Здравейте колеги имам следния проблем след като дигна повече от 60 километра и както почна да завивам на дясно (предимно извънградско) дории като чукна волана леко на дясно и почва да вие както изправя и спира какво може да е каре или главина ?
1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
не искам да бъда нахален ала как се сменя ? лесно ли е и след това трябва ли реглаж ?
1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Лагер.Ако си без АБС е около 25 лв. (не SKF, SNK SNF - или нещо такова.)Ако си с АБС - 95 -100 лв SKF.Ако си с АБС, внимавай от каде ще си го купиш. Доста продавачи ти предлагат лагери със същите размери, но не знаят че вътре има магнити за АБСа.И като ги питаш те гледат много странно, и се опитват да те обедят че това е твоят лагер.Сваляне и слагане си трябва пресичка.около 25 - 30 лв за труд.Поздрави.
опитай на същия завой да натиснеш за момент саединителя ако спира гадния шум докато правиш процедурата е каре.Също си виш маншона закъсан ли е.Ако е каре ще е/
виенето е поносимо ала като започне завой и почва яко виене
1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
опитай на същия завой да натиснеш за момент саединителя ако спира гадния шум докато правиш процедурата е каре.Също си виш маншона закъсан ли е.Ако е каре ще е/
И аз мисля че по вероятната причина е в карето,чуващо се главно при завой,лагера може да вие по всяко време.
Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Ако каре вие при лек завой, при пълен завой трябва да се чува доста силно.При мен бяха същите симптоми който описваш.Когато започнеш да завиваш свири доста неприятно. Излез за малко по магистралата с 130 150 и ще се разсвири по упорито. По малко по малко и на прав участък ще започне да си подсвирква.Приготви се да сменяш лагер.Поздрави.
Коментар