в интерес на истината, аз знам, че се слага не в зависимост от изпълнението, а в зависимосто от двигатела, виждал съм щанга само на по-големите двигатели, предполагам, че на другите го слагат като допълнително оборудване.например преди имахме едно клио без щанга и му сложихме...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против стабилизиращата щанга
Collapse
Заключена тема
X
X
-
да на пунто 1.1 няма но има отвори в купето(гредата) и носачите , така че може да се сложи!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Има на някои Punto 1.1, писах по горе, на жена ми има.Не съм я слагал аз, така съм я купил.И предна и задна стабилизиращи щанги..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Malone написа:Има на някои Punto 1.1, писах по горе, на жена ми има.Не съм я слагал аз, така съм я купил.И предна и задна стабилизиращи щанги.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:На едни има,на други няма.Така е и на Голфовете и на Рената и на много други.Интересно защо ли е така??Да не би фирмите производители на тези на които няма да им пожелава приключения по завоите.Наистина БАСИ темата.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Stefan Hadjov написа:На едни има,на други няма.Така е и на Голфовете и на Рената и на много други.Интересно защо ли е така??Да не би фирмите производители на тези на които няма да им пожелава приключения по завоите.Наистина БАСИ темата.
Коментар
-
Ама дебела глава си Хаджов, наистина.Стабилизиращата щанга няма почти нищо общо с коМфорта или по точно ... малко по високия коМфорт [без нея] е следствие, а не причина за наличието и.Не знам каква ти е техническата грамотност, но уверявам те, само грамотност не е достатъчна. Механиката и физиката на завоя не е като да люпиш слънчоглед на пейката.Липсата на щанга в никакъв случай не е фатална, но в определени случаи ще е жизнено важна.В тази връзка бих приел отговора ти, ако във всеки пост уточняваш, че става дума за ТВОЯТА кола и ТВОЯ стил на каране.Или уточнение, че е възможно да се кара и без нея, но риска, колкото и да е малък е следния:При определена скорост, автомобила без стабилизираща шанга би се обърнал по лесно от този със такава щанга.В това би трябвало да си сигурен. Зад тази част, най вероятно стои екип от инженери, които имат малко повече знания и практически опит от теб и мен взети заедно.А предполагам и доста повече технически средства за измерване на ефекта от тази част..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
@Stefan Hadjov нямам никакво намерение да си свалям стабилизращата щанга ама съвсем никакво! Пак не ми отговори на въпросите, а ме прати да я сваля и пробам, как е. Ако беше, като да си сваля чистачките щях да опитам от интерес, но е малко по-сложно все пак. Поставих и трети въпрос - какво се случва когато при по-голяма скорост едното колело влезе в по-голямя дупка? Колата със стабилизираща щанга ли ще се наклони повече по посока на дупката, или тази без?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Malone написа:Ама дебела глава си Хаджов, наистина.Стабилизиращата щанга няма почти нищо общо с коМфорта или по точно ... малко по високия коМфорт [без нея] е следствие, а не причина за наличието и.Не знам каква ти е техническата грамотност, но уверявам те, само грамотност не е достатъчна. Механиката и физиката на завоя не е като да люпиш слънчоглед на пейката.Липсата на щанга в никакъв случай не е фатална, но в определени случаи ще е жизнено важна.В тази връзка бих приел отговора ти, ако във всеки пост уточняваш, че става дума за ТВОЯТА кола и ТВОЯ стил на каране.Или уточнение, че е възможно да се кара и без нея, но риска, колкото и да е малък е следния:При определена скорост, автомобила без стабилизираща шанга би се обърнал по лесно от този със такава щанга.В това би трябвало да си сигурен. Зад тази част, най вероятно стои екип от инженери, които имат малко повече знания и практически опит от теб и мен взети заедно.А предполагам и доста повече технически средства за измерване на ефекта от тази част.
Коментар
-
Vladim написа:@Stefan Hadjov нямам никакво намерение да си свалям стабилизращата щанга ама съвсем никакво! Пак не ми отговори на въпросите, а ме прати да я сваля и пробам, как е. Ако беше, като да си сваля чистачките щях да опитам от интерес, но е малко по-сложно все пак. Поставих и трети въпрос - какво се случва когато при по-голяма скорост едното колело влезе в по-голямя дупка? Колата със стабилизираща щанга ли ще се наклони повече по посока на дупката, или тази без?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Не ти отговорих на въпроса защото ми се стори много глупав и не заслужаващ внимание.Нищо няма да ти се случи на колата колкото и да ти е тежък двигателя нито направо нито в завой,защото тази щанга не поема никакъв товар от купе и двигател.За тази работа си има пружини които са разчетени за твоя товар.Така че спокойно спи и не се притеснявай за тежкия двигател.Ако не вярваш,пробвай и след това спори.Stefan Hadjov написа:...За да ти стане ясно това първо трябва да разбереш,че стабилноста на една кола не зависи от накланянето и в завой.Ако това го вразумееш,ще разбереш и за какво се слага щангата.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Пак ще се върна към един от моите "глупави" въпроси. При влизане в дупка с голяма скорост не мислиш ли, че носач без щанга ще влезе по-дълбоко в дупката, а този с щанга по-малко?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Vladim написа:Пак ще се върна към един от моите "глупави" въпроси. При влизане в дупка с голяма скорост не мислиш ли, че носач без щанга ще влезе по-дълбоко в дупката, а този с щанга по-малко?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар