Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо запуши здраво...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нещо запуши здраво...

    Има подобна тема - на Роко, но аз поствам още една, съжалявам ако съм нарушил някое правило.....Значи тръгвам да се прибирам аз от село, тръгвам си и се чува някакво пукане. Мислех, че е от колонката за радиото, но явно не е било така. Карам около 4 км. и усещам някаква смрад на кабел. Спрях и гледам задната дясна гума пуши. Понеже "много" разбирам от коли, първото, което си помислих е, "Т’ва ще гръмне". В последствие видях, че някъде отвътре пуши и май беше от спирачните дискове. След известно време, като изстинаха тези дискове, тръгвам да отвъртам гумата(не че нещо щях да оправя), но стигам до един болт, за който нямам ключ. Оказва се, че за да не крадат джантите, предишния собственик е сложил такива болтове, а ключ не ми е давал..... Така де, дотъркалях си я обратно на село, тоя път не запуши, но и не използвах спирачка, но все пак беше загряло(пробвах с плюнка). Сега след тази история искам да питам:От какво може да се получи триене, че да пуши така, при условие, че педала на спирачката си връща добре...?!Какъв ключ ми трябва, за да отвинтя този винт на джантата, баща ми каза, че е индивидуален(за всяка кола различен), не знам колко е прав?!Последно се извинявам, че съм се разпрострял толкова да разказвам и ако съм нарушил някое от правилата.Колата е ФИАТ КРОМА 89’
    Бахур и черва, свинска каранти-я !

    #2
    Колега, пушили са ти спирачките. Нищо, че педала си връща. Колелото може да е блокирало или затегнало. Трябва да го свалиш за да видиш. Щом обаче са запушили е желателно да сменяш феродо. Колкото до ключа, то зависи какъв е болта. Принципно са различни, но има едни малко ментета си падат - за тях ключовете се повтарят.

    Коментар


      #3
      Болт едва ли ще намериш. Пробай ако главата на болта стърчи да го развиеш с як френски ключ. Ако не стърчи... иди на стар гумаджият, той ще знае, как да действа. Като ти свали всички болтове си купи нов комплект секретни, или обокновени. Относно пушенето, или накладките, челюстите, или/и барабаните са ти за смяна, или спирчното цилиндърче е блокирало. Според това, което си написал оценявам техническите ти умения и затова моят съвет е да отидеш на майстор!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар

      Working...
      X