Колега философ с мотокара исках да ти дам пример, че като повдигаш центъра на тежестта и от най малкото се обръща, но ти явно не си виждал нещо обърнато от това, че му е качено нещо няколко сантиметра по нагоре. И аиде разбрахме, че ония са тъпи парчета където са сложили тази щанга в окачването на някой автомобили и са направили голяма грешка, че първо не са се допитали до теб. Ти не разбрали, че цялото окачване е изчислено да работи с тази щанга и е постигнат някакъв компромис. Винаги едно е за сметка на друго.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против стабилизиращата щанга
Collapse
Заключена тема
X
X
-
chaveto написа:Ти не разбрали, че цялото окачване е изчислено да работи с тази щанга и е постигнат някакъв компромис.
Коментар
-
chaveto написа:Е как ще са еднакви аиде кажи ми на колко процента двата автомобила са еднакви.
Коментар
-
"Не знам , обаче как да си обясня това че на баджо пунтото е 1.1 и с 140км/ч е по стабилно от моята 1.2 75 със стабилизираща щанга!"Сега разбирам защо не искаш да коментираш този пост на колегата,а го прескачаш.Защото няма какво да кажеш.А се хващаш че колите ужким били различни в предния мост.Верно че са различни.Едната има щанга и колегата я чувства че е по нестабилна,въпреки че според мене двете коли трябва и са еднакво стабилни.
Коментар
-
Колега chaveto, би ли обяснил с няколко думи, как така центърът на тежестта на една кола се измества на горе, а не настрани , при завой? Не мисля че има сила, която бута колата нагоре, но съм сигурен че има центробежна сила, която я бута навън, т.е. центърът на тежастта се измества праволинейно настрани. В този ред на мисли - примерът с мотокара е напълно неуместен. А и може би знаеш, но е категорично забранено мотокар да се движи по път със сттраничен наклон, още повече с товар. А пък да не говорим за вдигане....Абе цялата тема е много готина, как така преценявате че една кола е стабилна, а друга не, в какви мерни единици го измервате ? Май всичко са някакви субективни усещания. Ако може и колегата, който казва че на баджо пунтото било по-стабилно да каже - с какво измерваш това "по-стабилно" ? С колко единици , и в каква мярка едното пунто е по-стабилно от другото?
Коментар
-
ogi28b написа:Колега chaveto, би ли обяснил с няколко думи, как така центърът на тежестта на една кола се измества на горе, а не настрани , при завой? Не мисля че има сила, която бута колата нагоре, но съм сигурен че има центробежна сила, която я бута навън, т.е. центърът на тежастта се измества праволинейно настрани. В този ред на мисли - примерът с мотокара е напълно неуместен. А и може би знаеш, но е категорично забранено мотокар да се движи по път със сттраничен наклон, още повече с товар. А пък да не говорим за вдигане....Абе цялата тема е много готина, как така преценявате че една кола е стабилна, а друга не, в какви мерни единици го измервате ? Май всичко са някакви субективни усещания. Ако може и колегата, който казва че на баджо пунтото било по-стабилно да каже - с какво измерваш това "по-стабилно" ? С колко единици , и в каква мярка едното пунто е по-стабилно от другото?
Коментар
-
-
Malone написа:ogi28b написа:Колега chaveto, би ли обяснил с няколко думи, как така центърът на тежестта на една кола се измества на горе, а не настрани , при завой?
Коментар
-
Никога не съм казвал, че мотокара трябва да се движи по наклонен път. Казвам, че когато центъра на тежестта е по нагоре много малко му трябва на нещо да се обърне. Това е като при стрелбата с огнестрелно оръжие, достатъчно е да мръднеш милиметър и куршума в разстоянието може да се измести с метър и с мотокара е същото може да се повдигне гумата 1см но ако товара е вдигнат на 5-6м ........ нали се сещаш, че горе няма да помръдне 1см и ефекта може да е обръщане. Мога да дам пример с алфа 33 как заради изпуснали амортисьори без поднасяне минава през таван на завой, завой който се взима с много по висока скорост от тази с която се движеше алфата и още куп примери при които поради накланяне се стига до обръщане.
Коментар
-
chaveto написа:Никога не съм казвал, че мотокара трябва да се движи по наклонен път. Казвам, че когато центъра на тежестта е по нагоре много малко му трябва на нещо да се обърне. Това е като при стрелбата с огнестрелно оръжие, достатъчно е да мръднеш милиметър и куршума в разстоянието може да се измести с метър и с мотокара е същото може да се повдигне гумата 1см но ако товара е вдигнат на 5-6м ........ нали се сещаш, че горе няма да помръдне 1см и ефекта може да е обръщане. Мога да дам пример с алфа 33 как заради изпуснали амортисьори без поднасяне минава през таван на завой, завой който се взима с много по висока скорост от тази с която се движеше алфата и още куп примери при които поради накланяне се стига до обръщане.
Коментар
-
Мда, колегата Хаджов иска да каже, че ако караме на ледена пързалка, със или без стабилизираща щанга, няма да се обърнем.Прав е.Който кара на ледена пързалка може спокойно да я махне.И на компютъра който кара, също може да я махне.Ако обаче не сте на лед, а на пътя, в реалния живот, има вероятност да се случи ТОВА.Пък ако ще 50 метра да сте се пързаляли преди това.Затова, нека щангата си стои..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Колеги стига сте спорили за нещо което е напълно безмислено .... ако не е трябвала тая щанга италианците нямаше да я слагат така че предполагам накрая се стигна до консенсус че тая щанга е нужна. самото и име го подсказва "стабилизираща" щанга.AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Malone написа:Мда, колегата Хаджов иска да каже, че ако караме на ледена пързалка, със или без стабилизираща щанга, няма да се обърнем.Прав е.Който кара на ледена пързалка може спокойно да я махне.И на компютъра който кара, също може да я махне.Ако обаче не сте на лед, а на пътя, в реалния живот, има вероятност да се случи ТОВА.Пък ако ще 50 метра да сте се пързаляли преди това.Затова, нека щангата си стои.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар