Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

едно въпросче относно конверсия барабан-диск

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    едно въпросче относно конверсия барабан-диск

    колеги да ви попитам събират ли се спирачните апарати (на задни дискови спирачки) на Marea 2.4 TD в " 14" ляти джанти.Просто искам да сложа на мареата си задни дискови.Мерси предварително и извиняваите но не можах да формулирам въпроса по добре

    #2
    колега мисля че трябва дасе събират, аз съм с темпра и съм с метални но не мисля че ще има някакъв проблем.
    темпра 1,9тд

    Коментар


      #3
      x

      мерси колега ще пробвам пък ще видим какво ще стане :D

      Коментар


        #4
        ок колега , ще видиш че ще стане, и късмет. пиши после да знамем как е бегачката
        темпра 1,9тд

        Коментар


          #5
          Да и 13ки влизат даже! Дисковете са 240 нали ?
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            х

            да колега 240 са

            Коментар


              #7
              колеги, защо ги правите тези инверсии? задните спирачки работят на много занижена ефективност нарочно. така или иначе кантара ги ограничава мнгоо силно- ако ви трябват по-силни задни спирачки махнете кантара, но тогава почва едно въртене и нестабилност при спиране на завой особенно. добре слагате дискове, но файда реално има ли, след като кантара ограничава налягането на спир течност назад, ограничителя в случая не се явяват барабнните спирачки. прочетете в опел форума едно момче е писало надълго как спира колата, как трябва да спира и как не и т.н. според мен от подобна инверсия без да се пипа по кантара смисъл няма. може и да греша
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                x

                аз лично го правя защото прегрях предните спирачки(един вид) което значи че не фащат задните както трябва пък и гъзарията със задни дискови си е друго пък и проблема да не е в задните просто със заден диск много повече ми харесва

                Коментар


                  #9
                  Спирането отзад става много по-ефективно! Возил съм се в пасат с направена такава конверсия и има разлика определено!!batkoty.. не се притеснявай 14ка ще влезе!!
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    Executer написа:
                    Спирането отзад става много по-ефективно! Возил съм се в пасат с направена такава конверсия и има разлика определено!!batkoty.. не се притеснявай 14ка ще влезе!!
                    добре, а ако махнеш кантара също ще стане много по-ефективно, само че става неустойчиво спирането. не е случайно направено отзад да спира малко за гъзария и т.н. нямам против, става дума за функционалност. още утре мога да засиля задните спирачки много, ама не е правилно
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      @pakumba - имам само един въпрос към теб.Карал ли си конвертирана кола ? Имаш ли реална преценка или развиваме теории ?Просто искам да знам
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        @pakumba - имам само един въпрос към теб.Карал ли си конвертирана кола ? Имаш ли реална преценка или развиваме теории ?Просто искам да знам
                        не, карал съм само фабрично с дискове отзад, не конвертирана след това. развивам теории, както винаги теорията трябва да е преди практиката. ти очевидно си карал, обясни ми на теория разликата в спирането, след като реален ограничител се явява кантара?
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Колеги да се похваля направих тотална конверсия отзад/смених целия заден мост/. Сега вече съм с дискове отзад /колата ми е мареа 1.8/. Първите ми впечатления са много дбори. Преди да направя промяната смених барабаните и накладките на стария мост и колата си спираше както трябва. Сега с дисковете спира малко по - добре и ръчната ми е по - добре нищо че повечето колеги пишат, че държат по - слабо. Сложих заден мост от Браво ГТ като смених само пружините, за да не ми е легнала отзад. Незнам с какви дискове е но се събират в 14’’ джанти без проблем. Единственият ми проблем беше трудното намиране на мост с дискове с моя АБС. Дано съм пмогнал с моето мнение. Поздравип.с Ако имате въпроси питайте, направих го съвсем сам
                          Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

                          Коментар


                            #14
                            @pakumba - не, не съм.Затова питам, но явно не ме взе на сериозно
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              popai145 написа:
                              Колеги да се похваля направих тотална конверсия отзад/смених целия заден мост/. Сега вече съм с дискове отзад /колата ми е мареа 1.8/. Първите ми впечатления са много дбори. Преди да направя промяната смених барабаните и накладките на стария мост и колата си спираше както трябва. Сега с дисковете спира малко по - добре и ръчната ми е по - добре нищо че повечето колеги пишат, че държат по - слабо. Сложих заден мост от Браво ГТ като смених само пружините, за да не ми е легнала отзад. Незнам с какви дискове е но се събират в 14’’ джанти без проблем. Единственият ми проблем беше трудното намиране на мост с дискове с моя АБС. Дано съм пмогнал с моето мнение. Поздравип.с Ако имате въпроси питайте, направих го съвсем сам
                              Колега, носачите на бравото и на мареата се различават с 12-13 мм. Сега, след конверсията задните гуми би трябвало да стоят с около 1 см по-навътре в калниците. Това няма значение докато караш, но като я вкараш за реглаж на предница и ще лъже апаратурата и никога няма да могат да я докарат геометрията, заради променената задна колея. Виждам, че си дал моста за продаване, но моя съвет е да измериш носачите и да се убедиш сам.

                              Коментар

                              Working...
                              X