Привет на всички.Имам проблем с АБС на Фиат Мареа 1.6,97год.Вчера си запалих колата и ми светна жълтата лампа на АБС,след което започна да се чува странен шум,наподобяващ жужене.Според мен идва някаде от блока на АБС,самата вибрация от звука я чувствам на педала на съединителя.Като изгася колата,жуженето продължава и трябва да махна клемата на акумулатора,за да спре.Ако някои е имал сходен проблем,моля да сподели и също така да ми препоръчате,каде да си направя диагностика?От София съм.Желая успех на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с АБС на Фиат Мареа 1.6
Collapse
X
-
Диагностика не ти трябва залепнали са контактите на едно реле вътре в управляващия блок.Аз се оправих като изведох кабелите навън и поставих руско реле.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Много благодаря за инфото колега.Днес все пак ходих на диагностика,защото след проблема,коѝто споменах се случи и друг.От постоянното жужене на АБС ми падна акумулатора,заредих си го аз,сложих го,колата запали,но след като я загасих,при следващото палене ми гаснеше на ниски обороти.На диагностиката се оказа,че проблема на АБС е този които ми каза ти(за което още веднъж благодаря),но ми казаха да сменя целият блок на АБС,защото трудно се отварял и тем подобни щуротии.За гасненето се оказа,че след като съм свалил и после сложил акумулатора,са се натрупали много грешки на компютъра и не съм стегнал клемите.Изчистиха всичко и сега колата си е ок.Остава да се опитам да сменя релето,или да си намеря маѝстор коѝто да го направи.
Коментар
-
При моята Мареа(2,4 ТД,’98 год) контролера е в таблото,ниско долу под централната козола.Имах проблеми с конекторите и затова го зная къде е.Ако има други модели интегрирани в различните модификации е възможно контролерите да са организирани и на друго място.На Алфата ми пък беше под долната част на задната седалка.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
manot24 написа:iakvvu написа:Това е силовата част на ABS-a-помпата и клапаните.Управляващият модул за който говори Tornado е в купето.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Това е силовата част на ABS-a-помпата и клапаните.Управляващият модул за който говори Tornado е в купето.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:iakvvu написа:Това е силовата част на ABS-a-помпата и клапаните.Управляващият модул за който говори Tornado е в купето.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар