Купух си задни амортисьори за пунтото които са втора употреба.Това което ме смути е, че като натисна един от двата амортисьора, то той се огъва без особено усилие след което се чува някакво съскане (или по скоро пукане) и амортисьора се разгъва бавно сам. Момчето от което ги купих ми каза, че това било нормално защото амортисьорите са газови. Пускам темата да ви питам нормално ли е наистина или амортисиорите са изпуснали и са ме излъгали?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да проверя дали един амортисьор е читав?
Collapse
X
-
разгъва се сам, защото е двойно действащ. иначе амортисьор трябва много трудно да се натиска на ръка. вероятно е изтървал ако е лесно, на кромата за сравнение го слагам на земята и се отпускам с цялата си тежест и се свива малко по малко.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Много странно.Сега пак пробвах.Подпрях го на пода и го натиснах рязко и амортисьора се прибра целия (даже се чу как буталото се удари) след което разгънах амортисиора. След това повторих същото нещо, но този път амортисиора въобще не оспя да се свие целия, а вместо това се сви някъде до коловината като го натиснах със сила. И вместо пукане се чуваше съскане сеедно излиза въздух.Каточили тоя амортисиор се помпа сам по някакъв начин._/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
-
При газовите се чува и съскане и пукане.. абе изобщо всеки път различно. Важното е да не се прибира и отпуска свободно!!Може да ги пробваш като ги сложиш и после при D&G на тест. Те са в Овча Купел в края на Обиколна! Пусни гугъл търсене!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Слижих ги.Колата вече не тропа от зад и не се лангърка толкова.А старите амортисьори също бяха газови и на пръв поглед са същите като тези с които ги смених, но при трях няма съскане и пукане._/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
-
MorningEnergy написа:Слижих ги.Колата вече не тропа от зад и не се лангърка толкова.А старите амортисьори също бяха газови и на пръв поглед са същите като тези с които ги смених, но при трях няма съскане и пукане.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Днес като покарах возията определено е по-добра.Няма го онова гадно поклащане.Обаче ме притеснява това, че новите амортисьори си се згъваха с ръка както и старите (но определено сега е по-добре)._/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
-
MorningEnergy написа:Днес като покарах возията определено е по-добра.Няма го онова гадно поклащане.Обаче ме притеснява това, че новите амортисьори си се згъваха с ръка както и старите (но определено сега е по-добре).Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Възможно ли е ако са тръгнали амортисьорите да са много шумни, особено сега като позастудя? Като покарам малко и шума намалява доста. Не са изпуснали, защото нито са омаслени нито колата се люшка насам натам. Звука си е все едно нещо тропа в такт с колелата, например като караш по павета, особено по-бавно. Става въпрос за предни амортисьори. По предницата няма никакви луфтове, проверена е въпреки че миналата есен смених носачите, беалетките и тампоните на стаб. щанга.За колегата MorningEnergy Миналата година като смених задните, единият беше напълно изпуснал и можех да го движа свободно на ръка, другият малко по-трудно, доколкото при новите няма такова нещо и колата е много по-стабилна.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар