Гласувах ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против стабилизиращата щанга
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Immortal написа:Сам си си отговорил, дори без да се усетиш.Колата може ли без АБС, климатроник, ел.стъкла? Дет се казва във вица - "малка подробност, ама ти е хубаво " ...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
vladim, определено сме на една и съща позиция по въпроса.Темата обаче беше (поне смисълът й), дали може да се махне стабилизиращата щанга и дали това е безопасно. Отговорът е ДА, както е същия и за АБСа, и за ел.стъклата и т.н.Никой не оспорва, че трябва да вървим напред в развитието. Спор няма!Аз не бих си махнал щангата, поради причината, че карам твърде спортно. Но и да я махна - нищо няма да се промени толкова. Както съм махнал ремъка на балансиращите валове.Поздрави!
Коментар
-
@Immortal така е! Преди време един колега спори с мен, че не са нужни ауспусите на колата и ме убеждаваше, че като сложил прави тръби от двуцевката до задната броня звука на кола съвсем малко се е увеличил! :D Аз съм на мнение, че след като колата е излезнала по този начин от завода не трябва да се променят важни конструктивни решения. Едно е да си префасонираш аудиото, друго да премахнеш елементи от окачаването. В този ред на мисли няма сила, която да ме накара да премахна стабилизиращата щанга още повече, че предницата ми е доста тежка.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
ЗА!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Чели ли сте книгата на Артър Хейли "Колела"?Там в единия проект при скорост над 150км/ч се появяваха някакви вибрации и трябваше да се добави една планка, струваща два долара/цитирам по памет/. За евентуалните купувачи - нищо работа. Но цялата глава беше за това дали производителя да я вложи или не, защото се питаха колко хора карат продължително с над 150км/ч, за да усетят вибрациите. Въпросът се поставяше, защото при планирано производство от 2 млн. от модела трябваше да вложат още 4млн. долара за планката. Цялото това предисловие го написах, защото смятам че проектантите на нашите коли и хората които плащат за производството със сигурност са обсъдили всеки детайл и съм сигурен че щом е вложен то той е небходим. Никой не би си позволил да сложи на няколко милиона коли нещо, което е ненужно.
Коментар
-
Колеги и аз да изразя моето скромно мнение а то е абсолютно идентично с това на колегата beast31.Щом шангата е на автомобила значи тя е съобразена с конструкцията на окачнането и трябва да е там.А до колкото колегата Immortal каза, че тя може да бъде махната не съм съгласен.Ако някой иска може да я махне и да се засили със скорост от 120-130 км/ч и като се варне(ако се върне,защото тогава пътят ще му се стори доста тесен) може да каже какво е станало.Просто днешните автомобили са конструирани за достиганто на доста вискоки скорости и това криво желязо е необходимо щом присъства в конструкцията.Fabbrica Italiana Automobili Torino
Коментар
-
щангата почва да работи когато изпусне единия амортисьорако са здрави амотисьорите нема ядове но като изпусне единияТЯ РАБОТИ ЗА ВАШАТА БЕЗОПАСНОСТ, ДРУГИЯ ДЪРЖИ и изпусналаия и оспокоява колата за това се разбиват и биелетките като изпусне единия А.на дъжд се осеща най многоkaram fiat 1992 tempra karburator
0889340995
Коментар
-
Valentin_V написа:Тази щанга на еспейса който карам постоянно защото с него работя я махнах преди няколко години. Защото бяха се разбили тампоните и в сервиза не успяха да вкарат новите и я разкарах и до сега няма проблеми нито при скорост нито в завой.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Valentin_V написа:Тази щанга на еспейса който карам постоянно защото с него работя я махнах преди няколко години. Защото бяха се разбили тампоните и в сервиза не успяха да вкарат новите и я разкарах и до сега няма проблеми нито при скорост нито в завой.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар