Колеги знам че тука има много знаещи и разбиращи хора. Проблема които се опитваме да разрешим с едно приятелче направо ни скри шапката. Случката е следната, тои кара кола с десен волан на скоро купи същата ударена и понеже работи в една морга в София има всичко по ръка и си смени сам дирекцията. Всичко стана от раз с един единствен проблем АБС работи но задно дясно колело влачи. Е това няма оправи какво ли не умувахме и не сменя човека. Сменен е спирачен цилиндър, спирачен маркуч, накладки, тръбичката от разпределителя до задното колело, сменен е дори самои АБС и с него пак е същата работа. Обезвъздушавана е по какви ли не схеми, не ще и не ще, закчвана е на диагностика записани грешки нямам никакви. Колегата пробва какво ли не и проблема си остава с работещ АБС и със суркащо се задно колело колата спира все едно е на лед поднася усуква се не си е работа, вече и аз не знам каква идея да му дам какво може да предизвиква това влачене. Местата на тръбичките също са проверени да не би да е объркал някоя тръбичка но и те са на ред. Да кажа че колата няма кантар с разпределител е които отделя два кръга на спирачната система предно ляво с задно дясно и задно ляво с предно дясно. Това е на мен вариантите да му помагам се изчерпаха ако някои от вас се сети за нещо друго да помага, незнам как една смяна на дирекция може да доведе до суркане на задно колело
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неразрешим проблем с АБС, въпрос с повишена трудност!!!
Collapse
X
-
И все пак си забравил да напишеш модела на автомобила, модела на АБС-а също. Има нещо гнило свързано с датчика. Нереално е колелото да не се върти, а датчикът да не го отчита това. Като се движи колата, и се натиснат спирачки, АБС се активира, нали така? Другите гуми се освобождават, но задно дясно остава блокирано?
-
Колата е Хонда СRV 2001 за съжаление модела на АБС не се сетих да питам колегата да го каже какъв е, НО имаме заподозрян има вероятност да е объркал кабелите при удължаване на буксата за АБС-а разменил е местата на някои от кабелите на датчиците и затова прави тези номера. Ако помислим логично какво ще се получи ако се разменят кабелите на задните два датчика. Начи натискаш спирачките първото колело от задните което блокира (при него явно е задно дясно, датчика отчита това блокиране и казва на АБС, НО АБС реално мисли че това е задно ляво колело и отпуска спирачното усилие от което реално същото въобще няма и намерение да блокира датчика които е на наго фактически пък е датчика за другото колело тои не отчита блокиране и АБС няма как да се сети че трябва да намали спирачното усилие и на дясното колело, така дясното си влачи до а лявото е отпуснато почти на цяла заради постоянни импулс от датчика че не се върти. Малко е оплетено чак на мен ми е трудно да се изразя какво точно се получава, но снощи като ми каза че е удължавал буксата първото нещо което се сетих беше това, иначе просто не виждам причина на работещ АБС да сурка колелото. Ще пиша какво е направил довечера по случая.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
ogi28b написа:Съвсем добре си го обясни, и звучи съвсем логично.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар