Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на стабилизираща щанга на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на стабилизираща щанга на Стило

    Счупи ми се предната стабилизираща щанга! (Стило ван JTD).Според вас ако си сложа щанга втора употреба ще има ли негативни последици?Лесно ли се сменя тая щанга?Колко струва смяната в сервиз?Благодаря за мненията.
    STILO 1,9JTD

    #2
    Не би трябвало да има никакви последици, само вижте и тампоните да и се сменят на новата ако са напукани или скъсани че да не се разглобява след време пак за същото.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Как се чупи такова нещо? Имайте предвид, че има умора на материала. Да не е твърде изтормозена или крива!
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Danchojn написа:
        Как се чупи такова нещо? Имайте предвид, че има умора на материала. Да не е твърде изтормозена или крива!
        Направо се счупи! Минах с лявото колело през един водопроводен кран, който стърчеше 7-8 см над паважа и се счупи щангата, ама от дясната страна. Предполагам, че е имала шупла, още не съм я гледал внимателно.
        STILO 1,9JTD

        Коментар


          #5
          При тази ситуация, добре че се счупила!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Смяна на стабилизираща щанга?

            Купих щанга, някой сменял ли е щанга на Стило?Лесно ли става?
            STILO 1,9JTD

            Коментар


              #7
              Re: Смяна на стабилизираща щанга?

              doich написа:
              Купих щанга, някой сменял ли е щанга на Стило?Лесно ли става?
              От както се занимавам с автомобили за първи път попадам на счупена стабил.щанга.Голяма излагация за Фиат.Не е хич лесно подмяната и,защото се налага голямо разглобяване на предницата.На твое място бих я изхвърлил и карал без нея.Надали ще усетиш някаква разлика,освен че ще вози предницата по меко.На Типо съм карал без стабил.щанга за експеримент и не почувствах никаква разлика.Минава по тихо и по меко през дупките.Като махнеш щангата ще се отървеш и от биалетките и от тампоните.А биалетките на Стило са източника на най често потропванията от предницата.

              Коментар


                #8
                Г-н Хаджов с цялото ми уважение към Вас ама това последното наистинали ли си го мислите? Не бих да подобен съвет никога.

                Коментар


                  #9
                  Mupo написа:
                  Г-н Хаджов с цялото ми уважение към Вас ама това последното наистинали ли си го мислите? Не бих да подобен съвет никога.
                  Oбясни защо.Обясни каква е функцията на тази щанга и накртая направи експеримент и тогава пиши.Аз съм го правил и за това си позволявам да изказвам подобно мнение.На тебе известно ли ти е че много автомобили нямат въобще такава щанга.И си вървят перфектно.Опитатай и ще се увериш.

                  Коментар


                    #10
                    И двамата знаем каква функция изпълнява и какво прави тази щанга. И да, по едно гадно нещастие съм го изпитвал на мой гръб. Експеримент не беше, по-скоро авария. Скърши по същия начин. Преди поставянето на нова завиването беше ужас, това експериментира ли го ?

                    Коментар


                      #11
                      Mupo написа:
                      И двамата знаем каква функция изпълнява и какво прави тази щанга. И да, по едно гадно нещастие съм го изпитвал на мой гръб. Експеримент не беше, по-скоро авария. Скърши по същия начин. Преди поставянето на нова завиването беше ужас, това експериментира ли го ?
                      Ако си карал със счупена стаб.щанга може и да си имал проблеми някакви в завиване.Но тя няма никакво отношение за завиването на колата.Сигурен съм че не ти е ясно за какво се слага.И недей да спориш,а вземи я махни и покарай известно време и след това ми пиши дали ще искаш да я върнеш.

                      Коментар


                        #12
                        Винаги съм се изумявал като съм чел мненията ти (вече на "ти"), как винаги ей така пишеш по такъв начин че да накараш човек да започне спор с теб, как винаги искаш да си намираш опоненти, как никога не четеш какво ти пишат хората, как никой никога не опитвал,правил или каквото и да е било. А иначе можеш да и да помагаш стига да искаш, ама повечето пъти се стига винаги до тук . Прочети ми пак мненията ... успех на колегата по монтирането на щангата

                        Коментар


                          #13
                          Mupo написа:
                          Винаги съм се изумявал като съм чел мненията ти (вече на "ти"), как винаги ей така пишеш по такъв начин че да накараш човек да започне спор с теб, как винаги искаш да си намираш опоненти, как никога не четеш какво ти пишат хората, как никой никога не опитвал,правил или каквото и да е било. А иначе можеш да и да помагаш стига да искаш, ама повечето пъти се стига винаги до тук . Прочети ми пак мненията ... успех на колегата по монтирането на щангата
                          Aбе човек,изказвам си мнение.Който иска да го ползва,а който не иска не.Ти започваш спор,защото не си съгласен с мнението ми.Ако има някакво недоразумение,уточни го.

                          Коментар


                            #14
                            Колко струва смяната на тая щанга в сервиз?Препоръчайте някой сервиз за тая работа.
                            STILO 1,9JTD

                            Коментар


                              #15
                              В интерес на истината, нееднократно съм чувал същото мнение, като на колегата Хаджов, и то от монтьори.Малките Punto-та, някои от тях, въобще нямали стабилизираща щанга, задна в моя случай.На жена ми има, а не би трябвало, при други 1.1 [55hp] няма монтирани.Това ми го казаха при смяна на тампоните на задния мост и лагерите на задните носачи.Това, в известен на форума сервиз, където са виждали доста италиански автомобили.Щангата служи да регулира страничния наклон на колата в завой. Ако при ляв завой дясната страна "натиска", лявата страна "отпуска", да речем "повдига" се.Стабилизиращата щанга се опитва да разпредели натиска от дясното колело на лявото. Предава му част от него, натиска и него.Респективно, ако си караш с нормална скорост, едва ли ще се усети липсата на стабилизираща щанга.А за имането, разбира се, че е хубаво да я има, щом инженерите са я сложили там.Жена ми ... няма да може без такава щанга.Обикновено на другите коли чистят мухите от предните стъкла.На нейната, размазаните мухи са на страничните и на вратите.
                              .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                              www.cyxap.com

                              Коментар

                              Working...