите под барабана работят!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар