Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви твърди (спортни) пружини мога да сложа на Браво 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какви твърди (спортни) пружини мога да сложа на Браво 1.4

    Колеги иска ми се да втвърдя окаяването с поне още една идея!Чувал съм, че разликата между пружините на 1.4 и 1.6 е, че 1.6 има една навивка повече и е на същата дължина! Въпроса ми е мога ли да сложа спортни пружини или просто по твърди ь, без да се притеснявам, че ще скапя амортисьора ? Ако да - какви ?
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    #2
    защо си мазохист :P
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      #3
      mitkosoft написа:
      защо си мазохист :P
      Не съм мазохист, просто много обичам да карам бързо по завои, пък ми е мил живота
      Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
      части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
      части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
      тел. 0883437022

      Коментар


        #4
        Аз съм със спортни пружини, така купих колата. Не е оферта това. Вярно е малко по-стабилна, но всяка дупка усещаш със задните си части. Освен това става по-ниска, което е най-лошото по нашите пътища. На един нормален бордюр не мога да я кача, за да паркирам неправилно...
        Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
        Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

        Коментар


          #5
          кола

          И аз на Пунвтото ги махнах щото много ми е ниска колата а за тези дупки не е препоръчително иначе колата става с около 4 см по ниска и по стабилна по завой на дълък път също по е добре ама за СОФИЯ те не са по твърди ами имат повече нанивки едните оригинално са 5 другите спортните са 8 и найстина всяка неравнист се чуства не е да се среже една навивка от оригиналните и всичко да както трябва -тове не е препоръчително
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Напълно разбирам загриженоста ви за задника ми :D но съм го решил Знае ли някой като се сложат и като колата стане по ниска трябва ли да се смени и амортисьор?
            Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
            части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
            части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
            тел. 0883437022

            Коментар


              #7
              По принцип ако искаш стабилност е хубаво да си сложиш и газови амортесьори! Принципа на пружината е да се сгъва а амортсьора я връща обратно! Ако са ти кофти амортесьорите... пружините са само за ташак!Аз съм с пружини от купе и газови амортесьори навсякъде и е много приятно. Защото пружините от купето не са чак толкова твърди и ниски, но все пак са от спортна кола. А пък газовите амортесьори ги държат на мястото им!
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                Re: Какви твърди (спортни) пружини мога да сложа на Браво 1.

                Rezko написа:
                Колеги иска ми се да втвърдя окаяването с поне още една идея!Чувал съм, че разликата между пружините на 1.4 и 1.6 е, че 1.6 има една навивка повече и е на същата дължина! Въпроса ми е мога ли да сложа спортни пружини или просто по твърди ь, без да се притеснявам, че ще скапя амортисьора ? Ако да - какви ?
                Колега ако държиш толкова много да сложиш спортни пружини виж в раздел тунинг или в тунинг форума. Ако наистина ти е мил живота по-добре по тия гадни пътища не влизай с висока скорост в завоите. А ако искаш да имаш изцяло спортно поведение...смени си колата и си вземи едно HGT. Къде ти високи скорости с 1.4
                ex. Fiat Marea 1.6 16V
                ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
                Lancia Kappa 2.0 VIS

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Да спортните пружини вървят със портни амортисьори а иначе с обинновенните доста бълзо се разбиват/ от личен опит /дори и противоудърния -прашен маншон е друг иначе е монго по стабилна по завой ако пътуваш на дълги растояния е добре в град не се усеща много ако си с по големи гуми ще ти правят проблем упират в подкалника и трябва по често да го сменяш лично на мен ми е донесло повече загоба 2 пъти удрих колата по сериозно на бордюр и на едън камък и ремонт е около 250 лв
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: Какви твърди (спортни) пружини мога да сложа на Браво 1.

                    packo84 написа:
                    Rezko написа:
                    Колеги иска ми се да втвърдя окаяването с поне още една идея!Чувал съм, че разликата между пружините на 1.4 и 1.6 е, че 1.6 има една навивка повече и е на същата дължина! Въпроса ми е мога ли да сложа спортни пружини или просто по твърди ь, без да се притеснявам, че ще скапя амортисьора ? Ако да - какви ?
                    Колега ако държиш толкова много да сложиш спортни пружини виж в раздел тунинг или в тунинг форума. Ако наистина ти е мил живота по-добре по тия гадни пътища не влизай с висока скорост в завоите. А ако искаш да имаш изцяло спортно поведение...смени си колата и си вземи едно HGT. Къде ти високи скорости с 1.4
                    Зависи какъв е завоя! по пътя, по който обичам да карам и 80 км са много Ок, този път ще слушам! kluchar ме разобеди!
                    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                    тел. 0883437022

                    Коментар


                      #11
                      за спортно каране бих казал, че е самоубийство да се кара с къса пружина (спортна) и дълъг амортисьор... камшичния ефект е отвратителен и според мен шансът да се обърне колата е по-голям. Аз съм така ама си карам бавно и го карам само, защото е по-ниска и така по ме радва а къси амортисьори за браво не съм виждал до сега, ако някой знае да сподели, ще съм благодаренмоят съвет е пружини от ГТ, лично моите бяха много твърди, дори по-твърди от спортните.. а и амортисьорите са стандартните за тях
                      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                      e30 forever!

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        ами става да се сложат ама и амортисьори и да пътуваш на дълго като карам за Велинград по завоите почти няма значение с колко ще ги мимавам сега малко се по полюшва все пак е с около 4 см по висока а и на умрелите полицай преди все ми закачаше някъде и спортното гърне все се удраше
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар

                        Working...
                        X