Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против стабилизиращата щанга

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За или против стабилизиращата щанга

    Колеги , поради спора който се заформи в една от темите нека всеки гласува според това , какви са неговите виждания по въпроса. Трябва ли стабилизиращата щанга като компонент повишаващ устойчивоста на колата или трябва да бъде премахната като немужна отежняваща и оскапяваща част?
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    #3
    Трябва да се премахне, нарушава устойчивосТта.Без нея се нарушава устойчивостТа, тя е нужна.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #4
      ЗА щангата с 5 ръце.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #5
        Без нея се нарушава устойчивоста тя е нужна !!!
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

        Коментар


          #6
          A kойто няма стабилизираща щанга какво трябва да каже.За него със нея и без нея все тая.Нещо не се връзва тази анкета.И какво доказва тази анкета,че без нея не може да се кара кола ли.Ти като не можа със собствени знания да докажеш твърденията си,сега търсиш подкрепа от хора които не знаят дали имат такава или въобще за какво служи.Тези неща не се доказват с анкети а с аргументи и то сериозни. Втората част на поста ти е ненужна и нарушаваща правилата.Модераторски екип на fiat-bg.org

          Коментар


            #7
            Аз мисля, че таз щанга е напълно излишна, само пречи на устойчивото пътно поведение на колата и единствената и идея поради, която се ползва в съвременните автомобили, е защото инженерите дето ги мислят ,не са се допитали до колегата Хаджов и той да ги светне как се случват нещата в реалността. :D

            Коментар


              #8
              Колега Хаджов,попадайки на твои мнения из форума,достигнах до заключението,че си технически грамотно лице и не знам защо понякога пускаш постове противоречащи на това.Колите за които говориш,без стабилизатор,са с различна конструкция на окачване,задвижване,структура на купе и т.н.Но мисля,че това вече го знаеш!Не се заяждам,просто изказвам лично мнение.Поздрави!
              Fiat Punto 1.1 6Speed

              Коментар


                #9
                Честно казано доста са спорни двата въпроса - "За или против стабилизираща щанга". Аз лично умишлено не съм гласувал защото, стабилизиращата щанга намира приложение при автомобили при които е необходимо такава опция- (спортни и състезателни). При други автомобили няма чак такава необходимост от нея а и пътищата и магистралите все пак не са състезателни трасета,че да се кара с над 120-130 км/ч.
                Уважавам тези,които ме уважават!
                Clube do Marea!

                Коментар


                  #10
                  Личното ми мнение че за по-обикновени автомобили без спортни възможности от към к.с. и максимална скорост не е задължително да е налична стабилизираща щанга.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    #11
                    Аз смятам че щом е сложена щангата значи има нужда от нея.А който иска да си прави експерименти си е негов проблем.Всеки си решава за себеси,но според мен щом едно нещо го има значи има смисъл от поставянето му.
                    Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
                    Fiat Marea 1.6 16v 99

                    Коментар


                      #12
                      И аз съм за щангат с две ръце.
                      Виж бейби не сме глупаци,
                      ние сме отбор от здравеняци.
                      Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
                      така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
                      http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

                      Коментар


                        #13
                        Що за глупост?!?!? Дайде да направим анкета "нужно ли е четвъртото колело, или да си направил колите триколки!?" Щом производителя е преценил, че трябва да има такъв елемент, като част от окачването явно трябва да има! Едно време старият ми Кадет нямаше стабилизираща щанга, но нямаше и АБС, климатроник, електрически стъкла...
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #14
                          Vladim написа:
                          Що за глупост?!?!? Дайде да направим анкета "нужно ли е четвъртото колело, или да си направил колите триколки!?" Щом производителя е преценил, че трябва да има такъв елемент, като част от окачването явно трябва да има! Едно време старият ми Кадет нямаше стабилизираща щанга, но нямаше и АБС, климатроник, електрически стъкла...
                          Колега анкетата е породена от заключената вече тема " Да махна ли стабилизиращата щанга" Понеже се заформи 8-9ст. спор в които имаше и не леки моменти Реших да пусна анкета и да решим спора с гласуване , вместо да се изпокраме
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #15
                            Vladim написа:
                            Що за глупост?!?!? Дайде да направим анкета "нужно ли е четвъртото колело, или да си направил колите триколки!?" Щом производителя е преценил, че трябва да има такъв елемент, като част от окачването явно трябва да има! Едно време старият ми Кадет нямаше стабилизираща щанга, но нямаше и АБС, климатроник, електрически стъкла...
                            Сам си си отговорил, дори без да се усетиш.Колата може ли без АБС, климатроник, ел.стъкла? Дет се казва във вица - "малка подробност, ама ти е хубаво "Предложените отговори не изчерпват всички възможностти, вкл. и според мен най-верната:Без стабилизираща щанга може, тя не влияе особено на стабилността на автомобила. С нея колата е по-стабилна при остър завой с голяма скорост, но вози по-твърдо.Балансът е някъде по средата.Затова на по-слабите двигатели на Пунто например, се счита че такива коли не се карат спортно, и щангата не е поставена, като излишен оскЪпяващ елемент.При по-мощните двигатели е прието, че е възможно да се карат по-спортно, и комфорта е намален малко за сметка на няколко процента по-висока стабилност.

                            Коментар

                            Working...