Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против стабилизиращата щанга

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    в интерес на истината, аз знам, че се слага не в зависимост от изпълнението, а в зависимосто от двигатела, виждал съм щанга само на по-големите двигатели, предполагам, че на другите го слагат като допълнително оборудване.например преди имахме едно клио без щанга и му сложихме...
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #47
      да на пунто 1.1 няма но има отвори в купето(гредата) и носачите , така че може да се сложи!
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #48
        Има на някои Punto 1.1, писах по горе, на жена ми има.Не съм я слагал аз, така съм я купил.И предна и задна стабилизиращи щанги.
        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
        www.cyxap.com

        Коментар


          #49
          Баси темата.

          Коментар


            #50
            Malone написа:
            Има на някои Punto 1.1, писах по горе, на жена ми има.Не съм я слагал аз, така съм я купил.И предна и задна стабилизиращи щанги.
            На едни има,на други няма.Така е и на Голфовете и на Рената и на много други.Интересно защо ли е така??Да не би фирмите производители на тези на които няма да им пожелава приключения по завоите.Наистина БАСИ темата.

            Коментар


              #51
              Stefan Hadjov написа:
              На едни има,на други няма.Така е и на Голфовете и на Рената и на много други.Интересно защо ли е така??Да не би фирмите производители на тези на които няма да им пожелава приключения по завоите.Наистина БАСИ темата.
              Темата сигурно е "БАСИ" ама така и никой не ми отговори на двата въпроса не предната страница... А е много лесно да се каже "това не е нужно и точка по въпроса". Все още никой не ме е убедил, че колата може и без тази щанга. Интересно ми е, какво ще стане с моята Брава, която е с доста тежък мотор, като махна щангата и опитам да влезна в нормален завой със 70-80 :D Някогашният ми стар Кадет 1.3 нямаше щанга и определено не беше най-стабилното МПС в завой, или преминаване през неравност на пътя. Това последното никой май не го спомена, всеки за завои говореше.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #52
                Vladim написа:
                Stefan Hadjov написа:
                На едни има,на други няма.Така е и на Голфовете и на Рената и на много други.Интересно защо ли е така??Да не би фирмите производители на тези на които няма да им пожелава приключения по завоите.Наистина БАСИ темата.
                Темата сигурно е "БАСИ" ама така и никой не ми отговори на двата въпроса не предната страница... А е много лесно да се каже "това не е нужно и точка по въпроса". Все още никой не ме е убедил, че колата може и без тази щанга. Интересно ми е, какво ще стане с моята Брава, която е с доста тежък мотор, като махна щангата и опитам да влезна в нормален завой със 70-80 :D Някогашният ми стар Кадет 1.3 нямаше щанга и определено не беше най-стабилното МПС в завой, или преминаване през неравност на пътя. Това последното никой май не го спомена, всеки за завои говореше.
                Aми на месту да гадаеш и правиш предпложения какво ще стане и да се опитваш да спориш за неща за които явно нямаш мнение вземи си свали щангата и виж какво ще стане.Понеже аз съм без и казвам какво ще стане.Някои други колеги от форума-също.Ако не вярваш-пробвай и сподели.Никой не казва че не е нужно.Когато се прави по висок конфорт се слага за да е по малко накланяне по завоите,но не за по голяма стабилност.Защото ако е за по голяма стабилност щеше да го има като задължително на всички коли.Никой не би се отказал от по добра стабилност.Както се правят коли без серво на волана,без измерител на температурата на двигат.,без клима,без ербеци,без абс-и,без кожа на седалките,без елстъкла,без елогледала,така се правят и коли без стабил.щанги.В такива изпълнения всичко без което може се изхвърля.Ако беше фатално нужна стабил щанга,никога не биха я махнали.Ще смее ли някой да махне амортисьорите на колата или коланите за по ефтино-никога.[/url]

                Коментар


                  #53
                  Ама дебела глава си Хаджов, наистина.Стабилизиращата щанга няма почти нищо общо с коМфорта или по точно ... малко по високия коМфорт [без нея] е следствие, а не причина за наличието и.Не знам каква ти е техническата грамотност, но уверявам те, само грамотност не е достатъчна. Механиката и физиката на завоя не е като да люпиш слънчоглед на пейката.Липсата на щанга в никакъв случай не е фатална, но в определени случаи ще е жизнено важна.В тази връзка бих приел отговора ти, ако във всеки пост уточняваш, че става дума за ТВОЯТА кола и ТВОЯ стил на каране.Или уточнение, че е възможно да се кара и без нея, но риска, колкото и да е малък е следния:При определена скорост, автомобила без стабилизираща шанга би се обърнал по лесно от този със такава щанга.В това би трябвало да си сигурен. Зад тази част, най вероятно стои екип от инженери, които имат малко повече знания и практически опит от теб и мен взети заедно.А предполагам и доста повече технически средства за измерване на ефекта от тази част.
                  .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                  www.cyxap.com

                  Коментар


                    #54
                    @Stefan Hadjov нямам никакво намерение да си свалям стабилизращата щанга ама съвсем никакво! Пак не ми отговори на въпросите, а ме прати да я сваля и пробам, как е. Ако беше, като да си сваля чистачките щях да опитам от интерес, но е малко по-сложно все пак. Поставих и трети въпрос - какво се случва когато при по-голяма скорост едното колело влезе в по-голямя дупка? Колата със стабилизираща щанга ли ще се наклони повече по посока на дупката, или тази без?
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #55
                      Въпреки че харесвам седани искам да са колкото може по-твърди в окачването! Гласувах ЗА. Меката возия не ми харесва.
                      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                      Powered by Total & Fobos LPG

                      Коментар


                        #56
                        Malone написа:
                        Ама дебела глава си Хаджов, наистина.Стабилизиращата щанга няма почти нищо общо с коМфорта или по точно ... малко по високия коМфорт [без нея] е следствие, а не причина за наличието и.Не знам каква ти е техническата грамотност, но уверявам те, само грамотност не е достатъчна. Механиката и физиката на завоя не е като да люпиш слънчоглед на пейката.Липсата на щанга в никакъв случай не е фатална, но в определени случаи ще е жизнено важна.В тази връзка бих приел отговора ти, ако във всеки пост уточняваш, че става дума за ТВОЯТА кола и ТВОЯ стил на каране.Или уточнение, че е възможно да се кара и без нея, но риска, колкото и да е малък е следния:При определена скорост, автомобила без стабилизираща шанга би се обърнал по лесно от този със такава щанга.В това би трябвало да си сигурен. Зад тази част, най вероятно стои екип от инженери, които имат малко повече знания и практически опит от теб и мен взети заедно.А предполагам и доста повече технически средства за измерване на ефекта от тази част.
                        Повярвай ми,всичко при тебе е предположения и догатки.Не си запознат с управляемоста и устойчивоста на автомобила.Ако имаше малко вероятност това да се случи което твърдиш,аз никога нямаше да си махна стабил.щанга.Автомобила никога не се обръща от накланяне в завой.Много преди това той поднася.А със и без щанга еднакво поднася.Слага се само за намаляване на напречните колебания на колата,което е изискване за по висок конфорт.Тази теория ми е първа специалност и мога да споря и да го доказвам до колкото искаш и винаги ще твърдя това.Щангата е жизнено необходима за по малък наклон,НО НЕ и за стабилност.За да ти стане ясно това първо трябва да разбереш,че стабилноста на една кола не зависи от накланянето и в завой.Ако това го вразумееш,ще разбереш и за какво се слага щангата.

                        Коментар


                          #57
                          Vladim написа:
                          @Stefan Hadjov нямам никакво намерение да си свалям стабилизращата щанга ама съвсем никакво! Пак не ми отговори на въпросите, а ме прати да я сваля и пробам, как е. Ако беше, като да си сваля чистачките щях да опитам от интерес, но е малко по-сложно все пак. Поставих и трети въпрос - какво се случва когато при по-голяма скорост едното колело влезе в по-голямя дупка? Колата със стабилизираща щанга ли ще се наклони повече по посока на дупката, или тази без?
                          Не ти отговорих на въпроса защото ми се стори много глупав и не заслужаващ внимание.Нищо няма да ти се случи на колата колкото и да ти е тежък двигателя нито направо нито в завой,защото тази щанга не поема никакъв товар от купе и двигател.За тази работа си има пружини които са разчетени за твоя товар.Така че спокойно спи и не се притеснявай за тежкия двигател.Ако не вярваш,пробвай и след това спори.

                          Коментар


                            #58
                            Stefan Hadjov написа:
                            Не ти отговорих на въпроса защото ми се стори много глупав и не заслужаващ внимание.Нищо няма да ти се случи на колата колкото и да ти е тежък двигателя нито направо нито в завой,защото тази щанга не поема никакъв товар от купе и двигател.За тази работа си има пружини които са разчетени за твоя товар.Така че спокойно спи и не се притеснявай за тежкия двигател.Ако не вярваш,пробвай и след това спори.
                            Виж сега... ако въпросите ми са глупави аз мога да кажа същото за твоите твърдения! Щангата не поемала тежест от купе и от двигател, а какво поема интересно? Зависмостта, която осигурява между двата носача е вследствие на, какво? А да пробвам без щанга нямам намерение. А пък и да се тормозя толкова по въпроса, че да не спя спокойно... нещо си се объркал май :D Пак ще се върна към един от моите "глупави" въпроси. При влизане в дупка с голяма скорост не мислиш ли, че носач без щанга ще влезе по-дълбоко в дупката, а този с щанга по-малко? И коя кола ще продължи с по-малки колебания встрани направо?
                            Stefan Hadjov написа:
                            ...За да ти стане ясно това първо трябва да разбереш,че стабилноста на една кола не зависи от накланянето и в завой.Ако това го вразумееш,ще разбереш и за какво се слага щангата.
                            Теоритично така и не убеди никого във верността на твърденията си. Ти знаеш, а пък ние сме невежи и задаваме глупави въпроси...
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #59
                              Vladim написа:
                              Пак ще се върна към един от моите "глупави" въпроси. При влизане в дупка с голяма скорост не мислиш ли, че носач без щанга ще влезе по-дълбоко в дупката, а този с щанга по-малко?
                              Аз ще ти отговоря но с умен въпрос:като преминаваш през бубуна с едното колело,не правиш ли сметка че като имаш щанга тя ше попречи да поеме колелото неравноста и цялата предница ще подскочи и ще ти наруши непрекъснатия контакт на гумите с пътя.Това можеш ли да го отречеш.И в резултат получаваш нестабилност и подскачане на колата.Помисли,така ли е??

                              Коментар


                                #60
                                Stefan Hadjov написа:
                                Vladim написа:
                                Пак ще се върна към един от моите "глупави" въпроси. При влизане в дупка с голяма скорост не мислиш ли, че носач без щанга ще влезе по-дълбоко в дупката, а този с щанга по-малко?
                                Аз ще ти отговоря но с умен въпрос:като преминаваш през бубуна с едното колело,не правиш ли сметка че като имаш щанга тя ше попречи да поеме колелото неравноста и цялата предница ще подскочи и ще ти наруши непрекъснатия контакт на гумите с пътя.Това можеш ли да го отречеш.И в резултат получаваш нестабилност и подскачане на колата.Помисли,така ли е??
                                Помислих и не е така! Не беше много умен този въпрос...
                                Frontera Sport, X20SE март 1998

                                Коментар

                                Working...
                                X