Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против стабилизиращата щанга

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Значи някои колеги смятат, че ако влезеш в завой с достатъчно висока скорост, че колата да може да се обърне, и да се претърколи по таван, то стабилизиращата щанга ще предотврати това, и колата няма да се обърне така ли ?!

    Коментар


      #92
      ogi28b написа:
      Значи някои колеги смятат, че ако влезеш в завой с достатъчно висока скорост, че колата да може да се обърне, и да се претърколи по таван, то стабилизиращата щанга ще предотврати това, и колата няма да се обърне така ли ?!
      Да,това е спора.Ако си без си по таван,ако си със си ОК.Според спорещите.

      Коментар


        #93
        Колега в грешка си, ти си този който твърди, че тази щанга е напълно ненужна и само влошава нещата. Ние твърдим, че тя може да имам много малък принос който да предотврати обръщане и т.н.и точно сега се сетих, че съм гледал клип как откачени те араби изправят автомобил на две гуми без никакви поднасяния а само с едно рязко завъртане на волана.

        Коментар


          #94
          Нужна е щангата щом разбива тампоните и шарнирите с които е присъединена към окачването е ясно ,че понася големи натоварвания.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #95
            chaveto написа:
            Колега в грешка си, ти си този който твърди, че тази щанга е напълно ненужна и само влошава нещата. Ние твърдим, че тя може да имам много малък принос който да предотврати обръщане и т.н.и точно сега се сетих, че съм гледал клип как откачени те араби изправят автомобил на две гуми без никакви поднасяния а само с едно рязко завъртане на волана.
            Нищо не си разбрал до сега от спора по няколко направления.1.Никога не съм казал че е излишна.Винаги съм твърдял че се слага за малък наклон в завой за конфорт,но не за стабилност.2.От клипа с откачените араби пак не си го разбрал.Това не е обръщане в завой а изправяне на колата на две колела и се кара на принципа на велосипеда.няма нищо общо с тази шанга,нито поведение в завой.3.И ако може да мислиш гледайки арабския експеримент ще видиш колко много е наведена колата при това каране и не се обръща.Това доказва точно това което твърдя,че кола в завой не може да се обърне независимо колко е наклонена.

            Коментар


              #96
              Който си го може си може http://www.vbox7.com/play:c0bb936d с щанга или без човека владее положението :DСигурно и този се поднася преди да направи кантар http://www.vbox7.com/play:6837710a аз не мисля така.

              Коментар


                #97
                Tornado написа:
                Нужна е щангата щом разбива тампоните и шарнирите с които е присъединена към окачването е ясно ,че понася големи натоварвания.
                Аз точно за това я изхвърлих и съм много доволен.Не само понася натоварвания,а трополяви и вози по твърдо и по шумно.

                Коментар


                  #98
                  ogi28b написа:
                  Значи някои колеги смятат, че ако влезеш в завой с достатъчно висока скорост, че колата да може да се обърне, и да се претърколи по таван, то стабилизиращата щанга ще предотврати това, и колата няма да се обърне така ли ?!
                  Ето колега това е въпроса на анкетата:"За или против стабилизиращата щанга" и двата евентоални отговора които са породени от предишна заключена тема . Ако си решил да спориш също има с кой. Като констатация към спорещия със целия форум че за 9-ти път променя по различен начин твърденията си :D но явно не може да обеди никой За мен спора приключи в предишната тема , но не цитирания от мен потребител просто го продължи и тук. Това не му пречи да превърне тази тема в поредния кенеф който ще бъде заключен поради запълването му с л....на
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #99
                    А на мен ми се струва, че темата се превърна в заяждане и нападки и ако продължава така, скоро ще и сложа ключа.

                    Коментар


                      Дублиращ се пост, не знам как се появи

                      Коментар


                        Atanas71 написа:
                        ogi28b написа:
                        Значи някои колеги смятат, че ако влезеш в завой с достатъчно висока скорост, че колата да може да се обърне, и да се претърколи по таван, то стабилизиращата щанга ще предотврати това, и колата няма да се обърне така ли ?!
                        Ето колега това е въпроса на анкетата:"За или против стабилизиращата щанга" и двата евентоални отговора които са породени от предишна заключена тема . Ако си решил да спориш също има с кой. Като констатация към спорещия със целия форум че за 9-ти път променя по различен начин твърденията си :D но явно не може да обеди никой За мен спора приключи в предишната тема , но не цитирания от мен потребител просто го продължи и тук. Това не му пречи да превърне тази тема в поредния кенеф който ще бъде заключен поради запълването му с л....на
                        Не разбирам какво доказваш с този пост.Кажи нещо по темата така че да ни убеди в това което твърдиш.С анкети или с подобни писаници които правиш-нищо,освен че губиш нервите си.Темата не заслужава да ги губиш,пази самообладание и преставяй аргументи по същество.Анкета за доказателство???Може ли да изпадаш в такава безпомошност за да докажеш нещо което не можеш.Тези които имат практически опит си казаха мнението.За мен то е важно и анкетата ти помогна за това.

                        Коментар


                          Добре де в едни постове Хаджов твърди,че щангата била за коМфорт ,а в други че я махнал защото му тропало с нея и освен да друсало за друго не била. Само на мене ли ми се струва че си противоречи сам?
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            naskobg написа:
                            А на мен ми се струва, че темата се превърна в заяждане и нападки и ако продължава така, скоро ще и сложа ключа.
                            Ако се спазва добрия тон и се спори интелигентно с аргументи,без нападки и заяждане нека да продължи.Постепенно се изясняват нещата.Истината знаем кога се ражда.Аз съм ЗА,още повече че темата се следи от доста хора с интерес.Независимо че спорещите са малко.

                            Коментар


                              pi4_s_bravo написа:
                              Добре де в едни постове Хаджов твърди,че щангата била за коМфорт ,а в други че я махнал защото му тропало с нея и освен да друсало за друго не била. Само на мене ли ми се струва че си противоречи сам?
                              Няма протоворечия.Не следиш всички постоеве.Щангата се слага за копнфорт,защото намалява наклона в завой.В същото време колата вози по твърдо и шумно.Това е цената която се плаща за малкия наклон в завой.Не се слага за СТАБИЛНОСТ,защото от нея не ЗАВИСИ СТАБИЛНОСТА.От самото начало само това твърдя и няма никакви противоречия.А ти къде ги виждаш не знам.P.S.И понеже аз предпочитам меката возия съм я махнал и не ми пука от наклона в завой.

                              Коментар


                                Добре значи сега казваш, че тя намалява наклона, сега остава и да кажеш, че от по голям наклон може да се мине през таван и мисля, че темата може да се заключи :D Мисля, че ти показах по нагоре клипове как с рязко завиване колата застава на две колела и ако не се контрира нали се сещаш какъв е крайният изход.

                                Коментар

                                Working...
                                X