Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против стабилизиращата щанга

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Гласувах ...

    Коментар


      #17
      Колеги не е виновна щангата за лошата возия на автомобилите, виновни са пътищата които имаме

      Коментар


        #18
        Immortal написа:
        Сам си си отговорил, дори без да се усетиш.Колата може ли без АБС, климатроник, ел.стъкла? Дет се казва във вица - "малка подробност, ама ти е хубаво " ...
        Напротив! Знам отговора много добре, както знам, какво съм написал! По същата логика колата може и без инжекцион, дай да върнем стария добър карбуратор! Може и с един, а не два разпределителни вала. Може и с три, четири скоростна кутия, защо са ни 5, или 6 скорости? :P Защо ни е еърбег, като си имаме колани? Защо ни е трети стоп, като харчи повече ток? :D И кому е нужно да си наглася огледалата с копчета, като може с ръчка, или ръка през прозореца? А 21-ви век ли живеем, или нещо съм се объркал? А да знаете колко елемента има в предната ходова част на VW Пасат?
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #19
          vladim, определено сме на една и съща позиция по въпроса.Темата обаче беше (поне смисълът й), дали може да се махне стабилизиращата щанга и дали това е безопасно. Отговорът е ДА, както е същия и за АБСа, и за ел.стъклата и т.н.Никой не оспорва, че трябва да вървим напред в развитието. Спор няма!Аз не бих си махнал щангата, поради причината, че карам твърде спортно. Но и да я махна - нищо няма да се промени толкова. Както съм махнал ремъка на балансиращите валове.Поздрави!

          Коментар


            #20
            @Immortal така е! Преди време един колега спори с мен, че не са нужни ауспусите на колата и ме убеждаваше, че като сложил прави тръби от двуцевката до задната броня звука на кола съвсем малко се е увеличил! :D Аз съм на мнение, че след като колата е излезнала по този начин от завода не трябва да се променят важни конструктивни решения. Едно е да си префасонираш аудиото, друго да премахнеш елементи от окачаването. В този ред на мисли няма сила, която да ме накара да премахна стабилизиращата щанга още повече, че предницата ми е доста тежка.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #21
              ЗА!
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #22
                Щанга

                На предишната си кола бях сложил две отпред. Даже щях да слагам и отзад. ...Ако беше излишна, дали щяха да я слагат производителите... може би за тежест само Ще ме е страх да се разминавам с някой без щанга по завоите
                My car is the best :P
                Fiat Tempra SW 1.9 TD

                http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

                Коментар


                  #23
                  Чели ли сте книгата на Артър Хейли "Колела"?Там в единия проект при скорост над 150км/ч се появяваха някакви вибрации и трябваше да се добави една планка, струваща два долара/цитирам по памет/. За евентуалните купувачи - нищо работа. Но цялата глава беше за това дали производителя да я вложи или не, защото се питаха колко хора карат продължително с над 150км/ч, за да усетят вибрациите. Въпросът се поставяше, защото при планирано производство от 2 млн. от модела трябваше да вложат още 4млн. долара за планката. Цялото това предисловие го написах, защото смятам че проектантите на нашите коли и хората които плащат за производството със сигурност са обсъдили всеки детайл и съм сигурен че щом е вложен то той е небходим. Никой не би си позволил да сложи на няколко милиона коли нещо, което е ненужно.

                  Коментар


                    #24
                    Колеги и аз да изразя моето скромно мнение а то е абсолютно идентично с това на колегата beast31.Щом шангата е на автомобила значи тя е съобразена с конструкцията на окачнането и трябва да е там.А до колкото колегата Immortal каза, че тя може да бъде махната не съм съгласен.Ако някой иска може да я махне и да се засили със скорост от 120-130 км/ч и като се варне(ако се върне,защото тогава пътят ще му се стори доста тесен) може да каже какво е станало.Просто днешните автомобили са конструирани за достиганто на доста вискоки скорости и това криво желязо е необходимо щом присъства в конструкцията.
                    Fabbrica Italiana Automobili Torino

                    Коментар


                      #25
                      ЗА даже и с краката.Толкова ли за некадърни са за някои инженерите на ФИАТ
                      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                      Коментар


                        #26
                        щангата почва да работи когато изпусне единия амортисьорако са здрави амотисьорите нема ядове но като изпусне единияТЯ РАБОТИ ЗА ВАШАТА БЕЗОПАСНОСТ, ДРУГИЯ ДЪРЖИ и изпусналаия и оспокоява колата за това се разбиват и биелетките като изпусне единия А.на дъжд се осеща най много
                        karam fiat 1992 tempra karburator
                        0889340995

                        Коментар


                          #27
                          Тази щанга на еспейса който карам постоянно защото с него работя я махнах преди няколко години. Защото бяха се разбили тампоните и в сервиза не успяха да вкарат новите и я разкарах и до сега няма проблеми нито при скорост нито в завой.
                          Обичам си работата.

                          Коментар


                            #28
                            Valentin_V написа:
                            Тази щанга на еспейса който карам постоянно защото с него работя я махнах преди няколко години. Защото бяха се разбили тампоните и в сервиза не успяха да вкарат новите и я разкарах и до сега няма проблеми нито при скорост нито в завой.
                            Абе колега,Еспейса е два пъти по висок от Бравото и е с висок център на тежеста.Как може без стабилизираща щанга да караш.Не се ли обръщаш и въргаляш по завоите???Щом са я турили иженерите,значи че не може без нея.Да,ама НЕ! Много хора не знаят за какво точно са я турили и обичат да спорят.И аз съм като тебе.Преди две години я махнах за експеримент и понеже колата започна да ме вози като лодка по нашенските дупки,въобще и не помислих да я върна обратно.Преди месец се върнах от Германия,карах с 130-140 клм непрекъснато и се чувствам много добре по завоите.Единствения ми "недостатък" че в завои "неконтролирано" ми се разтяга вътрешния амортисьор,но това ме прави още по стабилен в завоите.Така,че карай си и хич и да не ти пука че я нямаш.Без нея е по добре,по малко ядове и по малко разходи.А за всички спорещи-поздрави от мен.

                            Коментар


                              #29
                              Stefan Hadjov написа:
                              Valentin_V написа:
                              Тази щанга на еспейса който карам постоянно защото с него работя я махнах преди няколко години. Защото бяха се разбили тампоните и в сервиза не успяха да вкарат новите и я разкарах и до сега няма проблеми нито при скорост нито в завой.
                              Абе колега,Еспейса е два пъти по висок от Бравото и е с висок център на тежеста.Как може без стабилизираща щанга да караш.Не се ли обръщаш и въргаляш по завоите???Щом са я турили иженерите,значи че не може без нея.Да,ама НЕ! Много хора не знаят за какво точно са я турили и обичат да спорят.И аз съм като тебе.Преди две години я махнах за експеримент и понеже колата започна да ме вози като лодка по нашенските дупки,въобще и не помислих да я върна обратно.Преди месец се върнах от Германия,карах с 130-140 клм непрекъснато и се чувствам много добре по завоите.Единствения ми "недостатък" че в завои "неконтролирано" ми се разтяга вътрешния амортисьор,но това ме прави още по стабилен в завоите.Така,че карай си и хич и да не ти пука че я нямаш.Без нея е по добре,по малко ядове и по малко разходи.А за всички спорещи-поздрави от мен.
                              И ти имаш много поздрави от мен , а също и от резултата в анкетата :D откривателю на ’най-голямата заблуда’ на автомобилните инженери

                              Коментар


                                #30
                                Полото ми няма стабилизираща щанга и имам чувството, че с повече от 20-25км/ч не мога да влезна в завой, много е нестабилно.ЗА, с две ръце и два крака, и още нещо (шега)
                                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                                e30 forever!

                                Коментар

                                Working...
                                X