От малко повече от месец някъде започнах да чувам пукане при навиване на волана наляво при спрял автомобил (проблема го има само наляво). В движение при навиване пак се чува пук-пук пук даже ако е без газ. Ако дам газ в ляв завой, по-остър се чува като, че по-различен шум - чат-чат-чат.Значи изчетох много теми за карета, та сигурно става дума за външно каре. Въпроса е при ЛЯВ завой кое външно каре се чува чаткането лявото или дясното? Има ли някаква закономерност, щото от вътре ми е трудно да установя при шума и на дизеловия мотор?Смених ляв носач скоро, шарнира беше прецакан и специфичното хлопане от там изчезна. Преди месец се наложи рециклиране на хидравлична помпа и сваляне на рейка. Припукването при навиване на място го имаше преди и след тази манипулация. Освен това в завой не винаги чатка, само като е по-остър.Благодаря предварително за отговорите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пукане при навиване на волана на място и в завой?
Collapse
X
-
Re: Пукане при навиване на волана на място и в завой?
kosta84bg написа:От малко повече от месец някъде започнах да чувам пукане при навиване на волана наляво при спрял автомобил (проблема го има само наляво). В движение при навиване пак се чува пук-пук пук даже ако е без газ. Ако дам газ в ляв завой, по-остър се чува като, че по-различен шум - чат-чат-чат.Значи изчетох много теми за карета, та сигурно става дума за външно каре. Въпроса е при ЛЯВ завой кое външно каре се чува чаткането лявото или дясното? Има ли някаква закономерност, щото от вътре ми е трудно да установя при шума и на дизеловия мотор?Смених ляв носач скоро, шарнира беше прецакан и специфичното хлопане от там изчезна. Преди месец се наложи рециклиране на хидравлична помпа и сваляне на рейка. Припукването при навиване на място го имаше преди и след тази манипулация. Освен това в завой не винаги чатка, само като е по-остър.Благодаря предварително за отговорите.Стило 1.6
-
Когато взех моето браво по предницата се чуваше припукване при завъртане на волана и при движение направо. Първо предположиха че е кормилна рейка, но се оказаха предни амортисьори, единия беше блокирал, лагерчетата на амортисьорите също бяха за смяна. Пукане се чуваше и при натискане на предницата надолу, поради което реших, че не е рейката.Ако външното каре е много разбито трака и когато се движиш направо, не само в завой. На Фолксваген Пасат заради такова тракане сменихме първо двете вътрешни карета преди да сменим и разбитото външно, тракането е едно такова ритмично и не може да се сбърка ако си чувал преди това разбито каре.Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.
Коментар
-
Става дума за това, нали: http://axm-auto.com/index2.php?brand...ow=1Могат ли само те да се сменят, или трябва и тампоните на амортисьорите? - http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=3&show=1Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
-
Не е задължително да се подменят тампони!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
За да ги смениш трябва да свалиш макферсоните и да ги разглобиш със скоби! Лагера седи под тампона, после ги слагаш и завиваш макферсона. Няма да се налага реглаж! За да смениш карето обаче трябва да откачиш носача май и тогава се налага реглаж.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
kosta84bg написа:Става дума за това, нали: http://axm-auto.com/index2.php?brand...ow=1Могат ли само те да се сменят, или трябва и тампоните на амортисьорите? - http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=3&show=1ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
packo84 написа:kosta84bg написа:Става дума за това, нали: http://axm-auto.com/index2.php?brand...ow=1Могат ли само те да се сменят, или трябва и тампоните на амортисьорите? - http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=3&show=1Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Колега packo84, Погледнах в ЕПЕР по вин номера на колата и ми излиза това: http://62.195.105.49:7080/navi?VERSI...NG=3Мисля, че с номер 3 е означен лагера, а с номер 4 - тампона на макферсона или се лъжа? Гледам, че номерата на тия части са различни от тези в сайта на axm-auto. Епер дава за лагера 7775906, а в сайта е - 7601502. Тампона в ЕПЕР излиза 7775907, а в сайта е 7776485 . Да си призная не разбирам много от каталози и взаимозаменяемост на части, затова може би са едни и същи неща.П.С. Тоя линк огромен бе :DFiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар