Malone написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на стабилизираща щанга на Стило
Collapse
X
-
Malone написа:В интерес на истината, нееднократно съм чувал същото мнение, като на колегата Хаджов, и то от монтьори.Малките Punto-та, някои от тях, въобще нямали стабилизираща щанга, задна в моя случай.На жена ми има, а не би трябвало, при други 1.1 [55hp] няма монтирани.Това ми го казаха при смяна на тампоните на задния мост и лагерите на задните носачи.Това, в известен на форума сервиз, където са виждали доста италиански автомобили.Щангата служи да регулира страничния наклон на колата в завой. Ако при ляв завой дясната страна "натиска", лявата страна "отпуска", да речем "повдига" се.Стабилизиращата щанга се опитва да разпредели натиска от дясното колело на лявото. Предава му част от него, натиска и него.Респективно, ако си караш с нормална скорост, едва ли ще се усети липсата на стабилизираща щанга.А за имането, разбира се, че е хубаво да я има, щом инженерите са я сложили там.Жена ми ... няма да може без такава щанга.Обикновено на другите коли чистят мухите от предните стъкла.На нейната, размазаните мухи са на страничните и на вратите.
Коментар
-
Malone написа:Стабилизиращата щанга се опитва да разпредели натиска от дясното колело на лявото. Предава му част от него, натиска и него.STILO 1,9JTD
Коментар
-
Всичко за стабилизиращата щанга е относително.Както се казва "За всеки влак си има пътници".Въпросната щанга при някой автомобили не се слага, защото няма смисъл.Всичко идва най-вече от вида на окачването и още повече от това точно как окачването "атакува" пътя. Наклони сходимост и т.н.@ХаджовПробвай да махнеш задната стабилизираща щанга на Алфа 166 и тогава ще си промениш мнението ти, гарантирам ти го!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
doich написа:Струва ми се, че точно това натискане на другото колело е важно, ще доведе до стабилизиране на колата в завой поради по-доброто сцепление с пътя. Стабилизирането сигурно не се усеща винаги, а само в по-екстремна ситуация.
Коментар
-
BO написа:Всичко идва най-вече от вида на окачването и още повече от това точно как окачването "атакува" пътя. Наклони сходимост и т.н.@ХаджовПробвай да махнеш задната стабилизираща щанга на Алфа 166 и тогава ще си промениш мнението ти, гарантирам ти го!
Коментар
-
От тълковен речник на Ауди:"Стабилизиращата щанга увеличава устойчивосттта на автомобила и подобрява неговите динамически качества. Заедно с това намалява крена и разклащането на каросерията. Увеличената устойчивост дава възможност за безопасно и комфортно взимане на завоите. Стабилизиращата щанга представлява...... и изравнява действащите на окачването сили от двете му страни."STILO 1,9JTD
Коментар
-
doich написа:От тълковен речник на Ауди:"Стабилизиращата щанга увеличава устойчивосттта на автомобила и подобрява неговите динамически качества. Заедно с това намалява крена и разклащането на каросерията. Увеличената устойчивост дава възможност за безопасно и комфортно взимане на завоите. Стабилизиращата щанга представлява...... и изравнява действащите на окачването сили от двете му страни."
Коментар
-
doich написа:http://www.audi.bg/lexikon_detail.php?sel=az&id=222&Suchbegriff=&Schl agwort=&Buchstabe=
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:doich написа:http://www.audi.bg/lexikon_detail.php?sel=az&id=222&Suchbegriff=&Schl agwort=&Buchstabe=STILO 1,9JTD
Коментар
-
doich написа:Stefan Hadjov написа:doich написа:http://www.audi.bg/lexikon_detail.php?sel=az&id=222&Suchbegriff=&Schl agwort=&Buchstabe=
Коментар
-
doich написа:Danchojn написа:Как се чупи такова нещо? Имайте предвид, че има умора на материала. Да не е твърде изтормозена или крива!STILO 1,9JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар