Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се свалят барабаните на Браво !!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Дори при съвсем навити механизми ( НО РАБОТЕЩИ ) накладките отзад се напасват след 30-40 напомпвания на педала- пробвано е многократно на 2-та ни Фиата.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #17
      Така... за механизмите се съгласих, НО! Пак повтавям, в никакъв случай не завивайте механизмите повече от един оборот! Изрично в сервизното ръководство е написано, че първо се отхлабва лоста на ръчната спирачка посредством гайката, която ще видите, като махнете маншона. След това барабана трябва да излезе изключително лесно без блъскане. Ако все пак имате по-големи резби в барабаните на мястото на фиксаторите вкарайте по един голям болт (не знам размера) и барабанът ще излезе много лесно. Ако бах прочел сервизното ръководство по-рано нямаше сега да търся два нови главини... Без да откача, или отхлабя жилото на ръчната и разчитайки само на механизмите желязната планка за която се захваща ръчната изяде горната част на главината, където е магнитната лента от, която датчика получава импулси. Механизмите за самозатягане на челюстите работят в комбинация с натягането на жилото и действат, като кантар едно спрямо друго! Ако не развиете жилото първо има голям шанс да я свършите, като мен, второ за да сложите барабаните трябва да свиете много механизмите за саморегулиране, което въобще не е желателно, защото по този начин планката за ръчната се доближава до главината. Механизмите са много финни машинки, които заслужават внимание! Първо ги почистете от прахта и ги смажете, но не прекалявайте, защото ако колкото повече смазка, толкова повече боклуци ще съберат. При натискане на механизма (отпускане на челюстите) пластинката трябва да избутва едно-две зъбчета нагоре зъбчатата част. Тествайте механизма докато зъбчатката не направи цял окорот. Ако накъде механизма зацепва почистете боклуците между зъбчетата с макетно ножче. Може и съвсем леко да промените ъгъла на дейстие на пластинката така, че да се падне по-перпендикулярно на зъбчатката, но това го направете само, ако наистина схванете действието на механизма и, ако не успява да се избута всяко зъбче по целият диаметър! И накрая много важно нещо... може би ще ви се стори глупаво, но все пак да ви предупредя! Гледайте да не объркате позицията на механизма! И общо взето е добре, когато работите по едното колело, другото да го товорите и да ви служи за мостра. Не, че е голяма философия, но има някои дребни тънкости.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #18
        А при тези дето не са със механизъм с резба задължително челюстите трябва да се отворят максимално преди да се сложи барабана. При 1.4 тоя номер с резбите в барабаните не става и направо ми се отели вола докато сваля старите барабани с над 1мм ръб
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #19
          spark написа:
          А при тези дето не са със механизъм с резба задължително челюстите трябва да се отворят максимално преди да се сложи барабана. При 1.4 тоя номер с резбите в барабаните не става и направо ми се отели вола докато сваля старите барабани с над 1мм ръб
          А жилото на ръчната отхлаби ли? А иначе според сайта на Христо няма разлика в барабаните на повечето модели фиатки!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар

          Working...
          X