Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с АБС на Фиат Мареа 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с АБС на Фиат Мареа 1.6

    Привет на всички.Имам проблем с АБС на Фиат Мареа 1.6,97год.Вчера си запалих колата и ми светна жълтата лампа на АБС,след което започна да се чува странен шум,наподобяващ жужене.Според мен идва някаде от блока на АБС,самата вибрация от звука я чувствам на педала на съединителя.Като изгася колата,жуженето продължава и трябва да махна клемата на акумулатора,за да спре.Ако някои е имал сходен проблем,моля да сподели и също така да ми препоръчате,каде да си направя диагностика?От София съм.Желая успех на всички.

    #2
    Диагностика не ти трябва залепнали са контактите на едно реле вътре в управляващия блок.Аз се оправих като изведох кабелите навън и поставих руско реле.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Много благодаря за инфото колега.Днес все пак ходих на диагностика,защото след проблема,коѝто споменах се случи и друг.От постоянното жужене на АБС ми падна акумулатора,заредих си го аз,сложих го,колата запали,но след като я загасих,при следващото палене ми гаснеше на ниски обороти.На диагностиката се оказа,че проблема на АБС е този които ми каза ти(за което още веднъж благодаря),но ми казаха да сменя целият блок на АБС,защото трудно се отварял и тем подобни щуротии.За гасненето се оказа,че след като съм свалил и после сложил акумулатора,са се натрупали много грешки на компютъра и не съм стегнал клемите.Изчистиха всичко и сега колата си е ок.Остава да се опитам да сменя релето,или да си намеря маѝстор коѝто да го направи.

      Коментар


        #4
        Чети внимателно темите и ще разбереш ,че единия модел се отваря и ремонтира много лесно ,а на другишя се реже кутията.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Чети внимателно темите и ще разбереш ,че единия модел се отваря и ремонтира много лесно ,а на другишя се реже кутията.
          Това е моят модел на модула на ABS-a. Отваря ли се или се реже?
          Прикачени файлове
          Fiat Marea 2.4 TD

          Коментар


            #6
            Това е силовата част на ABS-a-помпата и клапаните.Управляващият модул за който говори Tornado е в купето.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              Това е силовата част на ABS-a-помпата и клапаните.Управляващият модул за който говори Tornado е в купето.
              В такъв случай, ще ми е нужно леко упътване, за да намеря къде в купето се намира този модул? И тогава пак ще го снимам.
              Fiat Marea 2.4 TD

              Коментар


                #8
                iakvvu написа:
                Това е силовата част на ABS-a-помпата и клапаните.Управляващият модул за който говори Tornado е в купето.
                Сигурен ли си? Защото при мен всичко е в един блок...
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  При моята Мареа(2,4 ТД,’98 год) контролера е в таблото,ниско долу под централната козола.Имах проблеми с конекторите и затова го зная къде е.Ако има други модели интегрирани в различните модификации е възможно контролерите да са организирани и на друго място.На Алфата ми пък беше под долната част на задната седалка.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    manot24 написа:
                    iakvvu написа:
                    Това е силовата част на ABS-a-помпата и клапаните.Управляващият модул за който говори Tornado е в купето.
                    В такъв случай, ще ми е нужно леко упътване, за да намеря къде в купето се намира този модул? И тогава пак ще го снимам.
                    Проследи кабелите на датчиците от главините(да речем предните) къде отиват и така ще се ориентираш най лесно за контролера си.Първо влизат в едни букси,които обикновено са разположени около камбаните на амортисьорите и след това продължават към контролера на ABS-a.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      iakvvu написа:
                      Това е силовата част на ABS-a-помпата и клапаните.Управляващият модул за който говори Tornado е в купето.
                      Няма такива филми.Управялващия блок е точно на снимката и се вижда ,но трудно от праха който е полепнал.Ще ремонтирам модула на колегата за моя сметка за да докажа по-горното.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Tornado написа:
                        iakvvu написа:
                        Това е силовата част на ABS-a-помпата и клапаните.Управляващият модул за който говори Tornado е в купето.
                        Няма такива филми.Управялващия блок е точно на снимката и се вижда ,но трудно от праха който е полепнал.Ще ремонтирам модула на колегата за моя сметка за да докажа по-горното.
                        И аз се изненадах от твърденията на другия колега, че това е само силовата част. Спомням си много добре, че когато залепи релето, имаше вибрации точно в този модул на снимката. Имаше един друг колега от Благоевград, който беше се заел с проблема, но так и не се стигна до решаването му. От него знам, че там е модула с въпросното реле.
                        Fiat Marea 2.4 TD

                        Коментар


                          #13
                          Електронният модул е "залепен" отстрани на помпата. Малко е врътня, докато го извадиш, но поне няма да режеш пластмасите, за да достигнеш до гадното реле
                          Прикачени файлове
                          Alfa 159 SW 2.4 Ti
                          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                          Коментар

                          Working...