Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против стабилизиращата щанга

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Колега философ с мотокара исках да ти дам пример, че като повдигаш центъра на тежестта и от най малкото се обръща, но ти явно не си виждал нещо обърнато от това, че му е качено нещо няколко сантиметра по нагоре. И аиде разбрахме, че ония са тъпи парчета където са сложили тази щанга в окачването на някой автомобили и са направили голяма грешка, че първо не са се допитали до теб. Ти не разбрали, че цялото окачване е изчислено да работи с тази щанга и е постигнат някакъв компромис. Винаги едно е за сметка на друго.

    Коментар


      #77
      chaveto написа:
      Ти не разбрали, че цялото окачване е изчислено да работи с тази щанга и е постигнат някакъв компромис.
      Както винаги,пак си във фатална грешка.Не разбра ли до сега че КОЛИ С АБСОЛЮТНО ЕДНАКВО ОКАЧВАНЕ,на едни се слага,а на други не.За кави изчесления говориш като всичко е еднакво с изключение на липсващата щанга.Виж какво ти е написъл колегата bmahob:"Не знам , обаче как да си обясня това че на баджо пунтото е 1.1 и с 140км/ч е по стабилно от моята 1.2 75 със стабилизираща щанга!"А,изкоментирай тази констатация като не си философ.Двете окачвания са съвършено еднакви и няма разлика в изчесленията.Бръкни си в мозъка и мисли бе човек.Недей да повтаряш едно и също.

      Коментар


        #78
        Е как ще са еднакви аиде кажи ми на колко процента двата автомобила са еднакви.

        Коментар


          #79
          chaveto написа:
          Е как ще са еднакви аиде кажи ми на колко процента двата автомобила са еднакви.
          Хайде кажи ми тогава каква е разликата между двата автомобила в предното окачване,освен тази щанга.Май че ти обичаш да спориш ей така за спорт.Ама защо ли ти войдисвам на приказките.С това съвсем доказа че не си наясно с тези неща.

          Коментар


            #80
            "Не знам , обаче как да си обясня това че на баджо пунтото е 1.1 и с 140км/ч е по стабилно от моята 1.2 75 със стабилизираща щанга!"Сега разбирам защо не искаш да коментираш този пост на колегата,а го прескачаш.Защото няма какво да кажеш.А се хващаш че колите ужким били различни в предния мост.Верно че са различни.Едната има щанга и колегата я чувства че е по нестабилна,въпреки че според мене двете коли трябва и са еднакво стабилни.

            Коментар


              #81
              Автомобилите като цяло са по различни, не говоря само за окачването.

              Коментар


                #82
                Колега chaveto, би ли обяснил с няколко думи, как така центърът на тежестта на една кола се измества на горе, а не настрани , при завой? Не мисля че има сила, която бута колата нагоре, но съм сигурен че има центробежна сила, която я бута навън, т.е. центърът на тежастта се измества праволинейно настрани. В този ред на мисли - примерът с мотокара е напълно неуместен. А и може би знаеш, но е категорично забранено мотокар да се движи по път със сттраничен наклон, още повече с товар. А пък да не говорим за вдигане....Абе цялата тема е много готина, как така преценявате че една кола е стабилна, а друга не, в какви мерни единици го измервате ? Май всичко са някакви субективни усещания. Ако може и колегата, който казва че на баджо пунтото било по-стабилно да каже - с какво измерваш това "по-стабилно" ? С колко единици , и в каква мярка едното пунто е по-стабилно от другото?

                Коментар


                  #83
                  ogi28b написа:
                  Колега chaveto, би ли обяснил с няколко думи, как така центърът на тежестта на една кола се измества на горе, а не настрани , при завой? Не мисля че има сила, която бута колата нагоре, но съм сигурен че има центробежна сила, която я бута навън, т.е. центърът на тежастта се измества праволинейно настрани. В този ред на мисли - примерът с мотокара е напълно неуместен. А и може би знаеш, но е категорично забранено мотокар да се движи по път със сттраничен наклон, още повече с товар. А пък да не говорим за вдигане....Абе цялата тема е много готина, как така преценявате че една кола е стабилна, а друга не, в какви мерни единици го измервате ? Май всичко са някакви субективни усещания. Ако може и колегата, който казва че на баджо пунтото било по-стабилно да каже - с какво измерваш това "по-стабилно" ? С колко единици , и в каква мярка едното пунто е по-стабилно от другото?
                  Aми като гледам следиш темата и би трябвало да си разбрал.Измерването е според колко се накланя колата в завой.............Щом е много,начи щше се "обърне"..................

                  Коментар


                    #84
                    ogi28b написа:
                    Колега chaveto, би ли обяснил с няколко думи, как така центърът на тежестта на една кола се измества на горе, а не настрани , при завой?
                    Като по горе написах, правоъгълни триъгълници, елементарна е сметката.
                    Прикачени файлове
                    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                    www.cyxap.com

                    Коментар


                      #85
                      Malone написа:
                      ogi28b написа:
                      Колега chaveto, би ли обяснил с няколко думи, как така центърът на тежестта на една кола се измества на горе, а не настрани , при завой?
                      Като по горе написах, правоъгълни триъгълници, елементарна е сметката.
                      Не ти е верна схемата колега и подвежда.Лявата частна колата е значително по ниско реално,отколото в хоризонтално положение.А дясната дали е чак така наклонена е въпрос.Но въпреки всичко ако приемем че и това е верно което си начертал пак нишо не се влошава от стабилноста.Защото колата ще се обърне когато вертикалната компонента на тежеста и излезе извън габарита и от ляво.А представяш ли си какъв трябва да е наклона на колата за да се случи това.Преди това да се случи 100 пъти ще поднесе.Разбери това един път завинаги.Не виждаш ли какво се случва по състезания,колите не се обръщат а поднасят.Даже нарочно ги поднасят.Защо не се обръщат,а губят сцепление колелата и поднасят.Независимо колко се накланят и независимо дали са с щанга или не.Кола никога не се обръща от накланяне в завой.ПРЕДИ ДА СЕ ОБЪРНЕ-ПОДНАСЯ.Отиди един път на състезания и наблюдавай внимателно.Коли всякакви,но никоя не се обръща.

                      Коментар


                        #86
                        Никога не съм казвал, че мотокара трябва да се движи по наклонен път. Казвам, че когато центъра на тежестта е по нагоре много малко му трябва на нещо да се обърне. Това е като при стрелбата с огнестрелно оръжие, достатъчно е да мръднеш милиметър и куршума в разстоянието може да се измести с метър и с мотокара е същото може да се повдигне гумата 1см но ако товара е вдигнат на 5-6м ........ нали се сещаш, че горе няма да помръдне 1см и ефекта може да е обръщане. Мога да дам пример с алфа 33 как заради изпуснали амортисьори без поднасяне минава през таван на завой, завой който се взима с много по висока скорост от тази с която се движеше алфата и още куп примери при които поради накланяне се стига до обръщане.

                        Коментар


                          #87
                          chaveto написа:
                          Никога не съм казвал, че мотокара трябва да се движи по наклонен път. Казвам, че когато центъра на тежестта е по нагоре много малко му трябва на нещо да се обърне. Това е като при стрелбата с огнестрелно оръжие, достатъчно е да мръднеш милиметър и куршума в разстоянието може да се измести с метър и с мотокара е същото може да се повдигне гумата 1см но ако товара е вдигнат на 5-6м ........ нали се сещаш, че горе няма да помръдне 1см и ефекта може да е обръщане. Мога да дам пример с алфа 33 как заради изпуснали амортисьори без поднасяне минава през таван на завой, завой който се взима с много по висока скорост от тази с която се движеше алфата и още куп примери при които поради накланяне се стига до обръщане.
                          Непрекъснато въвеждаш примери които са извън темата.Мотокари,товари и сега изпуснали амортисьори.Частни случаи ли ще разглеждаме.Темата е за щангата а не за амортисьори.Не може да се обърне кола на завой от накланяне в резултат от центгробежната сила.Преди да се обърне ще поднесе.Нещо си се заблудил с Алфата.Виж,ако подпре в бордюр това вече е друга тема и частен случай.Тогава всяка кола може да се обърне.И по ралитата точно така се обръщат-колата поднася,отива в канафката и се обръща.Но преди да поднесе,НИКОГА.

                          Коментар


                            #88
                            Мда, колегата Хаджов иска да каже, че ако караме на ледена пързалка, със или без стабилизираща щанга, няма да се обърнем.Прав е.Който кара на ледена пързалка може спокойно да я махне.И на компютъра който кара, също може да я махне.Ако обаче не сте на лед, а на пътя, в реалния живот, има вероятност да се случи ТОВА.Пък ако ще 50 метра да сте се пързаляли преди това.Затова, нека щангата си стои.
                            .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                            www.cyxap.com

                            Коментар


                              #89
                              Колеги стига сте спорили за нещо което е напълно безмислено .... ако не е трябвала тая щанга италианците нямаше да я слагат така че предполагам накрая се стигна до консенсус че тая щанга е нужна. самото и име го подсказва "стабилизираща" щанга.
                              AUDI 1.8 20V TURBO
                              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                              Коментар


                                #90
                                Malone написа:
                                Мда, колегата Хаджов иска да каже, че ако караме на ледена пързалка, със или без стабилизираща щанга, няма да се обърнем.Прав е.Който кара на ледена пързалка може спокойно да я махне.И на компютъра който кара, също може да я махне.Ако обаче не сте на лед, а на пътя, в реалния живот, има вероятност да се случи ТОВА.Пък ако ще 50 метра да сте се пързаляли преди това.Затова, нека щангата си стои.
                                Е с този пост много си убедителен.Като не можа да кажеш нищо по същество го обърна на лед.На лед във всички случаи си извън пътя.На сухо само ще си поднесъл най много.Клипа нищо не доказва,за този спор който водиме.Намери нещо по убедително,как се обръща кола в завой поради голямо накланяне.Това искам да видя.Много те моля намери нещо такова да видиме.Не ни пращай на заледен терен,дай нещо по истинско на сухо.Толкова време това ли успя да намериш.

                                Коментар

                                Working...
                                X