@chavetoФиат фанатикAбе тази кола на арабите много се наклонила???.Я и виж къде е отишел центъра и на тежеста и не иска да се обърне.Защо така??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против стабилизиращата щанга
Collapse
Заключена тема
X
X
-
chaveto написа:Добре значи сега казваш, че тя намалява наклона, сега остава и да кажеш, че от по голям наклон може да се мине през таван и мисля, че темата може да се заключи :D Мисля, че ти показах по нагоре клипове как с рязко завиване колата застава на две колела и ако не се контрира нали се сещаш какъв е крайният изход.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Atanas71 написа:ogi28b написа:Значи някои колеги смятат, че ако влезеш в завой с достатъчно висока скорост, че колата да може да се обърне, и да се претърколи по таван, то стабилизиращата щанга ще предотврати това, и колата няма да се обърне така ли ?!Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Vladim написа:Ти знаеш, а пък ние сме невежи...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Впечатления от каране без стабилизираща щанга:Колата поема много по-меко каквито и да е неравности, някои дори спират да се усещат. При влизане в завой с по-висока от нормалната скорост - колата се накланя малко повече, това създава дискомфорт за водача и за пътниците. В никакъв случай това накланяне не влошава устойчивостта - колата нито поднася, нито се преобръща по покрив. При умишлено разклащане с помощта на волана наляво и надясно - колата се люля съвсем малко повече. Скоро не се бях возил толкова комфортно в собствената ми кола. Да не казвам никога.... Карам предимно в града, нормално, и при първа възможност ще се отърва завинаги от тази щанга. Това ще намали разходите ми за поддръжка на нейните тампони. Отключвам темата, но моля да има само ясни и аргументирани отговори в нея, и я местя в раздел "Спирачна система и окачване".
Коментар
-
ogi28b написа:Впечатления от каране без стабилизираща щанга:Колата поема много по-меко каквито и да е неравности, някои дори спират да се усещат. При влизане в завой с по-висока от нормалната скорост - колата се накланя малко повече, това създава дискомфорт за водача и за пътниците. В никакъв случай това накланяне не влошава устойчивостта - колата нито поднася, нито се преобръща по покрив. При умишлено разклащане с помощта на волана наляво и надясно - колата се люля съвсем малко повече. Скоро не се бях возил толкова комфортно в собствената ми кола. Да не казвам никога.... Карам предимно в града, нормално, и при първа възможност ще се отърва завинаги от тази щанга. Това ще намали разходите ми за поддръжка на нейните тампони. Отключвам темата, но моля да има само ясни и аргументирани отговори в нея, и я местя в раздел "Спирачна система и окачване".Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар