Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пукане при навиване на волана на място и в завой?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пукане при навиване на волана на място и в завой?

    От малко повече от месец някъде започнах да чувам пукане при навиване на волана наляво при спрял автомобил (проблема го има само наляво). В движение при навиване пак се чува пук-пук пук даже ако е без газ. Ако дам газ в ляв завой, по-остър се чува като, че по-различен шум - чат-чат-чат.Значи изчетох много теми за карета, та сигурно става дума за външно каре. Въпроса е при ЛЯВ завой кое външно каре се чува чаткането лявото или дясното? Има ли някаква закономерност, щото от вътре ми е трудно да установя при шума и на дизеловия мотор?Смених ляв носач скоро, шарнира беше прецакан и специфичното хлопане от там изчезна. Преди месец се наложи рециклиране на хидравлична помпа и сваляне на рейка. Припукването при навиване на място го имаше преди и след тази манипулация. Освен това в завой не винаги чатка, само като е по-остър.Благодаря предварително за отговорите.
    Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
    Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

    #2
    Re: Пукане при навиване на волана на място и в завой?

    kosta84bg написа:
    От малко повече от месец някъде започнах да чувам пукане при навиване на волана наляво при спрял автомобил (проблема го има само наляво). В движение при навиване пак се чува пук-пук пук даже ако е без газ. Ако дам газ в ляв завой, по-остър се чува като, че по-различен шум - чат-чат-чат.Значи изчетох много теми за карета, та сигурно става дума за външно каре. Въпроса е при ЛЯВ завой кое външно каре се чува чаткането лявото или дясното? Има ли някаква закономерност, щото от вътре ми е трудно да установя при шума и на дизеловия мотор?Смених ляв носач скоро, шарнира беше прецакан и специфичното хлопане от там изчезна. Преди месец се наложи рециклиране на хидравлична помпа и сваляне на рейка. Припукването при навиване на място го имаше преди и след тази манипулация. Освен това в завой не винаги чатка, само като е по-остър.Благодаря предварително за отговорите.
    Стило 1.6

    Коментар


      #3
      Когато взех моето браво по предницата се чуваше припукване при завъртане на волана и при движение направо. Първо предположиха че е кормилна рейка, но се оказаха предни амортисьори, единия беше блокирал, лагерчетата на амортисьорите също бяха за смяна. Пукане се чуваше и при натискане на предницата надолу, поради което реших, че не е рейката.Ако външното каре е много разбито трака и когато се движиш направо, не само в завой. На Фолксваген Пасат заради такова тракане сменихме първо двете вътрешни карета преди да сменим и разбитото външно, тракането е едно такова ритмично и не може да се сбърка ако си чувал преди това разбито каре.
      Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.

      Коментар


        #4
        Такова пукане се чува от лагерите на макферсона. Оправя се само с подмяна!
        Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

        Коментар


          #5
          Става дума за това, нали: http://axm-auto.com/index2.php?brand...ow=1Могат ли само те да се сменят, или трябва и тампоните на амортисьорите? - http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=3&show=1
          Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
          Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

          Коментар


            #6
            Не е задължително да се подменят тампони!
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Благодаря за отговорите колеги. Явно на заплата ще сменям. А да попитам все пак - след смяна на тия лагери реглаж прави ли се? Също евентуално ако по-натам трябва да сменя каре пак ли се прави реглаж?
              Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
              Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

              Коментар


                #8
                За да ги смениш трябва да свалиш макферсоните и да ги разглобиш със скоби! Лагера седи под тампона, после ги слагаш и завиваш макферсона. Няма да се налага реглаж! За да смениш карето обаче трябва да откачиш носача май и тогава се налага реглаж.
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  kosta84bg написа:
                  Става дума за това, нали: http://axm-auto.com/index2.php?brand...ow=1Могат ли само те да се сменят, или трябва и тампоните на амортисьорите? - http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=3&show=1
                  Колега при тебе лагера е в комплект с тампона (втория линк, който си постнал). Първият, пластмасовия е за Типо, Темпра. Имаме ги твоите тампони- оригинални. Когато решиш- заповядай. Реглаж не се налага след смяната им. Единствено трябва да внимаваш като стягаш пружината- ако избие не дай боже става мазало А като разглобяваш амортисьорите погледни си прашниците в какво състояние са.
                  ex. Fiat Marea 1.6 16V
                  ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
                  Lancia Kappa 2.0 VIS

                  Коментар


                    #10
                    packo84 написа:
                    kosta84bg написа:
                    Става дума за това, нали: http://axm-auto.com/index2.php?brand...ow=1Могат ли само те да се сменят, или трябва и тампоните на амортисьорите? - http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=3&show=1
                    Колега при тебе лагера е в комплект с тампона (втория линк, който си постнал). Първият, пластмасовия е за Типо, Темпра. Имаме ги твоите тампони- оригинални. Когато решиш- заповядай. Реглаж не се налага след смяната им. Единствено трябва да внимаваш като стягаш пружината- ако избие не дай боже става мазало А като разглобяваш амортисьорите погледни си прашниците в какво състояние са.
                    Колега лагера и тампона в случая на колегата Не са едно цяло!
                    Fiat Tipo
                    Corsa b комби !

                    Коментар


                      #11
                      Колега packo84, Погледнах в ЕПЕР по вин номера на колата и ми излиза това: http://62.195.105.49:7080/navi?VERSI...NG=3Мисля, че с номер 3 е означен лагера, а с номер 4 - тампона на макферсона или се лъжа? Гледам, че номерата на тия части са различни от тези в сайта на axm-auto. Епер дава за лагера 7775906, а в сайта е - 7601502. Тампона в ЕПЕР излиза 7775907, а в сайта е 7776485 . Да си призная не разбирам много от каталози и взаимозаменяемост на части, затова може би са едни и същи неща.П.С. Тоя линк огромен бе :D
                      Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                      Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                      Коментар


                        #12
                        Точно така колега номер 3 е лагера,това че не съвпада номера-голямо важно.отиди в AXM и ще ти дадат каквото трябва.Няма начин да го объркаш.
                        Fiat Tipo
                        Corsa b комби !

                        Коментар

                        Working...
                        X